![]() |
|
![]() |
je moet er sowieso niet vanuit gaan dat jullie tegelijk klaarkomen. dat gebeurt niet al te vaak....helaas.
en als jij wat eerder klaarkomt dan haar, ach dan ga jij toch gewoon verder met haar vingeren/beffen.
|
Je moet er niet van uitgaan dat ze klaarkomt van penetratie alleen... Misschien kan ze enkel klaarkomen door aan haar klit te komen, dan ben je hiermee ook nergens he ^_^
De eerste keer kan niet "gepland" worden, kijk gewoon dat je je een beetje kalm houd, ga heel traag en probeer wat aan te voelen hoe het lukt, je hebt meer dan 3000 jaar natuurlijke instincten achter je ![]() |
![]() |
|
ik keek dus dinsdag weer eens sex sense op discovery en het blijft interresant
wat ik dus niet wist en ook niet wilde geloven, is dat een man zijn orgasme kan inhouden ik heb het getest en het werkt, bij mij in ieder geval, weet niet of het bij iedereen werkt die bekkenbodemspier waar steeds over gepraat wordt (dat is dus die spier die je aanspant om je plas op te houden en die een hond gebruikt om te kwispelen ![]() daardoor ejaculeer je niet (geen zooi) maar je hebt wel het orgasme (het gevoel en de spiersamentrekkingen) en ik bleef in redelijk opgewonden fase waarna ik in 5 minuten wél echt kwam dat is dus wel een supertip en ik weet nu al dat ik daar veel plezie van ga hebben, net als mijn vriendin ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alicia enzo. ![]() Op het randje fietsen. ![]() Kan ik ook... ik kan een uur, of zelfs wel TWEE uur masturberen... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
cerberus, ik vind het juist erg vreemd om niet tegelijk met hem klaar te komen...? ik bedoel... van de seks wordt ik dan al opgewonden genoeg... en als er iemand in mij klaarkomt, voelt dat goed genoeg om mij ook tot een orgasme te brengen meatluf2003, je kunt inderdaad van te voren masturberen zodat het de tweede keer langer duurt, je kunt het ook uitstellen door eventjes op te houden (en dan ondertussen haar met je hand te stimuleren)... ze komt ook sneller denk ik als je tijdens de seks je handen mee laat werken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Seksualiteit |
klaarkomen Vanietta | 11 | 09-07-2003 13:01 | |
Seksualiteit |
klaarkomen marla | 15 | 06-06-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet Tinkerbel | 15 | 31-05-2003 11:51 | |
Seksualiteit |
Hoelang ben JIJ niet klaarkomen? Evito | 118 | 01-01-2003 15:52 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen helemaal niet belangrijk... Verwijderd | 56 | 15-05-2002 13:56 |