Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Passoa-jus is hier geloof ik 9 gulden...net zoals alle andere mixdrankjes (wodka-redbull enz.) Breezers en corona 6 piek, en Hertog Jan gelukkig 4,50
![]() Over die wiet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de meeste feesten van ID&T zijn de muntjes twee gulden...dan hoor je mensen bij het muntjeswisselen heel blij: "Oh kijk, drinken is maar twee gulden!" maar dan weten ze nog niet dat bier en cola twee muntjes kost...Red Bull drie muntjes...en cocktails zelfs vier (= zestien piek!!)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar je hebt wel gelijk. Door die muntjes let je minder snel op de prijzen... maar het scheelt dan weer, sinds er geen wisselgeld mogelijk is. Dus weer snellere service. En dat heb ik liever dan de preciezere prijzen, in guldens. [Dit bericht is aangepast door GinnyPig (09-06-2001).]
||
Citaat:
4 of 5 piek voor een biertje is ook veel te veel.
|
![]() |
Hier in Apeldoorn betaal ik iets minder dan 8,50 voor een breezer(3,5 muntje a 2,25) en 1,5 muntje voor bier. Voor de cocktails betaal je tussen de 4 en 12 muntjes geloof ik...en dan 8,50 entree en 2 kwartjes voor de wc...
||
![]() |
Citaat:
PS: Smaken verschillen, dus geen boze reacties aub....no offense
|
Op het strand betaal je 12,50
![]() Jullie zijn gewoon gierig, je betaalt namelijk niet voor de drank, maar voor de sfeer, omgeving, bediening, lokatie, etc.
||
Citaat:
![]() Naja, ƒ 12,25,- is sowieso teveel. 6 à 7 gulden, ok, maar dit is echt teveel.
|
In de flatbar van onze studentenflat. waar ik toch wel vaak de voorkeur aan geef omdat het zo lekker dichtbij is, 1 minuutje van mijn kamer weg, en het is lekker goedkoop.
Bier van de Tap Gedistilleerd Grolsch fl 1,25 Bacardi fl 2,00 Grolsch Amsterdammer fl 1,50 Baileys fl 2,00 Grolsch Halve Liter fl 2,50 Berenburg Sonnema fl 2,00 Grolsch Pitcher fl 9,00 Beretzen Apfelkorn fl 2,00 Bessen Coeberg fl 2,00 Speciaal bier Boswandeling fl 2,00 De Koninck 0.30 l fl 1,75 Dropshot fl 2,00 Duvel Moortgat fl 2,50 Jenever Hooghoudt fl 2,00 Corona OP=OP fl 3,00 Malibu fl 2,00 Martini Bianco fl 2,00 Wijn Passoa fl 2,00 Bordeaux Blanc Sec. 0.25 l fl 4,00 Pina Colada Surfers fl 2,00 Bordeaux Moelleux 0.25 l fl 4,00 Pisang Ambon fl 2,00 Bordeaux Rouge 0.25 l fl 4,00 Safari fl 2,00 Smirnoff Wodka fl 2,00 Fris Whiskey Jack Daniels fl 2,50 Appelsientje fl 1,00 Sambuca Molinari fl 2,50 Bitter Lemon Schweppes fl 1,00 Tequila Cuervo fl 2,50 Cassis fl 1,00 Whiskey Johnnie Walker fl 2,50 Coca-Cola fl 1,00 Whiskey Paddy fl 2,50 Fanta Sinas fl 1,00 Seven up fl 1,00 Snacks & Versnaperingen Spa Rood fl 1,00 Knotsen Salmiak fl 0,25 Croky Chips Naturel fl 1,00 Voorgemixt Croky Chips Paprika fl 1,00 Breezer Citrus fl 3,00 Hamka's fl 1,00 Breezer Key Lime fl 3,00 Mars fl 1,00 Breezer Melon fl 3,00 Snickers fl 1,00 Breezer Orange fl 3,00 Wokkels Paprika fl 1,00 Breezer Peach fl 3,00 Broodje Bapao fl 2,00 Breezer Pineapple fl 3,00 Gehaktbal fl 2,00 Martini Metz Ice fl 3,00 Cheeseburger fl 2,75 Hamburger fl 2,75
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hoeveel het bier etc hier kost hou ik nooit bij. Ik denk iets van 3,75 ofzo voor een plastic bekertje met bier, dus dan kan je beter naar de randeraad gaan omdat ze daar amsterdammertjes tappen (prijs??). En dure mixies neem ik niet, want die zijn te duur. Bij het voordrinken kosten ze maar 3 piek per flesje en je betaalt mistens het 4 dubbele in de kroeg, dusz.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|