Oud 09-01-2002, 14:40
Conqueror1
Conqueror1 is offline
hey
ff een vraag hoeveel euro fooi geven jullie als jullie uitgaan als je iets te drinken bestelt en aan de uitsmijter?
thx
mzzzl
Oud 09-01-2002, 15:09
J
J is offline
helemaal nix
Oud 09-01-2002, 15:31
-^Cut-Slash^-
-^Cut-Slash^- is offline
nix
doen we hier niet aan
Oud 09-01-2002, 16:37
C'est moi!
C'est moi! is offline
als ik 9 piek oid moet betalen, en ik geef een tientje, dan hoef ik die gulden meestal niet terug(ligt er wel aan wat voor iemand er achter de bar staat) maar dat is niet echt een fooi... En uitsmijters krijgen nix van mij.
Oud 09-01-2002, 17:13
Verwijderd
Uitsmijters doen niks, dus krijgen ze ook niks.
Oud 09-01-2002, 17:15
miro
miro is offline
Citaat:
nare man schreef:
Uitsmijters doen niks, dus krijgen ze ook niks.

Oud 09-01-2002, 18:32
Verwijderd
Hmm tsja...

'N meisje in de discotheek waar ik wel eens kom ken ik dan... die geef ik meestal aan het begin van de avond fooi (iets van 10 gulden was het eerst) en dan had ik verder de avond vrij goedkoop/gratis drinken... wel makkelijk

En uitsmijters krijgen meestal paar gulden, kan handig zijn als je er de volgende keer in moet en je word gefouilleerd, kunnen ze minder streng zijn of helemaal niet fouilleren.
Oud 09-01-2002, 19:50
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
henri schreef:

En uitsmijters krijgen meestal paar gulden, kan handig zijn als je er de volgende keer in moet en je word gefouilleerd, kunnen ze minder streng zijn of helemaal niet fouilleren.
hmm..volgende keer maar eens FL 10 geven, en de keer daarop een pistool meenemen
Oud 09-01-2002, 20:44
D-man
D-man is offline
bij mijn vaste uitgaansgelegenheid bij het betalen (werkt met een kaart) meestal een paar euro (als ik nog wat overheb)

Is wel gemakkelijk, laatst had ik door een rekenfout wat te weinig bij, en mocht ik dat gewoon laten zitten. Altijd aardig van ze!
Oud 09-01-2002, 22:13
Verwijderd
Citaat:
pinhead schreef:
hmm..volgende keer maar eens FL 10 geven, en de keer daarop een pistool meenemen

Lol

Citaat:
D-man schreef:
Is wel gemakkelijk, laatst had ik door een rekenfout wat te weinig bij, en mocht ik dat gewoon laten zitten. Altijd aardig van ze!
Precies, ze onthouden het heus wel als je regelmatig fooi geeft (althans, bij ons wel )
Oud 09-01-2002, 23:24
Verwijderd
uitsmijters zijn eikels niks fooi ...mn vrienden betaal ik..(biertje?) keb niks met uitsmijters en barkeep(st)ers
Oud 10-01-2002, 09:04
D-man
D-man is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
uitsmijters zijn eikels
ja, totdat je een x van een of andere aggresieve idioot klappen krijgt in een uitgaansgelegenheid, dan ben je toch blij dat ze d'r zijn.
Oud 10-01-2002, 12:15
J
J is offline
Citaat:
D-man schreef:
ja, totdat je een x van een of andere aggresieve idioot klappen krijgt in een uitgaansgelegenheid, dan ben je toch blij dat ze d'r zijn.
dan heb je kans dat je van die uitsmijter de hardste stoten krijgt.... damnnnn ze geilen er echt op om klappen uit te delen.... te triest gewoon...
Oud 10-01-2002, 12:39
Verwijderd
Citaat:
J schreef:
dan heb je kans dat je van die uitsmijter de hardste stoten krijgt.... damnnnn ze geilen er echt op om klappen uit te delen.... te triest gewoon...
Inderdaad...

Ik was een keer in een niet nader te noemen horeca-gelegenheid waar in de gang bij de jassen ruzie was uitgebroken. Dus die gang werd een beetje schoongeveegd. Ik kom het toilet uit, meteen heb ik een knal in m'n gezicht van die uitsmijter te pakken! Die lul dacht dat ik 'te hulp kwam' voor die vechtende gozers! Laat ze godverdomme eens uit hun doppen kijken, die ongeschoolde bavianen...

Die gasten kunnen echt niks anders dan rammen...heel triest.
Oud 10-01-2002, 15:07
D-man
D-man is offline
hmmm, in de tenten waar ik kom staan ook alleen geschoolde "nette" uitsmijters, ook altijd wel in voor een geintje enzo. Maar klappen uitdelen heb ik ze nog nooit zien doen eigenlijk.

Alleen ruzieende lui meenemen, en dan de keuze stellen of uitpraten en door feesten. Of gewoon de tent uitgezet worden en een toegangs verbod van 6 maand tot een jaar, dit afhankelijk van de eerst van de ruzie en de reactie van de betrokkenen.
Oud 10-01-2002, 16:42
HOND!
HOND! is offline
precies 1 euro aan de uitsmijter zodat ze de volgende keer lief en braaf zijn ( net hondjes die gasten )

Oud 10-01-2002, 17:08
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
nare man schreef:
Inderdaad...

Ik was een keer in een niet nader te noemen horeca-gelegenheid waar in de gang bij de jassen ruzie was uitgebroken. Dus die gang werd een beetje schoongeveegd. Ik kom het toilet uit, meteen heb ik een knal in m'n gezicht van die uitsmijter te pakken! Die lul dacht dat ik 'te hulp kwam' voor die vechtende gozers! Laat ze godverdomme eens uit hun doppen kijken, die ongeschoolde bavianen...

Die gasten kunnen echt niks anders dan rammen...heel triest.

whahaha

yup als je eenmaal een slechte ervaring hebt met een uitsmijter geef je geen fooi meer

ben ik dus ook niet van plan (zie mijn topic: Dresscode)
kben gewoon weggestuurd als een hond door eenofandere loser, dat kan ik niet hebben
Oud 11-01-2002, 00:32
tby
tby is offline
meestal niks... soms een euro...
Oud 11-01-2002, 09:05
Drizzt
Drizzt is offline
Ze kijken je hier scheef aan als je niets geeft... of als je je fooi in kleingeld geeft, zoals een vriend eens deed, dan pleuren ze het gewoon op de grond,

Ondankbare honden zijn het. Staan de hele avond niets te doen, behalve kusjes innen van een paar sletjes en ervan genieten als ze eens klappen mogen uitdelen en dan vangen ze nog eens vette fooien ook.

(Ok, ik geef toe dat het ook handig kan zijn ze een beetje te kennen, anders was mijn vriendin weggestuurd omdat ze te jong was, maar dat doen ze alleen nadat je al maanden/jaren fooi geeft elke keer als je komt.)
Oud 11-01-2002, 10:38
J
J is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Ze kijken je hier scheef aan als je niets geeft... of als je je fooi in kleingeld geeft, zoals een vriend eens deed, dan pleuren ze het gewoon op de grond,

Ondankbare honden zijn het. Staan de hele avond niets te doen, behalve kusjes innen van een paar sletjes en ervan genieten als ze eens klappen mogen uitdelen en dan vangen ze nog eens vette fooien ook.

(Ok, ik geef toe dat het ook handig kan zijn ze een beetje te kennen, anders was mijn vriendin weggestuurd omdat ze te jong was, maar dat doen ze alleen nadat je al maanden/jaren fooi geeft elke keer als je komt.)
juist... de flikkers
Oud 11-01-2002, 13:33
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
ik zelf geen niks. Maar als ik met een vriendin ben, geeft haar vriend de uitsmijter altijd wel wat. Allemaal vrienden van hem hebben dan een drank pot, wat overblijft geven ze meestal aan de uitsmijter is nu 10 euro ofzo
Oud 11-01-2002, 15:01
Eaglewing
Eaglewing is offline
Uitsmijters geef ik nix, maar ander personeel, bv in een restaurant, meestal 5 gulden ofzo.
Oud 11-01-2002, 16:09
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
schandalig weinig......niks dus!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten