Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was een keer in een niet nader te noemen horeca-gelegenheid waar in de gang bij de jassen ruzie was uitgebroken. Dus die gang werd een beetje schoongeveegd. Ik kom het toilet uit, meteen heb ik een knal in m'n gezicht van die uitsmijter te pakken! Die lul dacht dat ik 'te hulp kwam' voor die vechtende gozers! Laat ze godverdomme eens uit hun doppen kijken, die ongeschoolde bavianen... Die gasten kunnen echt niks anders dan rammen...heel triest. |
![]() |
|
![]() |
hmmm, in de tenten waar ik kom staan ook alleen geschoolde "nette" uitsmijters, ook altijd wel in voor een geintje enzo. Maar klappen uitdelen heb ik ze nog nooit zien doen eigenlijk.
Alleen ruzieende lui meenemen, en dan de keuze stellen of uitpraten en door feesten. Of gewoon de tent uitgezet worden en een toegangs verbod van 6 maand tot een jaar, dit afhankelijk van de eerst van de ruzie en de reactie van de betrokkenen.
||
Citaat:
yup als je eenmaal een slechte ervaring hebt met een uitsmijter geef je geen fooi meer ben ik dus ook niet van plan (zie mijn topic: Dresscode) kben gewoon weggestuurd als een hond door eenofandere loser, dat kan ik niet hebben
|
![]() |
Ze kijken je hier scheef aan als je niets geeft... of als je je fooi in kleingeld geeft, zoals een vriend eens deed, dan pleuren ze het gewoon op de grond,
Ondankbare honden zijn het. Staan de hele avond niets te doen, behalve kusjes innen van een paar sletjes en ervan genieten als ze eens klappen mogen uitdelen en dan vangen ze nog eens vette fooien ook. (Ok, ik geef toe dat het ook handig kan zijn ze een beetje te kennen, anders was mijn vriendin weggestuurd omdat ze te jong was, maar dat doen ze alleen nadat je al maanden/jaren fooi geeft elke keer als je komt.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik zelf geen niks. Maar als ik met een vriendin ben, geeft haar vriend de uitsmijter altijd wel wat. Allemaal vrienden van hem hebben dan een drank pot, wat overblijft geven ze meestal aan de uitsmijter is nu 10 euro ofzo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Fooien: ja/nee/soms/ligt eraan/... Axel11 | 62 | 06-10-2016 16:33 | |
Lifestyle |
Fooi DG | 58 | 22-08-2005 12:05 | |
Werk, Geld & Recht |
fooi verdeling. very drunk driver | 41 | 10-10-2004 09:18 | |
Werk, Geld & Recht |