Oud 09-09-2001, 18:38
Kuikentje
Kuikentje is offline
Ik ga strakjes net als de rest van mijn (erg goede vrienden) vrienden clubje naar een vriendin. Een van de jongens neemt xtc mee en nu wil iedereen gaan proberen. Ik wil sowieso niet. Echt niet dus neem ik ook niet en niemand heeft daar problemen mee. Dat is het punt niet, maar... mijn vrienden die xtc gaan proberen. Ik kan ze toch niet overhalen het niet te doen want ze hebben zoiets van, ach een keertje proberen kan geen kwaad, en ik ken ze goed genoeg om te weten dat ze het ook nooit te vaak zullen doen, maar ik ben bang dat het ze te goed bevalt. Gelukkig ben ik nuchter als iemand een bad trip krijgt en weet ik wat ik moet doen, maarja. Het is niet zo leuk natuurlijk.
Advertentie
Oud 09-09-2001, 20:11
Li
Li is offline
ik ken het, me beste vriend slikt regelmatig xtc, maar ben er helemaal nie mee eens
Nou kan ik wel heel lang aan z'n kop zeiken dat het slecht is (wat hij zelf ook wel weet), maar dat heeft gen zin.
Dus tjah, het is zijn leven en als hij dat wil doen, prima
Oud 10-09-2001, 00:21
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik doe t ook wel is...ik bekijk t zo.. geniet van t leve voor je t weet ist over... en ik ga liever dood aan xtc dan onder een vrachtwage...

ik snap da je t nie met hun eens bent mar heb da ook lang gehad... mar als ze de verantwoording kunne houde (net als ik) doen ze t (net als ik) maar een paar keer per jaar
Oud 13-09-2001, 07:33
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
heb ook wel geslikt, nu doe ik het niet omdat ik bang ben voor die PMA!!!! snackjes dus als ik hun was zou ik ze ZEKER WETEN testen!!!!!

maar verder, tja het is slecht, weten ze wat het met hun doet? laat ze er wat over lezen op internet want ik vind wel dat voordat je zoiets neemt je er wat vanaf moet weten.ennehm als zij dat willen doen is dat HUN beslissing, goed dat jij dat niet wilt maar jij kan ze niet stoppen.
Oud 15-09-2001, 18:15
Vile
Vile is offline
die vrienden van jou zouden het sowieso niet moete doen als er niemand met ervaring bij is die te vertrouwen is!! dat spul is geestelijker dan je denkt!! Laat het ook zeker testen door je vrienden en dan nog oppassen met hoeveelheden...

lees er desnoods wat over op internet www.drugs.pagina.nl vind je vast wel iets, weet jij tenminste wat je moet doen als er iets fout gaat
Oud 25-09-2001, 13:57
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ik doe t ook wel is...ik bekijk t zo.. geniet van t leve voor je t weet ist over... en ik ga liever dood aan xtc dan onder een vrachtwage...
hele wijze woorden

Oud 31-10-2001, 18:58
Noisemaker
Noisemaker is offline
Groot gelijk, het is moeilijk lekker gevoel, en tja als je dood gaat, wat toch gebeurt, dan lekker in een super goeie trip dan aan een ziekte!
Oud 01-11-2001, 00:09
pinhead
pinhead is offline
over PMA...test gewoon 1 bepaald pilletje..en als daar geen PMA inzit..gewoon een zak van 100 kopen
op http://www.pillreports.com staan een hoop resultaten alvast

'voor een keertje' de 1e keer xtc gebruiken heeft superveel impact op je. je denkt er dagenlang nonstop aan terug..'hoe fijn het wel niet voelde' enzow....dus het blijft voor een aantal niet bij die ene keer denk/vrees ik

ben het voor de rest eens met M@trix
Oud 01-11-2001, 07:56
Noisemaker
Noisemaker is offline
Pin, je hebt 100% gelijk...

En dank je voor die site, ik zal ook eens gaan kijken
Oud 03-11-2001, 01:40
M@TRIX
M@TRIX is offline
uhm... ik kom terug op mijn woorden... vind t allemaal heel leuk enzo.. maar ben ondertussen al 1,5 maand ermee genokt...
het gevoel blijft groots... maarja... tog maar gestopt...
Oud 04-11-2001, 22:37
pinhead
pinhead is offline
sinds de zomervakantie heb ik ook nix meer genomen...1 december impulz gaat er weer wat in
Oud 04-11-2001, 23:27
FDL
FDL is offline
Citaat:
pinhead schreef:
sinds de zomervakantie heb ik ook nix meer genomen...1 december impulz gaat er weer wat in

Foei
Oud 05-11-2001, 16:26
Prins
Prins is offline
ik
Oud 05-11-2001, 19:25
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Prins schreef:
ik

ik?
Oud 05-11-2001, 20:42
Prins
Prins is offline
Citaat:
pinhead schreef:
ik?

tja, ik het het onderwerp verkeerd gelezen; dacht dat er iets stond in de trant van " wie gebruikt er wel eens/ heeft er ervaring mee?".
en ik natuurlijk met mijn luie harses.... ik.
meer zat er op dat moment echt niet in

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten