Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het ook eens gehad, samen met een vriend van mij gemaakt. Ik had er niet zo leuke ervaring mee, omdat ik net een les was verloren, en wiet/hasj versterkt schijnbaar emoties. Ik ging me er dus echt klote bijvoelen (ik vond de film 6th sence echt SUPERENG)... Maar mijn vrienden vonden het eng superlachen. Echt gevaarlijk is het geloof ik niet. Het is wel verstandig om niet al te veel te nemen. Je kunt beter eerst even wachten, want het duurt anderhalf tot 2 voordat je het merkt. Neem er dus vooral de tijd voor. En als je het dan nog niet merkt neem nog een tweede plak. Een bad trip heb ik er trouwens niet van gekregen. Een vriend van mij beweerde wel dat hij een fijne trip van had. Iets vaag met lichten en een ufo of zo iets
![]()
|
![]() |
Ingrediënten:
- 150 gram heel ei - 50 gram eierdooier - 200 gram basterdsuiker - 20 gram citroenrasp - 200 gram margarine ( zacht !) - 200 gram bloem - ?? gram wiet ( hoe meer, hoe beter...) Werkwijze: Cakeblik licht invetten Keuken gereedschap vetvrij maken Bloem zeven Margarine, suiker en citroenrasp mengen in een au-bain-marieVerwarmen tot ongeveer 25 graden Mengsel luchtig kloppen In 4 delen het ei door het mengsel gieten Als het goed luchtig is de bloem er doorheen spatelen Wiet zeer fijn hakken Wiet door de cake spatelen Mengsel in cakeblik pleuren In oven plaatsen (170 graden) Cake 50 minuten in oven laten staan Cake uit cakeblik halen en laten afkoelen...smullen maar !
|
check dit: http://weedpage.hypermart.net/cooking.html
|
![]() |
om goed stoned te worden moet je ongeveer op een grammetje per persoon rekenen.
het werkt minder snel dan een joint, maar wel langer en beter. dus niet door blijven eten als je na een minuut nog niets voelt, maar een beetje geduld hebben. hoe meer wiet, hoe eerder het gaat werken. succes! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat zou ik zeker niet aanraden als het je eerste keer is ![]() Beetje optimistisch. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
spacecake en soortgenoten huntingyade | 22 | 19-07-2013 17:53 | |
Drugs & Alcohol |
Spacecake vraagjes Verwijderd | 8 | 12-07-2008 14:00 | |