Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, nou mag je dus nooit iets met een ander meisje beginnen... Anders ben je je sig ontrouw en dat is een doodzonde....
||
Citaat:
Zolang ze ons d'r maar niet lastig mee vallen. En dat is bij deze dus ff een waarschuwing, want dat off-topic gezeur van die 2 begint me de keel uit te hangen... |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb een vaste vriendin dus doe (tegenwoordig) geen one night stands. (moets er ff bij anders ben ik offtopic) ![]() [Dit bericht is aangepast door E-MAN (20-06-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haha,meen je dat serieus, als jullie op een uitgaansforum elkaar zitten op te geilen zijn jullie toch offtopic dan ga je toch ff lekker tussen al die andere geile pubers op TMF chatten of, waarom moeten wij nou oprotten??
|
![]() |
Dat hangt er om eerlijk te zijn vanaf
k geef toe dat ik de laatste 2 maanden elk weekend een ander heb gehad maar tis de persoon he... k heb ook vaste vriendinnen gehad tis maar net hoe je ervoor staat als het een erg lief en mooi meisje is dan bedenk ik me niet en probeer er een vaste relatie aan te koppelen maar als je gezellig stapt met je vrienden ben ik zo iemand die meisjes gaat verzieren (als ik geen vaste vriendin heb natuurlijk, IK HAAT VREEMDGAAN)...en dan isset meestal alleen op het uiterlijk gericht... en geloof mij, lelijke meisjes zijn veel liever dan knappe meiden. dus k zoek nog steeds naar de perfecte, Lief en Onwijs mooi ![]() k heb gewoon wat algemene voorwaarde snappie ![]() ZEKER NIET BLOWEN beleefd spontaan blablalba het bekande verhaal maar vind maar eens zo'n meisje ![]() k hang waarscheinlijk zaterdag wel weer aan een ander ja...en? misschien houd ik t daar wel weer een jaar mee vol...of valt het tegen en dan zeg ik zondag de mazzel innerlijk is alles ![]() k wil iet zo'n 'stoere meid', als ze maar lief is.. zooo dat wassut ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Het was dus een WAARSCHUWING naar jullie tweeen dat dat off-topic gezeur in allerlij topics op allerlij fora OPHOUDT, omdat jullie anders een BAN krijgen. Is het nu DUIDELIJK of moet ik nog harder SCHREEUWEN. Achja, hardhorend. Fixen we wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat nou op zitten geilen? Dat doen we helemaal niet maar ok!?!?!? en bemoei je er gewoon niet mee!!!! Geef anders je telefoonnummer ofzo, als je jezelf zo cool vindt!!!!!! Rot echt op! Wie is hier nou triest?!?! ROT ZELF OP NAAR TMF!!!! Jezus......wat bestaan er toch irritante mensen op deze aardbol die zich zonodig overal meemoeten bemoeienn.......
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
ARTistiek |
kunst of zelfverminking? Endomychus | 55 | 26-04-2004 17:11 | |
Drugs & Alcohol |
drinktest.nl Blenderhead | 18 | 18-01-2004 16:50 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |