Oud 11-04-2001, 00:06
dolores_temp
dolores_temp is offline
dag allemaal!
ik had 'n vraag, is er een verschil tussen "high zijn" en "Stoned zijn" ???
ik ben zat keren dronken geweest, en geniet er heeeeel erg van. wie kan me precies het verschil vertellen tussen dronken zijn, en stoned/high zijn?!?!?! als ik flink aangeschoten ben heb ik de grootste lol en moet over al om lachen. ik voel me gewoon te gek, echter als de drank aan het uitwerken is, begin ik me heeeeel snel kut te voelen. hoe gaat dat met als je stoned ben??? ervaringen graag!!!!!!!!!!!

nog 'n vraag: wat is het effect van drinken & blowen tegelijk??
nog 'n vraag: is blowen altijd wiet roken? of kun je ook andere drugs roken als je blowt??

heeeeel bedankt voor het andwoorden!!!!!

liefs dolores
Oud 11-04-2001, 09:22
substantial
substantial is offline
is al een topic over
ewmm ff soeke
Oud 11-04-2001, 09:26
substantial
substantial is offline
http://forum.scholieren.com/Forum36/HTML/000827.html
Oud 16-04-2001, 18:17
E-MAN
http://forum.scholieren.com/Forum36/HTML/000787.html

en nog een topic!!

Oud 16-04-2001, 18:19
E-MAN
is blowen altijd wiet roken? of kun je ook andere drugs roken als je blowt??

tuurlijk kun je andere drugs ook blowen. noem ze maar op hasj, afghaan, skunk enz......
Oud 17-04-2001, 14:13
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
ehm afghaan=hash
skunk= weed

maar je kan ook andere drugs roken(sos bijv.) maar meestal noem je dit niet blowen
wij noemen dat een plofje

~Life's like a dick; when it's hard fuck it!~
Oud 19-04-2001, 11:45
Verwijderd
pffff

In wiet zit THC. Dit zijn de knopjes van dat lieve groene plantje. Hash is de 'olie' van die plant, daar zit ook THC in. Het effect bij mij is
- wiet(skunk/marihuana) is high, de thc wordt opgenomen in mijn thc receptoren (jaja, moedertje natuur heeft het menselijk brein 'ontvangers' speciaal en alleen voor THC meegegeven)
- wiet+tabak (de joint, of stickie) thc zorgt ervoor dat mijn bloedvaten verwijden (high) maar tabak zorgt ervoor dat mijn bloedvaten zich vernauwen. Oftwel stoned.
- hasj: eigenlijk hetzelfde, maar ik voel me relaxter dan wiet. Wiet zorgt ervoor dat je 'gek in je hoofd' wordt, maar hasj vindt ik toch ontspannender.
Oud 19-04-2001, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
ehm afghaan=hash
skunk= weed

maar je kan ook andere drugs roken(sos bijv.) maar meestal noem je dit niet blowen
wij noemen dat een plofje

~Life's like a dick; when it's hard fuck it!~

heej grappig, 1ste keer dat ik een vissie van 05-03 tegenkom

Oud 20-04-2001, 23:02
JaZzYjEfF
JaZzYjEfF is offline
ok...als je wiet rookt kan het verschillende effecten op je hebben. Het roken van wiet en andere THC-bevattende middelen versterken namelijk je gevoelens. Ik heb zelf ongeveer 10x wiet en andere dingen gerookt, en ik kan zeggen dat ik Hasj zoiezo niet voor de eerste keer aanraadt. Van Hasj krijg je meer een tintelend gevoel in je hele lichaam en je ledematen worden zwaarder. Maar bij Wiet lijkt het net of je zweeft en als je lekker op de bank zit voel je je echt geweldig. Dus als je uit gaat raad ik je af om wiet of wat dan ook te roken. Gewoon alcohol . Maar als je thuis gaat "chillen" met een paar vrienden dan is het ook wel flex om een joint te roken

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten