Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je een overdosis hebt genomen word je maag gespoelt, kijken ze je ff na, en kun je weer naar huis. (Nouja in grote lijnen dan, maar iig kan het zeker *ervaring*)
|
Misschien dat je een soort van 'uitdaging' nodig had/hebt.
Een gevoel van 'macht' kan ook. Jij kan met de medicijnen doen wat je wil. Jij hebt daar zelf de controle over, misschien dat je zoiets zocht op dat moment? Sterkte! Dashja
|
wat voelde je toen je da dee? of weet je da nie meer, das denk ik wel belangrijk... als je het gevoel dat je toen had kunt omschrijven, kun je misschien iets duidelijker krijgen wat je 'bezielde'. ben je er van geschrokken? wat vind je ervan dat anderen allemaal willen weten wat er is? da soort zaken
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] Mitose + meiose(s) - ik begrijp het niet! Starbucks- | 2 | 07-01-2013 20:42 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Hij begrijpt me niet. fizzle-fluffy | 3 | 02-12-2008 22:38 | |
Liefde & Relatie |
Ik begrijp even niets meer van haar.. ludachris | 92 | 26-11-2007 14:08 | |
Liefde & Relatie |
Uhm ik begrijp er niks meer van, help me alsjeblieft ff verder!! Jongens... *charm girl* | 19 | 27-03-2002 18:49 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |