Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Denk je nou serieus... dat ik onder Innercity naar zo'n ongelovelijk lauwe verkankerde KANKER meeting ga!?!?
Ik betaal me anderhalve meier om me daar ff te kunnen kletsen met een stelletje van die trieste halve zolen... voel je je wel goed? Ik neem aan dat dit gein was... Ik HOOP het voor jullie! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het leek me gewoon wel ff relaxed om vantevoren een paar van de mensen hier IRL te zien. Ik heb ook heus geen behoefte om op IC zelf met mensen te hangen die ik niet ken. Maar het gaat er gewoon om, ff een beetje te ouwehoeren, en daarna gaan we allen ons weegs. Maar als je geen interesse hebt, be my guest...dan ga je toch niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
trouwens...wat doe je hier op dit forum als hier <volgens jou> alleen 'trieste halve zolen' zijn??!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voorstel: Om 12 uur in de chill out room? Alleen hoe gaan we elkaar herkennen en wordt er dan wel wat gezegd op die meeting ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
01:00 in die chillout vind ik best ... ik moet wel ff kijken wat mijn mede-feestgangers ervan vinden. Maar het zal wel geen probleem zijn.
Je herkent mij trouwens wel...'n gozer met zo'n fluorescerend geel NS-hesje, geruit overhemdje, met een blije studentenscheiding in z'n haar ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het was aan de linkerkant vd main zaal (vanuit de DJ gezien), tussen 2 van die huisjes in zeg maar... en Prins..teringgg..jij was ver weg..whehe ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Lifestyle |
wie is jou ultieme lifestyle held? Verwijderd | 105 | 05-06-2005 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
MENING // Worden Computers ooit intiligenter dan mensen? // MENING Just Eak | 64 | 07-02-2003 13:32 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
het universum oneindig vuurvliegje | 104 | 19-01-2002 14:50 |