Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan ga ik daar eens inslaan
|
Verwijderd
|
Fuck die kleine rotflesjes...je voelt er niks van en het is gewoon kinderspul. Het is gewoon schandalig hoeveel winst café-eigenaren maken op kinderen die per sé Flugel of Feigling willen drinken, ze kunnen volgens mij wel Fl 7,50 per flesje vragen en dan word het nog gedronken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
volgensmij vin iedereen flugel lekkerder
ikke oowk hoor!!! feigling hmzzz ook wel lekker maaaar flugel roelt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kuzziess |
Advertentie |
|
![]() |
|
Allebei errug lekker, maar het iz echt niet hetzelfde. Verder heb je nog een heleboel van die dingen. Toppertjes en dooleys en nog meer, maar die zijn eeen stuk viezer
xxx
|
in duitsland is het inderdaad goedkoper maar heeft geen voordelen om daar in te slaan als je er niet toevallig langs komt of heel grootinslaat. kan je beter meteen naar oostblok karren ofzo
![]() kan je meteen peuken meenemen. naja verder je hebt 2 verschillend flugels als je het mij vraagd. de ene is gewoon uit dat kleine flesje waarvan je steeds afvraagd of je het nou al op hebt of dat nog in het flesje zit ![]() en je hebt nog redbull met rode wodka volgens mij heet dat ook flugel. kweet wel dat ze in oostenrijk niet van die mietige flesjes hebben iig ![]() ![]()
|
|