Advertentie | |
|
![]() |
|
Schumacher vind ik te 'smerig' om de beste te vinden.
Als je terug kijkt naar de acties tegen Hill en Villeneuve om door ze van de baan te rammen het kampioenschap proberen te winnen, dan ben je in mijn ogen geen echte super coureur... ![]() Mijn voorkeur gaat uit naar rijders als (Jaques) Villeneuve en Verstappen. ![]() ![]() ![]() P.S. Dit is mijn mening he... Ik weet best dat deze twee rijders op papier lang niet de besten zijn...
|
Als je ooit bedoeld is het Senna, die man was al een legende voor die stierf.
Als je op het moment bedoeld is het Schumacher, ook al is hij hard op weg beter te worden (qua resultaten) dan Senna, op het moment moet ie Senna zeker voor zich laten....
|
Verwijderd
|
Sennan blijft altijd een speciaal plekje houden. Maar kwa resulaten (als je daar echt naar kijkt) Is M Schumacher de beste (er van uitgaan dat hij dit seizoen nogmaals wereldkampioen wordt
![]() Wij mogen blij zijn dat wij dit nog eens meemaken, zoals Olaf Mol ook altijd zei ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Anders zaten deze 2 mannen toch wel bij Ferrari en niet bij respectievelijk Williams en Minardi....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Als je met een McLaren-Mercedes een hele race achter een Arrows-Asiatech blijft rijden en achteraf gaat zeuren dat die Bernoldi aan de kant moest gaan dan weet die jongen toch echt niet wat de definitie is van 'RACEN'... ![]() Als het aankomt op een een op een gevecht tussen Coulthard en een andere coureur dan zal het zelden voorkomen dat Coulthard er winnend uitkomt...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat Schumacher op dit moment onverslaanbaar lijkt, ligt er natuurlijk aan dat de Ferrari gewoon oppermachtig is. (ik hoop dit seizoen minder, maarja ik geloof er niet in) Dat dit zo is is voor een heel groot gedeelte aan schumacher te danken. Hij is niet alleen een goede rijder, maar hij heeft ook nog wel redelijk technisch inzicht en kan beter dan andere helpen een auto verder te ontwikkelen. Toen hij bij Benetton wegging dachten ze ook dat ze wel zonder hem konden, maar dat bleek dus wel tegen te vallen. Montoya, Ralf, Raikonen enz. zijn natuurlijk ook goed, maar ze moeten eerst eens laten zien dat ze dat ook wat langer dan een paar jaartjes zijn. Onze Jos kon dat helaas niet. Hij is zeker niet slecht, maar dat hij in een Minardi rijdt, zegt natuurlijk wel wat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geef jos gewoon een goede auto (zoals Ferrari). En hij rijdt in de punten. Zie benneton, mooie derde plaats en dat in zijn debuutjaar. Jos heeft nou niet eens echt de mogelijkheid om in een snelle en betrouwbare auto te rijden, logisch dat men niet goed weet wat hij kan. Jos heeft veel meer in zijn mars dan iedereen misschien wel denkt. Maar dit is bij meerdere F1-coureurs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1. Jos viel in dit jaar pas na een paar races in. Hij reed dus niet vanaf het begin mee. 2. Schumacher had al een paar jaar ervaring. 3. Jos had maar 2 jaar race-ervaring (na karting). 4. Jos debuteerde dat jaar in de Formule1. (het zou eigenlijk zijn eerste testjaar worden) 5. Schumacher was duidelijk eerste rijder... Zo kunnen er nog wel meer redenen genoemd worden waarom Jos in 1994 niet even goed als Michael presteerde... Toch moet je bekennen dat hij een fantastisch eerste jaar had, wat na 1994 geen enkele debutant hem heeft nagedaan.
|
als ze het zo gaan doen als bij de indycar dat dus alle teams zelfde motor en chasie krijgen dan rijden er een paar schumacher er voorbij
schumacher is een goede rijder maar de beste NO WAY ferrarie heeft gewwo de beste wagen en daar dor ligt ie zovaak voorop
||
Citaat:
Maar hij zou het niet even goed als schumi doen in een Ferrari... Das alles wat ik zeg. Hij zou het goed doen, maar niet net zo goed als Michael.
|
tss, fuck toch op met senna is de beste, die kerl is dood. Prost en al die andere kereltjes zijn gestopt. Michael Schumacher is NU de beste. Dat zal over 10 jaar wel weer anders zijn omdat er dan iemand anders de beste is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ga als vanzelfsprekend ook voor Ayrton Senna.
Schumacher is een ongehoord goede coureur, maar ik vind dat je als coureur méér moet hebben. Senna verdiende zijn zeges door een strijd op dood of leven op de baan. Dáár heb ik oneindig veel respect voor. Heb nog banden thuis uit '88. Toen was McLaren-Honda misschien nog wel beter dan Ferrari nu. Maar de coureurs de zeges laten verdelen en de wereldkampioen die al van tevoren vast stond?! No way!! Gewoon keihard knokken tot de laatste race, en niemand die het had over regelementswijzigingen of iets dergelijks! Maargoed, nu heeft Alain Prost, de toenmalige teamgenoot van Senna, wel meer kloten dan Barrichello nu. Die liet niet in zijn contract opnemen dat Senna hem voorbij mocht gaan als die dat wilde. Ook was Senna vele malen charismatischer dan Schumacher. Maargoed, dat heeft verder niets met je kwaliteiten als coureur te maken. Stellen dat SChumacher beter is omdar ie meer titels won? Vind ik wat kort door de bocht. Dan ga je voorbij aan het feit dat Senna waarschijnlijk in 1994 wel wereldkampioen zou zijn geworden (als Hill schumacher al tot op 1 punt nadert ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|