Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oordeel overigens niet over anderen, vooral niet wat betreft uiterlijk, dat is aan onze lieve vader in de hemel. Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 21:12. |
![]() |
|
![]() |
m'n meeste kleding komt uit amerika, maar hier koop ik bij
- bonneterie - london city - dickens&jones - Gant - Tommystore - brandstore - ball and brand - lacoste - donaldson - henri beer - die winkel op het hoekje van de korte lijnbaan..pour toi ofzo - dkny en donna guy - players(eigenlijk heel noordeinde) - mango en zara - episode - chill out in D-H ik denk dat dit het wel zo'n beetje was
|
Ik denk dat ik het meeste koop bij h&m en op de markt.
Maar als ik echt een mooie broek wil of geld te veel heb ga ik vaak naar britain. z&z is ook heel mooi maar nog duurder en alleen maar klijne maatjes. (t/m 31 broekmaat meestal en ik heb dus net 32)
||
Citaat:
dacht namelijk dat je je kleren in een klooster kocht, daar lijk je me wel het type voor ![]() ![]() als je de verkoopsters bij de H&M sletterig vind, vind je mij vast een Ubersnol ![]()
|
ik koop bij de legerdump, Sisha (voor sjaals, handschoentjes en andere frutsels) waar ik ook maar wat leuks vind en schokkend voor JesuslovesYou...bij de H&M!
![]() For your information: H&M heeft allerlei soorten kleding dus ook coltruien en lange zedelijke broeken en dergelijke. Ik weet niet in welke hoeken jij kijkt?
|
![]() |
hebben jullie geld ofzo??
Ik vind de Blue Moon en Powerhouse (Nijmegen) te gek, maar veel te duur. H&M is leuk en betaalbaar, maar eigenlijk boeit het me geen fuck wat voorn merk het is. Ik loop alle winkels af en ga naar binnen alsk iets te geks zie. xxx
|
Bij mij is het vaak ongeveer zo
broeken: waterloo, netjes in utrecht schoenen: independent in adam jassen: ART in nijmegen ondergoed: V&D, Hema, H&M vestjes komen overal en nergens vandaan.. shirtjes en truien koop ik vrij veel bij concerten en dergelijke en anders ook overal en nergens..
|
![]() |
Bijenkorf (Amstelveen en Amsterdam)
Mango (Amstelveen en Amsterdan) H&M, V&D, HEMA en Hunkemöller voor ondergoed (Amstelveen en Amsterdam) Zara (Amsterdam) Only en Vermoda (Amsterdam) Covergirl (Amstelveen) WE (Amsterdam) Superstar (Amsterdam) Western House voor spijkerbroeken (Amsterdam) Bonneterie (Amsterdam) Guess? (Amsterdam) The Factory (Amstelveen) Dat waren zo ongeveer mijn favo winkels ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
BluHh.. Casual Club, Superstar.. Replay, Diesel en Gsus Store , The Factory.. Ahmm..
Forecast, .. *denk denk* Uiteráárd H&M (logischerwijs) .. Mjah ahm.. ![]() En oowe.. Almost forgot Zara ![]()
Laatst gewijzigd op 19-07-2003 om 18:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontzettend leuk en ontzettend duur.
||
![]() |
Citaat:
![]() Replay & D&G hebben ze ook daar! En veel van Miss Sixty. En de verkoopsters zijn wel ![]() Toen Kellebelle er was, waren er veel leukere verkoopsters |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete kledinggedrag Meunsel | 9 | 28-03-2010 17:12 | |
Verhalen & Gedichten |