Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt niet in een keer zeker van jezelf worden...daar gaat tijd overheen..en het is moeilijk.
Probeer er met mensen over te praten en probeer dingen niet veel van de slegte kant te zien..vaak avlt het mee...(moe je horen wie het zegt toruwens! ![]() Ik zelf heb ook last vanonzekerheid...ik ben altijd bang dat mensen gemaakt tegen me doen en me eigenlijk allemala een stomme trut vinden...daardoor ga ik heel vaak anders doen tegen mensen en dan gaat 't juist mis...een vicieuze cirkel die ooit een keer doorbroken moet worden. ![]()
|
Probeer idd de goede kanten van jezelf in te zien. Als je dat doet, dan ben je ook minder verlegen tegenover andere mensen...
Naja..., dat moet ik nodig zeggen, want mij lukt het niet echt... Ik ben ook heel onzeker over mezelf..., ik heb het gevoel dat ik alles fout doe, en ik voel me vaak minder dan anderen..., ben steeds bang dat mensen mij niet moeten, of in de steek gaan laten... Ook ben ik nogal verlegen.... ![]() Maarja..., ik dnek dat bij iedereen onzekerheid ooit minder wordt..., ook bij jou... Dat komt wel joh...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |