| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Dat jij het leuk vindt om andere te martelen getuigd van een nogal abnormale hang van sadisme.Dat is voor veel mensen storend, dus: gedraag je een beetje. Citaat:
"Massood was killed by two Arabs posing as television journalists, their camera packed with explosives. " http://asia.cnn.com/2002/WORLD/asiap...8/afghan.wrap/ Ik vraag me serieus af of je wel de juiste persoon in gedachten hebt die vermoord was. Citaat:
Nomgaals: het hoeft geen blanke protestantse anglosaksische AMERIKAAN te zijn die zo'n opdracht uitvoert.
|
|
|
Verwijderd
|
nou oke, dat was dus een ander, maar het blijft hetzelfde, je kan niet dichtbij osama komen
al die films van osama worden door zijn vriendjes opgenomen, en als er al iemand van de 'gewone' pers in zijn buurt komen, worden die eerst helemaal gestript en nagekeken enzow... dus dat werkt ook niet he? en er wordt nog altyd gedacht dat hij omgekomen is in een bombardement (zou me niets verbazen) , en ik geloof pas dat hij nog leeft als er videobeelden komen, waarop hij het over de dreigende oorlog heeft, dan weet je zeker dat het geen oude beelden zijn, omdat er eerst nog geen sprake van die oorlog was... tot dan, denk ik dat hij dood is.. |
|
|
|
Verwijderd
|
maar die amerikanen zijn wel ongelovelijk dom bezig qua wapens, eerst hebben ze Iran en Syrië straaljagers verkocht, nieuwe F16s en F14s met lange-afstandsraketten, en nu willen ze ze gaan aanvallen, en dan janken als je je eigen wapens tegen je krijgt, lekker snugger bezig weer...
![]() en ja, amerika wil na Irak, ook Iran en Syrië aanpakken
|
|
|
|||
|
Citaat:
Da's nu net het hypocriete daarvan! Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Want: waarom zou land X wel Y mogen aanvallen uit bescherming, maar land Y niet land X?
|
|
||
|
Citaat:
en op de rest van wat uit jouw mond komt heeft gatara al gereageerd. en op je vraag: NK valt usa niet aa, NK verdedigd zich tegen the usa.
|
|
||
|
Citaat:
if you play the game, dont cry when the game plays you
|
|
|
|
Iraakse oppositieleider waarschuwt tegen bezetting
Uitgegeven: 20 februari 2003 07:37 Laatst gewijzigd: 20 februari 2003 07:38 LONDEN - Een voorman van de Iraakse oppositie in het buitenland, Ahmad Chalabi, verwerpt een Amerikaans militair bestuur in Irak indien het regime van Saddam Hussein ten val komt. Chalabi is voorzitter van het Iraaks Nationaal Congres (INC) en heeft donderdag in de Britse krant The Daily Telegraph gesteld dat er geen tijd mag verstrijken waarin Irakezen niets over Irak te zeggen hebben. Chalabi heeft in Washington veel aan de weg getimmerd maar hij is toch gepasseerd door de Amerikaanse regering bij het maken van plannen voor een post-Saddam Hussein tijdperk of na-oorlogs Irak. De Amerikanen denken aan een eigen militair bestuur dat zeker twee jaar moet duren. Chalabi wijst dat in het Britse dagblad fel van de hand: De Irakezen zijn bevlogen onafhankelijk en tevens uitstekend geschikt om hun eigen land te besturen. Woensdag al noemde Chalabi in het Amerikaanse dagblad The Wall Street Journal de Amerikaanse bezettingsplannen "een recept voor een ramp". Chalabi is een gevluchte bankier die in ballingschap in de jaren negentig vergeefs heeft geprobeerd de verschillende oppositiegroepen onder de paraplu van zijn INC te brengen. http://nu.nl/news.jsp?n=111651&c=23 Jammer dat niet duidelijk wordt waarom dit een ramp zou zijn (hoe deze ramp zich manifesteert). Kon op the Wall Street Journal het betreffende artikel niet vinden (en je moet weer zoals gewoonlijk voor bijna alles betalen GRRR. Dacht dat informatie voor iedereen toegankelijk moest zijn )
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en saddam moet idd gewoon pleite; as said before. maar er gaat veel meer planning aan vooraf. het leger is een botte bijl. botte bijlen kunnen efficient zijn; maar je moet er dan wel goed mee slaan. hou er rekening mee dat als je zijn luchtmacht uitschakelt en je van het hele land een no fly zone maakt. vervolgens stationeer je verkenners in het gehele land, en schiet je met luchtaanvallen eventuele grote vijandelijke troepenconcentraties aan puin. zo kan saddam niet ontkomen; als hij per voertuig gaat wordt hij opgemerkt door de verkenners, of heli's/vliegtuigen. je meot ze alleen niet te ver in de woestijn zetten, maar vooral rond de steden. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Als ze inderdaad het verdrag gaan opheffen, betekent dat waarschijnlijk een herleefde oorlogssituatie: Noord-Korea en China vs Zuid-Korea en VS. Dan vind ik het wel logisch dat de VS daarin betrokken raak; maar niet dat Navo landen daar automatisch mee te maken moet hebben. Zelfs de VN ken ik geen rol toe in dit onderlinge conflict; hoewel deze laatste organisatie er wel voor is om de internationale vrede te handhaven. Maar volgens mij is alles wat N-Korea doet gebaseerd op gebakken lucht naar de VS toe. Ik maak me eerder zorgen voor Zuid-Korea
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Waarom zouden ze asiel aan een gevaarlijke gek aanbieden? En waarom zouden ze zeggen dat ie ook naar een ander land kan gaan? Als ie daadwerkelijk zo'n duivel is als de VS hem afschilderd (en in mijn ogen niet ver van dat beeld afwijkt), dan is het toch abnormaal dat je m asiel aanbiedt?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat bewijst maar eens dat bush geen reet om die hele regio geeft. maar ik blijf erbij: chemische wapens hebben is op zich neit zo een probleem. hell; je kan landbouw gif met enkele aanpassingen al tot een huidvretend middel maken. daarbij is het godsonmogelijk alle landen te controleren. maar saddam heeft ze ook daadwerkelijk ingezet. tegen burgers. wat het nog eens tig keer erger maakt. ik hoop niet mee te maken wat die mensen hebben meegemaakt. mosterdgas is BAD. en tuurlijk heeft de vs ze ook. wij hebben ze ook; de politie gebruikt ze ook tijdens rellen enzo ![]() maar ernstiger gassen gebruiken we niet, we hebben ze alleen voor onderzoek; wát kunnen we ertegen doen? en de vs zet ze ook niet in. als ze vijnadelijke troepen willen uitschakelen; gewoon flink wat fuel air bombs eroverheen, en in het ergste geval een tactical nuke
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Betekent dat nu dat je het met me eens bent? ![]() Citaat:
Biologische, chemische en nucleaire wapens. Ze hebben chemische en nucleaire wapens en waarschijnlijk ook (nog of weer) biologische (of zijn deze aan het ontwikkelen). Het zal alleen in de internationale opinie niet zo goed liggen als ze ze weer zouden gaan gebruiken, maar uit te sluiten is het niet. Overigens zijn die bommen met verarmed uranium ook niet kosher. (het aantal kankergevallen in vm. Joegoslavie is hoger dan voor de bombardementen) Waaruit zou overigens blijken dat als Saddam ABC wapens heeft hij ze ook GAAT gebruiken?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Volgens mij ga ik nu mijn mening aangaande de oorlog op Irak herzien <g>
![]() (jk, want alleen maar omdat zo'n idioot iets doet in het kader van tegen-oorlog betekent nog niet dat ik - omdat het een idioot is - opeens niet meer tegen oorlog zou zijn) Ratelband met vredesvlag naar Saddam Hussein Uitgegeven: 21 februari 2003 10:55 Laatst gewijzigd: 21 februari 2003 11:01 OOSTERBEEK - Emile Ratelband vertrekt zaterdag naar Irak. De voorman van LijstRatelband.nl wil er de Iraakse leider Saddam Hussein volgende week een blauwe vredesvlag geven. Op hetzelfde moment zou Johan Vlemmix (Partij van de Toekomst) in New York eenzelfde vlag aan Rolling Stones-voorman Mick Jagger moeten geven. De Arnhemmer zei vrijdag dat hij met zijn bezoek een daad wil stellen "omdat het Iraakse volk straks onschuldig wordt afgeslacht". Hij hoopt dat de Amerikaanse nieuwszender CNN de overhandiging van de vlaggen uitzendt. "Het zou toch geweldig zijn als CNN Saddam en Mick Jagger laat zien met dezelfde blauwe vredesvlag in de hand." Ontmoeting Volgens Ratelband kwam het idee voor de publiciteitsstunt in de loop van deze week. "Ik ken de rechterhand van Arafat en heb op wat knoppen gedrukt. Toen was het zo geregeld." Naar eigen zeggen heeft hij van de Iraakse ambassadeur inmiddels de nodige papieren gekregen en ook een principeovereenkomst voor een ontmoeting met Hussein. "De laatste zaken regelen we vanmiddag." Ratelband vliegt naar de Jordaanse hoofdstad Amman en reist daarna over land naar Bagdad.
|
|
||
|
Citaat:
Jullie zijn gewoon egoistisch, in onze vrijheidsoorlog had willem van Oranje ook andere belangen, maar hij heeft ons volk wel bevrijd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Er zijn al genoeg alternatieven aangeboden in discussie op dit forum. DOe maar een search. Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
die zitten in hetzelfde fotorolletje als van srebrenica (wij nederlanders zijn suunig, ook met fotorolletjes die halfvol staan), en aangezien de nerderlandse regering die foto's te schokkend van, werden ze niet gepubliceerd
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Twee mogelijkheden:
Sadam heeft gevaarlijke wapens: - niet aanvallen, veel te gevaarlijk, voor je het weet zijn we allemaal de pijp uit enzow ![]() Hij heeft ze niet: - niet aanvallen, hij heeft immers niets gedaan om aangevallen te worden, dat is ook zielug ![]() Lijkt me hoe dan ook beter om bommen thuis te houden
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
echte krijgers zijn niet bang voor de dood. |
|
|
|
||
|