Oud 05-02-2003, 16:23
Meatluf2003
Meatluf2003 is offline
Hey allemaal, ik heb een vraagje.
Binnenkort ga ik voor het eerst sex hebben met mijn vriendin, maar ik ben bang dat ik snel klaarkom, misschien dat zij dan nog niet is klaargekomen, moet ik dan nog doorgaan of wat?
Ik weet het niet zeker hoor want misschien duurt het wel langer als je echt sex hebt voordat je klaar komt?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:25
liesemies
liesemies is offline
een jongen komt meestal een beetje sneller klaar dan een meisje dus een goede raad warm ze al wart op voor dat je begint vinger ze even en bef ze dan eens en strelen geeft ook een goed gevoel helpt een beetje bij het klaarkome van een meisje

alsjeblieft voor de raad mss helpt het je wel
xxxxxxxxxxxxx
liesje
Oud 05-02-2003, 16:26
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
liesje geft goede raad, je kan ook van te voren in je eentje aftrekken, dan is de spanning er een beetje af
Oud 05-02-2003, 17:19
Meatluf2003
Meatluf2003 is offline
ey bedankt Lies, ik zal het onthouden, en Nicole, denk je niet dat ik dan nog sneller zal komen?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:20
Evito
Evito is offline
Als zij jou eerst pijpt, en jij haar daarna beft, komt zij sneller klaar en jij minder snel!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:33
Meatluf2003
Meatluf2003 is offline
jah dats waar, maar dan moet ik niet al klaarkomen tijdens het pijpen want dat doe ik liever met haar
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:46
Whuzz
Whuzz is offline
Wat Lay-D bedoeld is dat je jezelf van te voren een keer aftrekt én klaarkomt. Als je al een keer bent gekomen duurt de tweede keer meestal een stuk langer.
Wat ik zelf altijd doe is haar éérst laten klaarkomen, door beffen of vingeren. Bijkomend effect is dat m'n vriendin als ze eenmaal is klaargekomen tijdens de penetratie heel makkelijk klaarkomt (en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en ....)
Oud 05-02-2003, 17:53
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Wat Lay-D bedoeld is dat je jezelf van te voren een keer aftrekt én klaarkomt. Als je al een keer bent gekomen duurt de tweede keer meestal een stuk langer.
precies
Oud 05-02-2003, 18:00
Meatluf2003
Meatluf2003 is offline
jah dat kan ook maar ik ben bang dat ik dan misschien de tweede keer helemaal nie meer kom, of zij juist weer eerder als mij, maar als zij eerder dan mij komt dan kan ik wel doorgaan, of zal ze dat niet fijn vinden?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:28
LM
LM is offline
Citaat:
Meatluf2003 schreef:
Hey allemaal, ik heb een vraagje.
Binnenkort ga ik voor het eerst sex hebben met mijn vriendin, maar ik ben bang dat ik snel klaarkom, misschien dat zij dan nog niet is klaargekomen, moet ik dan nog doorgaan of wat?
Ik weet het niet zeker hoor want misschien duurt het wel langer als je echt sex hebt voordat je klaar komt?
Je zal eerste keer zeker snel klaar komen omdat je super opgewonden bent.
Beetje oefenen en dan kan je ook uitstellen.

Je kan proberen door te gaan, maar hij krimpt dat tog helemaal in
Oud 05-02-2003, 18:29
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Je kan proberen door te gaan, maar hij krimpt dat tog helemaal in
yup, bef d'r dan gewoon daarna
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:41
Meatluf2003
Meatluf2003 is offline
jah Lovemaster, maar dat is wel een goede oplossing maar ik zou toch echt nie weten hoe ik dat kan uitstellen, en Reptile, het zou kunnen maar t lijkt me wel leuker als zij ook klaarkomt tijdens het neuken en niet nog ff na afloop gebeft wordt..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:23
Cerberus
Cerberus is offline
je moet er sowieso niet vanuit gaan dat jullie tegelijk klaarkomen. dat gebeurt niet al te vaak....helaas.
en als jij wat eerder klaarkomt dan haar, ach dan ga jij toch gewoon verder met haar vingeren/beffen.
Oud 05-02-2003, 19:40
Meatluf2003
Meatluf2003 is offline
okay
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 02:58
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Je moet er niet van uitgaan dat ze klaarkomt van penetratie alleen... Misschien kan ze enkel klaarkomen door aan haar klit te komen, dan ben je hiermee ook nergens he ^_^

De eerste keer kan niet "gepland" worden, kijk gewoon dat je je een beetje kalm houd, ga heel traag en probeer wat aan te voelen hoe het lukt, je hebt meer dan 3000 jaar natuurlijke instincten achter je
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 12:55
Big Brother
Big Brother is offline
ik keek dus dinsdag weer eens sex sense op discovery en het blijft interresant

wat ik dus niet wist en ook niet wilde geloven, is dat een man zijn orgasme kan inhouden
ik heb het getest en het werkt, bij mij in ieder geval, weet niet of het bij iedereen werkt
die bekkenbodemspier waar steeds over gepraat wordt (dat is dus die spier die je aanspant om je plas op te houden en die een hond gebruikt om te kwispelen ) moet je aanspannen nét voordat je je orgasme krijgt
daardoor ejaculeer je niet (geen zooi) maar je hebt wel het orgasme (het gevoel en de spiersamentrekkingen)
en ik bleef in redelijk opgewonden fase waarna ik in 5 minuten wél echt kwam

dat is dus wel een supertip en ik weet nu al dat ik daar veel plezie van ga hebben, net als mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 15:53
Meatluf2003
Meatluf2003 is offline
ey das wel een goeie tip kmoe alleen ff uitzoekeh hoe ik da pcies moe doen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:40
damaetas
damaetas is offline
voorspel
Oud 06-02-2003, 19:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Big Brother schreef:

wat ik dus niet wist en ook niet wilde geloven, is dat een man zijn orgasme kan inhouden
ik heb het getest en het werkt, bij mij in ieder geval, weet niet of het bij iedereen werkt
die bekkenbodemspier waar steeds over gepraat wordt (dat is dus die spier die je aanspant om je plas op te houden en die een hond gebruikt om te kwispelen ) moet je aanspannen nét voordat je je orgasme krijgt
daardoor ejaculeer je niet (geen zooi) maar je hebt wel het orgasme (het gevoel en de spiersamentrekkingen)

dat is dus wel een supertip en ik weet nu al dat ik daar veel plezie van ga hebben, net als mijn vriendin
Jaa, dat is wat die meiden ook doen...
Alicia enzo.
Op het randje fietsen.

Kan ik ook... ik kan een uur, of zelfs wel TWEE uur masturberen... (Leuk aan de pc... ) (Nee, ik ruk niet bij het forum.)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Meatluf2003 schreef:
jah dat kan ook maar ik ben bang dat ik dan misschien de tweede keer helemaal nie meer kom, of zij juist weer eerder als mij, maar als zij eerder dan mij komt dan kan ik wel doorgaan, of zal ze dat niet fijn vinden?
dat verschilt een beetje per persoon, sommige meisjes worden daarna droger schijnt het en dan gaat het schuren en dat is niet fijn... bij mij is dat juist niet zo, als ik eerder klaarkom dan hij en hij gaat nog door, en dat doorgaan duurt lang genoeg, wordt ik gewoon weer opnieuw opgewonden en kom ik nog een keer klaar, die laatste keer dan tegelijk met hem...

cerberus, ik vind het juist erg vreemd om niet tegelijk met hem klaar te komen...? ik bedoel... van de seks wordt ik dan al opgewonden genoeg... en als er iemand in mij klaarkomt, voelt dat goed genoeg om mij ook tot een orgasme te brengen

meatluf2003, je kunt inderdaad van te voren masturberen zodat het de tweede keer langer duurt, je kunt het ook uitstellen door eventjes op te houden (en dan ondertussen haar met je hand te stimuleren)... ze komt ook sneller denk ik als je tijdens de seks je handen mee laat werken...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:27
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Nee, ik ruk niet bij het forum.
Nee, dat zou er ook nog eens bij moeten komen...
Oud 06-02-2003, 20:55
Meatluf2003
Meatluf2003 is offline
naja we zien wel! thnx voor jullie hulp!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 23:45
Sarsefras
Sarsefras is offline
misschien komt ze helemaal niet klaar.. dus ik zou niet op haar w8en.. ik kom namelijk ook (vrijwel) nooit klaar bij jongens, hoe goed ze hun best ook doen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 00:49
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Big Brother schreef:

dat trucje heb ik ook onder de knie
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:36
Big Brother
Big Brother is offline
ik nu ook wat beter, maar het blijft toch een beetje een raar gevoel, alsof er iets mist en ik nog niet klaar ben
het geeft dus niet 100% voldoening, maar daar is die 2e keer dan ook voor
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:36
FishBrain
FishBrain is offline
lets try out ^_^
vanavond ben ik weer de 1e
Oud 07-02-2003, 20:54
Verwijderd
kiezen op elkaar, en doorneuken, volgende orgasma eta 20 min +-
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:12
Verwijderd
Gewoon vlak boven de zak een knijper op je lul zetten.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 21:23
Meatluf2003
Meatluf2003 is offline
mwhah, khad der zaterdagavond geneukt en da was idd een vluggertje van gvd hoogstens 3 min maarre zondagmiddag was t ruim een half uur, dus der komt verb-tering in
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 04:02
Lakitu
Lakitu is offline
Citaat:
Big Brother schreef:

Wat je niet weet, is dat het enorm slecht is om te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 11:47
Big Brother
Big Brother is offline
vertel, waarom ?
lijkt me vreemd dat ze het dan als tip geven bij zon informatief programma
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 11:50
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
nare man schreef:
Gewoon vlak boven de zak een knijper op je lul zetten.
jah of leg er een knoop in
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Lakitu schreef:
Wat je niet weet, is dat het enorm slecht is om te doen.
't is alleen niet zo goed als je het erg vaak doet... niet meteen enorm slecht om dat zo af en toe te doen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:
Bijkomend effect is dat m'n vriendin als ze eenmaal is klaargekomen tijdens de penetratie heel makkelijk klaarkomt (en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en ....)
wat een mzzlpik is die vriendin van jou
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten