| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ook ik bereid me voor door meer te werken as usual, zodat ik toch tevoorschijn kan komen op de meet.. alleen oehh.. ik ben een vette groupie van Pharmacon en die treden ook op.. maja dat kost ook weer geld en Pully... *zucht*
jaja Cesar niet zo zeuren je hebt geld genoeg... (laat mij ook es zielig doen )maar een free biertje is nooit verkeerd natuurlijk
|
|
||
|
Citaat:
[zeikmode] mensen hij gaat wel dicht bij 450 ..[/zeikmode] Lala, de zon schijnt, ik ben niet blut, en ik heb vrij gekregen voor 8 Maart, en dan schrijnt de zon nog steeds en ben ik ook niet blut, hoera! En Wishfuldreaming, jij moet ook komen, ook al vind je het niet leuk dat het op een zaterdag is
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken vrijwel niemand van de lijst *ben maar een n00b* maar ik kom, al was het maar om jou te zien Brittje ![]() Utrecht is wel een eind weg voor mij...maar hey, ik moet toch wat. |
|
|
|
||
|
Citaat:
"alsof ik aandacht te over heb "Sooz (Marijke) Paranoide (Masj) Avelon (Britt) Effeks (Cesar) Black Rainbow (Bram) Adrenaline (Marge) Pharmacon (Wilbert) A new noise (Rutger) Yuckfou (Lin) Hukkie (Marije) Ieme (Ieme) Jozzz (Jos) MadAthlete (Hidde) Mennuz (Menno) Firefly (Manon) Vrolijkevlinder (Boris) Shah of Blah (Lester) Minority (Milou) Sick of it All (Jelle) weezzz (Alies) An (?) WishfulDreaming (Liek) Uncle Sam (?) Jan-Diederik (Storm Paul) 'I'he Prophet (Roelof) AePiE (Bart)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat was werkelijk een van de betere - en s'nachts vast een van de koudere - meetings ![]() Marge en ik hadden het er laatst ook nog over, over Jos z'n quote van de avond.. Toen we net uit het COC gekropen kwamen. "Ik was toch knapper dan iedereen daarbinnen." ![]() ..en ik heb hier ook nog altijd ergens het COC-foldertje liggen. @Sooz: Ergens op een paal bij de hoofdhal, I believe.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
en ik zal 's kijken op die pilaar op het station .. ben benieuwd
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
hidde zal ik het waarschijnlijk wel vertellen. ciao.
|
|
|
|
Sooz (Marijke)
Paranoide (Masj) Avelon (Britt) Effeks (Cesar) Black Rainbow (Bram) Adrenaline (Marge) Pharmacon (Wilbert) A new noise (Rutger) Yuckfou (Lin) Hukkie (Marije) Ieme (Ieme) Jozzz (Jos) MadAthlete (Hidde) Mennuz (Menno) Firefly (Manon) Vrolijkevlinder (Boris) Shah of Blah (Lester) Minority (Milou) Sick of it All (Jelle) weezzz (Alies) An (?) Uncle Sam (?) Jan-Diederik (Storm Paul) 'I'he Prophet (Roelof) AePiE (Bart) Het blijft gewoon 13 uur voor de Burgerking?
|
|
||
|
Citaat:
@ Hidde: Trouwens, het is erg warm in die stationshal, en we staan voor de Burgerking, dus je moet je 2 bordjes om doen! Zet er maar een standaardleus op ofzo. (zoals "vlees=kots")
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Naja, tis gelukkig nog steeds mijn broer, zo. *heeft haar bijdrage aan de 'Hidde-Is-Hip'-manie ook weer geleverd* En ik heb er zin in, en de muziekmeeting is trouwens op dezelfde dag ook in Utrecht.
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |