Oud 12-02-2003, 21:43
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
******** schreef:
in amsterdam bij de dam,.. tis te moeilijk voor mensen die niet in de stad wonen
oke. Stel, je staat daar op't plein, kijkend richting de dam. is't dan links of rechts?
Advertentie
Oud 12-02-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ciao Che schreef:
Bijenkorf is heel gemakkelijk te vinden hoor (Ik neem aan dat je die aan de dam bedoelt) Maar het lijkt me idd erg druk, drukker dan CS zelfs.
ik wete het maar om daar te komen moet je eerst helemaal vcanaf cs een goede tram vinden (+plek waar de trams zitten)die ws helemaal vol gaat zitten.. drna moetje bij de juiste halte uitstappen.. bjenkorf zoeken.. okeej niet ZO meoilijk maar cs is gewoon makkelijker en minder druk
Oud 12-02-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:
oke. Stel, je staat daar op't plein, kijkend richting de dam. is't dan links of rechts?
je ziet t wel.. umm welk plein bedoel je... bedoleje de dam??
Oud 12-02-2003, 21:45
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
******** schreef:
je ziet t wel.. umm welk plein bedoel je... bedoleje de dam??
ja, dat plein waar de demonstratie de vorige keer was
Oud 12-02-2003, 21:49
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
******** schreef:
ik wete het maar om daar te komen moet je eerst helemaal vcanaf cs een goede tram vinden (+plek waar de trams zitten)die ws helemaal vol gaat zitten.. drna moetje bij de juiste halte uitstappen.. bjenkorf zoeken.. okeej niet ZO meoilijk maar cs is gewoon makkelijker en minder druk
Tram? Volgens mij hebben we het over een andere Bijenkorf.
Weet je waar Madame Tousseauds (oid, dat met die wassen-beelden) zit? Als je voor Centraal staat en de drukke weg recht voor je neus rechtuit afloopt ben je er zo. Idd wel practisch om ergens af te spreken wat op loopafstand van centraal ligt.
Oud 12-02-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ciao Che schreef:
Tram? Volgens mij hebben we het over een andere Bijenkorf.
Weet je waar Madame Tousseauds (oid, dat met die wassen-beelden) zit? Als je voor Centraal staat en de drukke weg recht voor je neus rechtuit afloopt ben je er zo. Idd wel practisch om ergens af te spreken wat op loopafstand van centraal ligt.
de bijenkorf die ik bedoel is bijde dam.. madame taussaud ligt toxh ook aans de dam??
Oud 12-02-2003, 22:01
Sokrates
Sokrates is offline
Laatste suggestie:

Free Record Shop - Centraal Station - West Tunnel

of op een perron desnoods
Oud 12-02-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Sokrates schreef:
Laatste suggestie:

Free Record Shop - Centraal Station - West Tunnel

of op een perron desnoods
ik ga voor een perron.. das makkelijker te vinden
Oud 12-02-2003, 22:05
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
******** schreef:
ik ga voor een perron.. das makkelijker te vinden
Juh. Hoewel de FIETSENSTALLING naast het CS toch wel wat simpeler te vinden is
Oud 12-02-2003, 22:06
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
******** schreef:
de bijenkorf die ik bedoel is bijde dam.. madame taussaud ligt toxh ook aans de dam??
ja
hadden we het toch over dezelfde
Oud 12-02-2003, 22:06
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Reptile schreef:
idd
Oud 12-02-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Ciao Che schreef:
idd
okeej t maakt mij ook helemaal nix uit..
hoelaat is t btw??
Oud 12-02-2003, 22:17
Destrøyer
Destrøyer is offline
12:00?

demo op dam begint om 13:00, misschien wat vroeger afspreken ofzo?
Oud 12-02-2003, 22:27
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
dit is een bron die fundamentalisten doet blij zijn die de haat tegen amerika vergroot. Saddam heeft de aanslagen met een lach ontvangen en dit is zeker wel een oorzaak waarom Irak nu eens hard aangepakt moet worden.
Blabalblalbalbal
Al-Quada en Saddam:

http://www.antiwar.com/orig/atraqchi1.html
Oud 12-02-2003, 22:30
Sokrates
Sokrates is offline
Gatara wilde om 12:30
Oud 12-02-2003, 22:34
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Moet ik een jas voor je meenemen?
(klinkt nogal koud )

btw,.. heb geen programma om cd-muziek om te zetten in mp3
Hehe. Naja, jammer dan. Ik ga vrijdag de hele dag branden dus als je nog iets hebt dat je persee wilt horen.. shoot en ik leech 'm wel van 't net en fik 'm dan.

MP3 waar auteursrechten op rusten mag je tegenwoordig downloaden in Nederland

Er is ook een radio special met nieuws enzo. Te horen in o.a. A'dam op meerdere frequenties:
www.indymedia.nl/live
Oud 13-02-2003, 00:18
sublime
sublime is offline
Citaat:
BARON schreef:
ik denk dat het eens goed zal zijn voor veel mensen hier als Bin in Europa een aanslagje doet. Een paar duizend doden en al die criticasters hier houden hun mond. Plotseling is er dan wel begrip voor Amerika en haar standpunten. De "vredesactivisten" hier schijnen duidelijk niet te beseffen hoe erg 11 september was.
natuurlijk was 11/9 erg, maar is het niet net zo erg als er door een oorlog mensen sterven? wat 11/9 erg maakt is imo dat het de kwetsbaarheid van een land als amerika duidelijk maakt. het benadrukt de kwetsbaarheid van de mensheid...

maar ik krijg de indruk dat we het allemaal vooral erg moeten vinden omdat het amerika betreft. nu moet er wat gedaan worden, terwijl er al jaren, decennia, eeuwen lang mensen massaal vermoord worden. maar nu betreft het de amerikanen en dan is het opeens wel belangrijk en moet de hele wereld er bij betrokken worden... ik vind dat meten met 2 maten. natuurlijk is het erg, maar er zijn gebeurtenissen waar nog veel meer mensen bij omkwamen en waar door de rest van de wereld veel minder (échte) aandacht aan besteed is...

en komt het nog steeds niet over dat mensen die tégen een oorlog zijn, niet automatisch vóór mensen als saddam en bin laden zijn?
Oud 13-02-2003, 00:25
sublime
sublime is offline
is het niet een idee om de mensen van buiten adam te laten meeten op het station en dan samen naar de bijenkorf (oid) te gaan...

en gaan er eigenlijk nog mensen naar paradiso na de demo???
Oud 13-02-2003, 00:36
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Reptile schreef:
Er..... ik woon meer dan 4 jaar in A'dam,... maar ik heb geen idee waar die stalling is
Bedoel je die private? (die weet ik wel) Of bedoel je die fietsstallingflat? Want die weet ik helemaal niet te liggen
Oud 13-02-2003, 00:41
Gatara
Gatara is offline
Wat dachten jullie van PERRON 2 --> CENTRAAL STATION --> INGANG BURGER KING om 12:30????

(ik kan er niet zijn, want ik moet ook om 12:00 bij het Atrium (ingang) zijn. Diegenen die in Amsterdam wonen en weten waar DAT is, mogen natuurlijk aansluiten).

Ik heb Socrates nummer (maar hij zei dat hij waarschijnlijk te laat zou komen ) en andere nummers zijn ook wel welkom.
Je kunt me ook een PBtje sturen en dan kan ik mijn nummer evt. geven.
Dan weten we i.i.g. elkaar te vinden op de DAM later.

OK?

Dus in het kort:
diegenen van buiten amsterdam of het atrium niet kunnen vinden:
PERRON 2
CENTRAAL STATION
INGANG BURGER KING
12:30 (of eerder )

Voor diegenen die uit Amsterdam komen en/of weten waar het Atrium is: daaro om 12:00

Samenkomen via telefoonnummers.
Stuur me een pb'tje met jouw telefoonnummer of vraag me mijn telefoonnummer (als ik het niet vertrouw kun je geen antwoord van mij verwachten (logischerwijze ))
Oud 13-02-2003, 10:02
Anne
Anne is offline
Wie weet of de demo alleen op de Dam is? Ik neem aan dat het een soort tocht is, maar wil dat graag even zeker weten, omdat ik zaterdag vrij vroeg weer weg moet. (oma jarig )
Ik weet nog steeds niet zeker of ik op de Meeting kom. Op zich wil ik wel graag komen, maar het hangt een beetje van vrienden af, of die wel of niet mee gaan. En ik wil persé toegesproken worden door Femke Halsema.
Maar ik sta dus nog steeds op misschien, ik laat het nog wel even weten.
Oud 13-02-2003, 10:19
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Wie weet of de demo alleen op de Dam is? Ik neem aan dat het een soort tocht is, maar wil dat graag even zeker weten, omdat ik zaterdag vrij vroeg weer weg moet. (oma jarig )
Ik weet nog steeds niet zeker of ik op de Meeting kom. Op zich wil ik wel graag komen, maar het hangt een beetje van vrienden af, of die wel of niet mee gaan. En ik wil persé toegesproken worden door Femke Halsema.
Maar ik sta dus nog steeds op misschien, ik laat het nog wel even weten.
Het plan is:
Dam
en dan toch naar Leidscheplein via Rozengracht en Marnixstraat.

Maar de gemeente wil graag dat de mensen een andere route nemen (vanwege het verkeer denk ik), dus dat is nog even onderhandelen

Op www.geenoorlog.dds.nl :
DANSEN VOOR VREDE
PARADISO
ZATERDAG 15 FEBRUARI (16:00-23:00)
AANSLUITEND OP DE LANDELIJKE DEMONSTRATIE VANAF DE DAM (13:00) DIE EINDIGT VOOR PARADISO.

Dus
Oud 13-02-2003, 10:21
Anne
Anne is offline
Citaat:
Gatara schreef:

AANSLUITEND OP DE LANDELIJKE DEMONSTRATIE VANAF DE DAM (13:00) DIE EINDIGT VOOR PARADISO.
Zit Paradiso dan aan het Leidsche Plein?
*geen Amsterdam kenner*
Oud 13-02-2003, 10:22
Gatara
Gatara is offline
Even een grapje tussendoor:
http://downloads.warprecords.com/bushwhacked2.mp3

(bush wacked)
Oud 13-02-2003, 10:23
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Zit Paradiso dan aan het Leidsche Plein?
*geen Amsterdam kenner*
Niet OP het Leidscheplein, maar een straat die daaraan grenst.
De Balie (politiek cafe) zit ook aan die straat.
Oud 13-02-2003, 10:35
Verwijderd
Eh is he t de bedoeling dat na die meeting aan de demonstratie meegedaan wordt of zo? Want als ik alleen kom (kweet niet of er mensen zijn die ik ken die gaan) zou dat een optie zijn voor mij.
Oud 13-02-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef:
Eh is he t de bedoeling dat na die meeting aan de demonstratie meegedaan wordt of zo? Want als ik alleen kom (kweet niet of er mensen zijn die ik ken die gaan) zou dat een optie zijn voor mij.
de meeting is toch de demo
Oud 13-02-2003, 11:37
aldi - PUNK
aldi - PUNK is offline
moet ik n spandoek menemen?
gaan we met zn alle roepen
of doen we het stil?

oja, ik neem aan dat er vanuit het station een hele groep mensen richting de dam gaan, toch
Citaat:
*geen Amsterdam kenner*
helaas wil het meerendeel van mijn omgeving passief meedoen,
thuis zitten en zeggen van'ja, ik ben ook tegen oorlog'
helaas...

Laatst gewijzigd op 13-02-2003 om 11:45.
Oud 13-02-2003, 12:19
Anne
Anne is offline
Citaat:
aldi - PUNK schreef:
moet ik n spandoek menemen?
gaan we met zn alle roepen
of doen we het stil?

oja, ik neem aan dat er vanuit het station een hele groep mensen richting de dam gaan, toch

helaas wil het meerendeel van mijn omgeving passief meedoen,
thuis zitten en zeggen van'ja, ik ben ook tegen oorlog'
helaas...
Er gaat een groep vanaf het station ja. Moet je bovenstaande berichten eens lezen.
Passief meedoen... dat deed ik ook altijd omdat ik op zaterdag altijd moet werken. Maar nu niet meer.
En heeft er iemand nog ideeën voor spandoeken?
Oud 13-02-2003, 15:20
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gatara schreef:

diegenen van buiten amsterdam of het atrium niet kunnen vinden:
PERRON 2
CENTRAAL STATION
INGANG BURGER KING
12:30 (of eerder )

Voor diegenen die uit Amsterdam komen en/of weten waar het Atrium is: daaro om 12:00

Samenkomen via telefoonnummers.
Stuur me een pb'tje met jouw telefoonnummer of vraag me mijn telefoonnummer (als ik het niet vertrouw kun je geen antwoord van mij verwachten (logischerwijze ))
Oud 13-02-2003, 16:04
sublime
sublime is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Even een grapje tussendoor:
http://downloads.warprecords.com/bushwhacked2.mp3

(bush wacked)

___
vind die hele meeting zo langzamerhand vrij ingewikkeld worden... > want ik ben al vrij vroeg in adam, dus om dan op en neer naar het cs te gaan lopen vind ik een beetje zinloos, maar het atrium weet ik ook niet te vinden (nooit van gehoord zelfs )

er moet toch een plek in adam zijn waar iedereen kan meeten??
Oud 13-02-2003, 16:11
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
sublime schreef:

er moet toch een plek in adam zijn waar iedereen kan meeten??
Op de dam zelf ergens.

Hotel Krasnapolsky?
Ingang Paleis op de Dam?
Bijenkorf?
Free Record Shop (of heet het Fame?)
Ingang Nieuwe Kerk?

Weten de niet-Amsterdammers waar ik het over heb?
Oud 13-02-2003, 16:17
sublime
sublime is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Op de dam zelf ergens.

Hotel Krasnapolsky?
Ingang Paleis op de Dam?
Bijenkorf?
Free Record Shop (of heet het Fame?)
Ingang Nieuwe Kerk?

Weten de niet-Amsterdammers waar ik het over heb?
ik wel (het meeste iig)

een winkel lijkt me niet echt een idee; kun je niet makkelijk als groep staan denk ik > ingang paleis op de dam of ingang nieuwe kerk vind ik een beter idee... > ook makkelijk te vinden als je het niet precies weet, want je kunt er vrij moeilijk om heen
Oud 13-02-2003, 16:29
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
sublime schreef:
ik wel (het meeste iig)

een winkel lijkt me niet echt een idee; kun je niet makkelijk als groep staan denk ik > ingang paleis op de dam of ingang nieuwe kerk vind ik een beter idee... > ook makkelijk te vinden als je het niet precies weet, want je kunt er vrij moeilijk om heen
Ingang Paleis dan maar?
Oud 13-02-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Hoe ironisch, verzamelpunt bij de BURGERKING. Maarre, als ik kan zal ik komen!
Oud 13-02-2003, 17:24
Sokrates
Sokrates is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Ingang Paleis dan maar?
En jaaahh, zelfs díe is groot!

Maarreuh.. ik ben voor dat perronidee: Op de Dam gaat het MAD druk worden heurrr
Oud 13-02-2003, 17:42
Joostje
Joostje is offline
dus we meeten OOK bij het station?
Oud 13-02-2003, 18:01
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Joostje schreef:
dus we meeten OOK bij het station?
Ja toch wel graag eigenlijk
Zoals Sokrates al zei, de Dam wordt opperdruk. En aangezien de mensen buiten Amsterdam toch met de trein komen lijkt me dat een puik plan.

Ik sta overigens nog steeds op 'misschien' omdat ik diezelfde avond nog een concert heb en ik moet de mensen die met mij daarheen gaan ook zien mee te krijgen . Wat tot nu toe vrij aardig lukt trouwens.
Oud 13-02-2003, 19:14
Floriskortie
Floriskortie is offline
Citaat:
Joostje schreef:
demomeeting?
lijkt me gezellig
10 april 14:00 op de dam! zie www.keerhettij.nl en www.ikzegpardon.nl
Oud 13-02-2003, 20:32
sublime
sublime is offline
zullen we dan het volgende doen:

*mensen van buiten adam meeten eerst op het station (waar op het station??) > gaan dan gezamelijk naar het paleis op de dam > waar de mensen uit adam ook naar toe komen...

lijkt me vrij duidelijk. toch?

en het zal bij de dam ind wel Heel Erg Druk zijn, maar als we een goed herkenningspunt afspreken oid moet dat wel te doen zijn lijkt me....
Oud 13-02-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:
zullen we dan het volgende doen:

*mensen van buiten adam meeten eerst op het station (waar op het station??) > gaan dan gezamelijk naar het paleis op de dam > waar de mensen uit adam ook naar toe komen...

lijkt me vrij duidelijk. toch?

en het zal bij de dam ind wel Heel Erg Druk zijn, maar als we een goed herkenningspunt afspreken oid moet dat wel te doen zijn lijkt me....
leuk kunnen de nnietr amsterdammers gezellig samen verdwalen..

verder is t wel een goed id
Oud 13-02-2003, 20:37
aldi - PUNK
aldi - PUNK is offline
fijn, duidelijkheid..

k begin eindelijk een beetje het nut in te zien van forum.scholieren.com
Oud 13-02-2003, 20:46
Rafael
Rafael is offline
Tot nu toen doen er 528 steden en stadjes mee aan de oorlog. Vrij gaaf eigenlijk.

http://www.unitedforpeace.org/article.php?id=725
Oud 13-02-2003, 20:58
aldi - PUNK
aldi - PUNK is offline
hopelijk maken we nu een statement.
de regering mag wel onderhand een definitieve uitspraak doen over de steun aan de VS.
Oud 13-02-2003, 20:58
Verwijderd
ehm, volgt niemand het nieuws?? zowat het hele midde oosten wil van saddam af, en ze geven toe dat t alleen kan via oorlog, of wanneer hij zelf aftreed ( wat dus niet gebeurd ) , en aangezien kuweit enzo bang zijn voor irak, blijft oorlog over...
maarnee, jullie europeaantjes denken alleen aan jezelf, want ja wij hebben het hier maar goed he....
Oud 13-02-2003, 21:00
ThomasV
ThomasV is offline
Ja!! Allemaal mee doen!! Ik vind dat we op deze mannier nog wel laten zien dat een deel van het volk het niet eens is met de regering.

Wij hier in Nederlands hebben niks aan die oorlog; er komt alleen maar elende van.
Oud 13-02-2003, 21:02
Verwijderd
dit is gewoonweg dieptriest, heel europa denkt weer is standaard aan zichzelf, en laat al die mensen daar aan hun lot over, want oorlog is niet goed en neej amerika is slecht....
al die irakezen daar zijn doodsbang, worden onderdrukt, gemarteld, en saddam treedt heus niet af hoor....
echt zwaar kinderachtig, dit laat weer eens zien hoe laf jullie zijn
Oud 13-02-2003, 21:04
Verwijderd
en jullie geloven ook nog serieus dat we saddam weg kunnen 'praten' , yea right, word wakker..
Oud 13-02-2003, 21:04
ThomasV
ThomasV is offline
Wederom heel erg mee eens!

Oorlog is stom. En al die jaren is de NAVO beziggeweest om vrede te maken en nu dreigt er een oorlog waaraan de NAVO zelf misschien mee gaat doen... Lazer op man!
Oud 13-02-2003, 21:05
Verwijderd
ha, dus jij bent een egoist, want zolang JIJ het maar goed hebt, maakt het niet uit dat die mensen daar lijden???
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten