Advertentie | |
|
![]() |
|
^ Iedereen heeft het daar over. MAar heb je de DVD Thug Angel?
Daarin zit ook een stukje video van Tupac in de studio. Hij praat dan tegen de Outlawz. Hij zegt dat iets van 'doe een rap op een beat, maakt niet uit. Leg gewoon een rhyme neer, en laat het muzikale gedeelte over aan de mensen die dag en nacht in dr studio zitten om het te perfectioneren. Het belangrijkste is dat je rapt!' Als je luistert naar de OG, hoor je meestal dat het ook maar een simpele beat is. Het is ook teveel hardcore/underground. En het is ook nog gemaakt in 1996. DE muziek verandert elk jaar, en het zou ook gewoon niet in 2003 passen Daarom remixen ze het. Peace
||
Citaat:
|
Completely lost
revenge at all costs pay backs a bitch switch now the tricks crossed tossed up and never to be heard of a single witness screaming bloody murder, murder blast tell me homey what ya see now a blind man and a dead body I'm meant to leave town And get my cash though Hook up wit Kastro Homey had to blast on the task force Stupid coppers tryin' to play us out 'member that they took my money and my stash time to get it them back haha I pull my secret arrival 2Pac four fives (.45) time for survival death to my rivals tell me what you want lord? Nobody left after the death of a drug lord haha the situations critical Nothing is colder than hear the ballad of a dead souja Fuck 'em all let em understand my plot to get richer Much more than six figures, a motherfuckin made nigga (Can you feel me?) A motherfuckin made nigga.. I got a plot to get richer, take my picture A made nigga [E.D.I.] Picture the scenery cause for now you gon' have to imagine Call me a prophet cause I predicted what's gon' happen I began the paper, stackin at those who be paper snatchin, will emerge like crack in the 80's [Tupac] Staring at the world through my rearview Just looking back at the world, from another level yaknowhatImean? Starin... Multiple gunshots fill the block, the fun stops Niggaz is callin cops, people shot, nobody stop I wonder when the world stopped caring last night Two kids shot while the whole block staring [E.D.I.] Now you see him, now you don't, some niggaz be here for the moment, and then they gone, what happened to em? Well let's see, it seems to be a mystery But all I know I never let the money get to me
||
Citaat:
![]() sorry ![]() ![]() ken je trouwes die line van hem: ' I Never Die , I Just Retaliate With Hate, Then I Multiplie' m.a.w.: Ja Rule a.k.a. black dove(ze nieuwe naam ![]() fok dat, laat die vent rusten en stop biting, het gaat toch alleen maar om het geld, wie dat niet begrijpt heeft echt een grote plaat voor zn kop..
Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 21:55. |
![]() |
|
![]() |
in zijn nieuwe clip met die 4 gangster luitjes... dat erop die ene zogenaamd neergeschoten wordt.... dan als ie miesschietr zie je achter elkaar mensen neer vallen ZEVEN mensen..(7th day theorie..??)
en ook aan het einde het straat nummer: 913....13-9 (dag waar hij op gestorven is... t kan truuk van video producers zijn of... kweet t ook niej! ![]()
||
Citaat:
Wanneer de jongen in de rolstoel een foto neemt, zie je op de achtergrond een witte cadillac. Het 'retourardres' is 7th street. Another 7 =) Het kind op de stoep tekent een huis met 7 ramen =) En ja op het eind zie je 7 gezichten, maar er vallen meer mensen... Peace and good lookin out! =)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
die 7s in de thugz mansion video zijn gwoon xpres gedaan, net als in de video van I wonder if heaven got a ghetto, daar heeft de hotel kamer nummer 7 en de klok staat op 4.03, dat word natuurlijk xpres gedaan om de alive theories lopende te houden, maar er zijn echt n aantal goede alive theories. Ik geloof er niet echt in dat ie leeft, als je de alive theories allemaal bekijkt geloof je meteen dat ie leeft, maar als je verder dan dat kijkt zijn n hoop dingen te verklaren, pac voelde aan dat ie vroeg dood zou gaan, daarom heeft ie veel zo veel liedjes vlak voor zn dood opgenomen, hij wou dus dat er na zn dood nog muziek van hem werd uitgebracht (dus hij word niet "uitgemolken"). En al die cleus in zn liedjes zijn daardoor ook te verklaren, hij heeft zn eigen dood in zn liedjes voorspeld, daar is dan weer een ding raar van en dat is dat ie altijd rapte over zn begrafenis en hij is gecremeerd, maar goed ik weet nie wat ik moet geloven of hij nog leeft of niet, ik wacht gwoon af tot 13 sept dit jaar, als ie dan niet terug komt is ie dood en dan moeten de alive theories gwoon stoppen.
BTW de volgende video word still ballin ft. trick daddy (van de cd better dayz). Pz
||
Citaat:
En waarom denk je dat ze al die clues er in zetten. Vind je het niet een beetje disrespectful tegenover Tupac? Als je zegt dat het alleen maar om geld gaat, heb je het mis. Denk je dat Afeni haar eigen zoon gebruikt om geld te verdienen...I don't think so.... Peace "Watch the signs! Watch the signs!"
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
dat met die 7 is ook zwaar overdreven. Je kan van zoveel dingen 7 maken. ik ben 18. 8-1= 7. het is 2003. 2+(0=0 zijn 2 nullen=2)+3 is 7. op it moment staat nummer 124 aan in mijn winamp lijst. 1+2+4 is 7. guttegut. lekker belangrijk. Die mensen zijn veels te veel met rekenen bezig.
|
![]() |
|
Er staat op de envelop : 7 th street. 7 dus niet 911, of 1024, nee 7...
Er zijn 7 ramen getekend...niet 61, nee 7... Dus dit is niet tever gezocht, dit is niet eens rekenwerk, dit is gewoon kijken... Peace
|
mensen ik zat net zo te denken...
11 sept: 9-11 --> 9- (1+1) = 7!!!! dus tupac is niet alleen alive maar hij heeft ook nog 11 sept voorspeld. dit is phatte shit. ik ga in zijn tekste ff kijken of hij voorspeld dat amerika irak aan gaat vallen en de val van het 4e rijk. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|