Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mug
Lid gepost op 18-04-2001 @ 16:11 -------------------------------------------------------------------------------- Je hebt toch wel een hoog cijfer voor dat vak gekregen he?? das een goeie.. maar als ik een 10 zou krijgen op mijn rapport voor wiskunde en natuur scheikunde(mijn slechtste vakken)DAN ZOU IK HET NOG NIET MET MIJN LERAAR DOEN! trouwens je moet dit tegen het hoofd van de school zeggen haha dan word ie meteen geschorst! lekker slim van die leraar trouwens..hij weet dat jij aangifte kunt doen en dat hij zijn baan kwijt kan raken..eigenlijk best een vaag verhaal hoor..dat je het gedaan heb met je leraar..is hjet niet een droom van je geweest? want alle leraren weten dat ze hun baan kwijt kunnen raken daardoor..DENK DAN EERST OOK NA GVD |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
b. geopereerd worden aan aids??!?!? Hoe dom ben jij! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het was maar een grappie hoor.
|
hallo...
tja.. als je echt verliefd op hem bent moet je goed nadenken wat je nou van hem wilt..;. en wat hij van jou wilt... issie getrouwd???? heeft ie kinderen??? ik zou hier toch maar even goed over nadenken. misschien gebruikt ie jou wel.. en daar heb je later alleen maar verdriet van...
|
![]() |
nou en dus gisteren he.... weejewel kwam ik dus uh.. naja je wewel.... micheal jackson tegen.
nou eerst beetje hoooi en zow.. you know.. en toen.... blah blah blah... geloof je jezelf!?!?!? IEH! meid dat je hier niet mee zit... als het al waar is!! je zegt niet eens dat je er spijt van hebt of zow... ze hebben hele goede inrichtingen hoor ![]() haha.. okay ik geloof je niet |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Help, van VWO4 naar HAVO4?? mirjam1997 | 61 | 06-10-2012 18:59 | |
Liefde & Relatie |
mijn dramatische liefde Juana__ | 8 | 13-10-2009 12:00 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ŕ reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |