Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als ik weet wanneer dat blad in de iwnkels ligt koop ik m. tenzij ik de halve stad moet afreizen om hem te vinden.
![]() en hij moet geen 10 euro zijn. nog een onderwerp wat ik interresant vind is dromen en slapen, of eigenlijk wel het totaal aan verschillende bewustzijnstoestanden die een mens kan hebben. |
![]() |
|
goed idee om een PM voor en over jongeren te maken
![]() ![]() Is het al bekend wanneer dat nummer ongeveer uit gaat komen? |
![]() |
|
![]() |
Hey ja dit lijkt me echt goed als er zoiets komt!
voorbeelden van onderwerpen: jeugdhulpverlening (instanties etc) psychische problemen (oa eetstoornissen, depressie etc) en het ontstaan en behandelen ervan? Misschien een vragenpagina ..waar jongeren vragen kunnen stellen over vanalles intelligentie nouja zo kan ik nog wel ff doorgaan.. succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Want de verdere onderwerpen kom je ook wel tegen in de meeste bladen als de Fancy, Yes enzo... Niet dat dat erg is hoor, dat gaat vaak nog best diep eigenlijk ![]() Ik lees ze ook wel trouwens ![]() En euhh of ik zo'n jongereneditie van PM zou kopen... ja denk t wel ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar idd, jongeren die niks over de inhoud weten zullen het minder snel kopen als het €4,50 is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
misschien is het een idee, om over de problemen tussen tieners en ouders te praten, ik hoor in mijn omgeving nog wel eens dat mensen problemen hebben emt hun ouders, dat als het niet lekker loopt tussen de ouders zelf, zij dan van beide kanten de verhalen horen en er dan tussenin komen te zitten.
Communicatie met ouders? als onderwerp misschien? nou succes! groetjes, |
![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor al jullie reacties!! Hartstikke leuk echt, en heel zinvol. Eind mei kunnen jullie dit speciale jongerennummer (dat een eigen naam krijgt) in de winkel vinden. Veel leesplezier straks...! Groeten, Heleen, Suzanne & Peggy, Redactie Psychologie Magazine
||
Citaat:
Heeft meer te maken met biologie, omdat er bepaalde stoffen/hormonen vrijkomen, nadat je bepaald voedsel hebt genuttigd. Maar het is wel interessant ja ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dus ook als er bepaalde stofjes van buitenaf worden toegevoegd is dat nog steeds psychologie. Bedankt leonoor! Ik had niet gezien dat jij al iets dergelijks had gepost. |
![]() |
||
Citaat:
Nu lees ik bladen als Fancy, Break Out en Yes. Meestal vind ik de psychologische onderwerpen in die bladen te oppervlakkig, ik heb er soms wel wat aan omdat het over problemen gaat waar veel jongeren mee te maken hebben, maar je leest vaak dezelfde dingen. Ik wil nu wel een zoiets speciaal voor jongeren lezen wat wat dieper gaat dan de standaard problemen rubriek. |
![]() |
|
![]() |
Onderwerpen:
-Waarom mensen zich in alle anonimiteit 8er hun compu verzamelen en zich over dingen uitlaten, die ze in het echt misschien nog niet eens met hun vrienden zouden delen. -Waarom mensen zich verzamelen in groepen en andere groepen bekritiseren of juist de hemel in prijzen. Waarom deze groepen een stempel op zich krijgen, nadat ze meestal zijn beoordeeld op hun uiterlijk. -Waarom je psychologie zou moeten gaan studeren of juist waarom niet. |
![]() |
||
Citaat:
1) De eerste zeker ja. Het lijkt me erg interessant, daarna zie ik verder (en jullie kennelijk dus ook). 2) Nee, veel te ondiep. (but that's me talking)
|
* ADHD, de ziekte waarover veel mensen het hebben maar waarvan meestal hoogstens 1 er weet wat het is.
*Borderline, heb het zelf maar eigenlijk nie echt een idee wat het nou allemaal inhoudt enzo *Verschil Schizofrenie - MPS, word belachelijk vaak doorelkaar gegooid *Verschil Anorexia - Boulimia *Als bij iemand de diagnose "aandachtsproblematiek" wordt gesteld.. wat houd dat dan in? dat deze een aansteller is? deze imiteert? of is dit nou ook een soort van ziekte? *nfo over de verschillende AD's, mensen met ervaring etc
Laatst gewijzigd op 13-02-2003 om 22:59. |
![]() |
||
Citaat:
klopt niemand weet het verschil tussen schizofrenie en mps het lijkt geneens op elkaar. ik zelf heb nml stps groetjes chretienne
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|