| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Hij verwaarstloost ze, en ook zichzelf... daar maak ik me zorgen over...
|
|
|
|
oke, had ooit een vriend die heeeeeeeeeeeeel erg dik was (rond de 100 kg!!) in het begin was ik verliefd, dus stoorde ik me er niet aan...
maar na een tijdje ging het me aardig dwars zitten. als hij iets te veel at zei ik, zou je dat nu wel doen... ik ben zelf ook niet de magerste geweest, maar ben heel erg afgevallen (al voor dat ik iets met hem kreeg) was niet dun toen ik wat met die dikke jongen kreeg, maar zeker niet te dik. ik vertelde hem waarom ik was afgevallen, nl. omdat ik ging walgen van mezelf. hij vond dat allemaal wel erg overdreven en snapte dat niet... het leek soms of hij trots op zijn buik was... wat moet je dan??? aangezien ik niet echt zeker was van mezelf begon ik me ook te dik te vinden... ging (ipv hem) afvallen, met alle gevolgen van dien...(geen uitleg nodig) ik kwam na een jaar (ben soms een beetje laat van begrip) erachter dat er iets goed fout zat en heb het uitgemaakt. hij is aangekomen en met mij gaat het weer de goede kant op (qua eten dan) mijn conclussie was: als ik echt van hem houd hoeft hij niet persee afte vallen als hij dat niet kan of wil. maar dat deed ik dus gewoonweg niet genoeg. mocht het je vriendje zijn... denk dan goed na of je hem wel echt leuk vind! of dat je door die dikke buik or what ever heen kunt kijken... is het niet je vriendje... zou ik zeggen dat te dikke mensen in veel gevallen jonger sterven dan anderen met een normaal gewicht... hou het niet voor je zelf, maar zeg het tegen de ander!!! liefs foogy er waren nog een hoop andere dingen hoor, dus heb het niet enkel en alleen uitgemaakt omdat hij te dik was... ook hij verwaarloosde oa zijn vrienden ed. heb ruim 1 jaar wat met deze jongen gehad en heb 1 keer een vriend van hem gezien (en dan te bedenken dat we elkaar heel veel zagen...) en of je dik bent of dun. als vrienden echte vrienden zijn blijven ze je opzoeken en steunen... bevind me nu helaas in een situatie dat ik leer zien wie echte vrienden zijn en wie niet. degene waarvan je het dacht, zijn het niet... met mensen vanwie je het niet verwacht steunen je soms nog het meeste...
Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 22:10. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
of het echt schadelijk voor z'n gezondheid is weet ik niet.. maarja voor z'n sociale/emotienele (?) gezondheid wel
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
srry als het al gevraagd is.. ik had geen zin om het hele topic door te lezen ik ben flink aangekomen toen het even wat minder ging.. nu werk ik het er wel weer af maar je blijft de littekens zien omdat ik te snel aankwam. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat maakt toch helemaal niets uit voor je karakter? |
|
|
|
||
|
Citaat:
ik denk dat het er wel mee te maken heeft. want het is niet voor niks dat hij nu gewoon z'n vrienden verwaarloost en niet echt aardig doet de laatste tijd.
|
|
||
|
Citaat:
ik hoop dat je het snapt, vraag anders nog maar een keer
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|