Oud 10-02-2003, 12:52
Verwijderd
He, wie vind jij de beste formule 1 coureur?? Ik vind zelf Rubens Barrichello het best...
Laat je het ff weten??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2003, 15:37
Kez
Kez is offline
Michael Schumacher is de beste, maar mijn favoriet is ook Rubinho.
Had in '94 goeie hoop dat ie Senna kon opvolgen, helaas was ie net niet goed genoeg
Oud 10-02-2003, 15:45
Verwijderd
lmd, dat ik Micheal Schumacher het best vind
een Waarom lijkt mij niet nodig?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:55
Montoya
Montoya is offline
Jacques Villeneuve is de beste , hij zit alleen in 't verkeerde team. (geen fan van Ferrari , 2 keer naar een GP geweest 1 keer MS winnaar andere keer RB )
Oud 10-02-2003, 18:20
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ayrton Senna was en blijft voor altijd de beste.

Momenteel vind ik Michael Schumacher de beste, hij is ongenaakbaar.
Oud 10-02-2003, 19:23
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ayrton Senna uiteraard.

Maar met de naam Barrichello kan ik me wel vinden, ik zou totaal niet graag in zijn schoenen willen staan. Weten dat je beter kan, maar vaak niet mogen omdat de andere in je ploeg meer verdient dan jou. Maar die andere is natuurlijk ook wel heel goed, maar wil zijn naam niet noemen.
Oud 10-02-2003, 19:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ayrton Senna uiteraard.

Maar met de naam Barrichello kan ik me wel vinden, ik zou totaal niet graag in zijn schoenen willen staan. Weten dat je beter kan, maar vaak niet mogen omdat de andere in je ploeg meer verdient dan jou. Maar die andere is natuurlijk ook wel heel goed, maar wil zijn naam niet noemen.
Juan Manuel Fangio, absoluut zeker

Dan Senna en Prost En Gilles Villeneuve

En Damon Hill vond ik ook goed
Oud 10-02-2003, 20:23
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Schumacher vind ik te 'smerig' om de beste te vinden.
Als je terug kijkt naar de acties tegen Hill en Villeneuve om door ze van de baan te rammen het kampioenschap proberen te winnen, dan ben je in mijn ogen geen echte super coureur...
Mijn voorkeur gaat uit naar rijders als (Jaques) Villeneuve en Verstappen. Dit vooral omdat deze jongens, wie ze ook tegen komen op de baan, altijd zullen vechten om deze in te halen. Ze gaan vrijwel altijd het gevecht aan. Soms gaat dit gepaard met fouten en dan schieten ze even van de baan... maar dat is RACEN.

P.S. Dit is mijn mening he... Ik weet best dat deze twee rijders op papier lang niet de besten zijn...
Oud 10-02-2003, 20:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat prestatie betreft uiteraar M.Schumi, maar Jos the Boss blijft mijn favoriet.
Oud 10-02-2003, 20:47
knijtert!
knijtert! is offline
Mika Hakkinen
Oud 10-02-2003, 21:33
Verwijderd
JV ga ik voor.
als hij in een betere auto zat, weet ik zeker dat hij ook hele goede prestaties neer kon zetten.t
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 22:22
Boogie
Boogie is offline
Die vraag is helaas maar op 1 manier te beantwoorden: Michael Schumacher
Oud 10-02-2003, 22:52
R-J-N
R-J-N is offline
Als je ooit bedoeld is het Senna, die man was al een legende voor die stierf.

Als je op het moment bedoeld is het Schumacher, ook al is hij hard op weg beter te worden (qua resultaten) dan Senna, op het moment moet ie Senna zeker voor zich laten....
Oud 11-02-2003, 00:55
Verwijderd
Sennan blijft altijd een speciaal plekje houden. Maar kwa resulaten (als je daar echt naar kijkt) Is M Schumacher de beste (er van uitgaan dat hij dit seizoen nogmaals wereldkampioen wordt ) dan staat hij alleen boven aan de top het het record emeste wereldrecord's.

Wij mogen blij zijn dat wij dit nog eens meemaken, zoals Olaf Mol ook altijd zei Kunnen wij dit later aan onze kleinkinderen vertellen dat wij M Schumacher hebben meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 01:47
TeiZ
TeiZ is offline
weet niet of ik dat mn kleinkinderen aandoe
Oud 11-02-2003, 18:39
AirRaid
AirRaid is offline
schumacher is goed maar hij is niet de beste,
ferrarie heeft gewoon de snelste auto
Oud 11-02-2003, 19:24
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
schumacher is goed maar hij is niet de beste,
ferrarie heeft gewoon de snelste auto
Benetton had in '94 en '95 ook niet de beste auto van het veld en hij werd wel kampioen. Maar natuurlijk, een snelle auto maakt iemand makkelijker kampioen, maar waarom zouden ze een mindere coureur zolang in de beste auto zetten? Ik bedoel, als er betere zijn had Ferrari die wel genomen toch...
Oud 11-02-2003, 19:27
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Op dit moment? Ik vermoed dat het Michael Schumacher is, maar ik weet het niet zeker.

In het verleden? Ik heb me laten vertellen dat het Jim Clark was. Maar ik heb zelf geen flauw idee.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:42
AirRaid
AirRaid is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Benetton had in '94 en '95 ook niet de beste auto van het veld en hij werd wel kampioen. Maar natuurlijk, een snelle auto maakt iemand makkelijker kampioen, maar waarom zouden ze een mindere coureur zolang in de beste auto zetten? Ik bedoel, als er betere zijn had Ferrari die wel genomen toch...
zet montoya maar eens in een ferrari of zelf onze verstappen die rijde schumcher om de oren
Oud 11-02-2003, 21:36
Thomas
Thomas is offline
Schumacher. Lmd.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:09
GoRäikkönen!!!
GoRäikkönen!!! is offline
Mika Hakkinen, op dit moment Kimi Raikkonen!!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 16:31
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
zet montoya maar eens in een ferrari of zelf onze verstappen die rijde schumcher om de oren
Dat denk ik toch niet. Ik zeg niet dat ze geen goede resultaten zouden behalen, maar Der Michael rijden ze niet 'om de oren'.
Anders zaten deze 2 mannen toch wel bij Ferrari en niet bij respectievelijk Williams en Minardi....
Oud 12-02-2003, 17:27
DaDude
DaDude is offline
1e keus Montoya
2e keus Verstappen ---> een van de weinigen die start zonder traction control en heeft de meeste mensen ingehaald bij de start
Oud 12-02-2003, 21:07
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Riannuhh schreef:
He, wie vind jij de beste formule 1 coureur?? Ik vind zelf Rubens Barrichello het best...
Laat je het ff weten??
Mezelf!!! Mezelf!!! Mezelf!!!
Oud 12-02-2003, 21:21
3rd Rock
3rd Rock is offline
ehm, de beste van het moment is M Schumacher, mijn favoriet is Giancarlo Fisichella.
Oud 13-02-2003, 13:35
zeep007
zeep007 is offline
Ik ben het helemaal met GORAIKKONEN eens:

eerst Mika Hakkinen en nu Kimi Raikkonen...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:06
lisettuhh
lisettuhh is offline
nou dat weet k niet want ik kijk eigelijk nooit naar F1 racen , ik denk dat k aan mn vriendin Ilse ga vragen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:52
watervlo
watervlo is offline
1. Montoya
2. Villeneuve
3. M.Schumacher
4. Fisichella
5. Coulthard
6. R Schumacher
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 19:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
watervlo schreef:
1. Montoya
2. Villeneuve
3. M.Schumacher
4. Fisichella
5. Coulthard
6. R Schumacher
verwissel die nummer 5 en 6 maar voor Raikkonen en Jos...
Oud 21-02-2003, 19:58
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:
verwissel die nummer 5 en 6 maar voor Raikkonen en Jos...
ik haat chauvinisme, zeker als 't zo overdreven wordt... David Coulthard is toch wel nét ff véél beter dan die hollandse boerenknaap hoor
Oud 21-02-2003, 20:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
ik haat chauvinisme, zeker als 't zo overdreven wordt... David Coulthard is toch wel nét ff véél beter dan die hollandse boerenknaap hoor
Coulthard sucks big time als F1 coureur hoor...

Als je met een McLaren-Mercedes een hele race achter een Arrows-Asiatech blijft rijden en achteraf gaat zeuren dat die Bernoldi aan de kant moest gaan dan weet die jongen toch echt niet wat de definitie is van 'RACEN'...

Als het aankomt op een een op een gevecht tussen Coulthard en een andere coureur dan zal het zelden voorkomen dat Coulthard er winnend uitkomt...
Oud 21-02-2003, 21:28
PV
PV is offline
mja.. aan Schumacher ontkom je niet :/ helaas..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 15:25
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
jaja... was duidelijk te zien toen schumacher en jos in hetzelfde team reden

1. Schumacher
2. Fangio
3. Senna
4. Prost
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:42
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef:

Ok, ik zeg niet dat Jos het evengoed zou doen als Schumi in een ferrari maar toen ze samen bij Benetton reden kreeg michael wel altijd eerst het neiuwe materiaal en was het hele team voor hem ingericht, hij had duidelijk de eerste status en voordeel bij alles... Dus dat beeld was ook niet ehelmaal realistisch...
Oud 23-02-2003, 20:48
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ok, ik zeg niet dat Jos het evengoed zou doen als Schumi in een ferrari maar toen ze samen bij Benetton reden kreeg michael wel altijd eerst het neiuwe materiaal en was het hele team voor hem ingericht, hij had duidelijk de eerste status en voordeel bij alles... Dus dat beeld was ook niet ehelmaal realistisch...
Ik denk dat dat wel meevalt, maar ookal zou het zo zijn geweest. Waarom zouden ze dat doen? Omdat Duitsers zo enorm geliefd zijn of omdat hij de betere was?

Dat Schumacher op dit moment onverslaanbaar lijkt, ligt er natuurlijk aan dat de Ferrari gewoon oppermachtig is. (ik hoop dit seizoen minder, maarja ik geloof er niet in) Dat dit zo is is voor een heel groot gedeelte aan schumacher te danken. Hij is niet alleen een goede rijder, maar hij heeft ook nog wel redelijk technisch inzicht en kan beter dan andere helpen een auto verder te ontwikkelen. Toen hij bij Benetton wegging dachten ze ook dat ze wel zonder hem konden, maar dat bleek dus wel tegen te vallen.

Montoya, Ralf, Raikonen enz. zijn natuurlijk ook goed, maar ze moeten eerst eens laten zien dat ze dat ook wat langer dan een paar jaartjes zijn. Onze Jos kon dat helaas niet. Hij is zeker niet slecht, maar dat hij in een Minardi rijdt, zegt natuurlijk wel wat.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:24
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Op dit moment? Ik vermoed dat het Michael Schumacher is, maar ik weet het niet zeker.

In het verleden? Ik heb me laten vertellen dat het Jim Clark was. Maar ik heb zelf geen flauw idee.
Jim Clark was zeer zeker niet slecht
Oud 23-02-2003, 22:42
Verwijderd
Citaat:
BTL_BTR schreef:
Onze Jos kon dat helaas niet. Hij is zeker niet slecht, maar dat hij in een Minardi rijdt, zegt natuurlijk wel wat.
Jah mijn neus!
Geef jos gewoon een goede auto (zoals Ferrari). En hij rijdt in de punten. Zie benneton, mooie derde plaats en dat in zijn debuutjaar.

Jos heeft nou niet eens echt de mogelijkheid om in een snelle en betrouwbare auto te rijden, logisch dat men niet goed weet wat hij kan. Jos heeft veel meer in zijn mars dan iedereen misschien wel denkt. Maar dit is bij meerdere F1-coureurs
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 13:18
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef:

1. Jos viel in dit jaar pas na een paar races in. Hij reed dus niet vanaf het begin mee.
2. Schumacher had al een paar jaar ervaring.
3. Jos had maar 2 jaar race-ervaring (na karting).
4. Jos debuteerde dat jaar in de Formule1. (het zou eigenlijk zijn eerste testjaar worden)
5. Schumacher was duidelijk eerste rijder...

Zo kunnen er nog wel meer redenen genoemd worden waarom Jos in 1994 niet even goed als Michael presteerde... Toch moet je bekennen dat hij een fantastisch eerste jaar had, wat na 1994 geen enkele debutant hem heeft nagedaan.
Oud 24-02-2003, 13:52
AirRaid
AirRaid is offline
als ze het zo gaan doen als bij de indycar dat dus alle teams zelfde motor en chasie krijgen dan rijden er een paar schumacher er voorbij

schumacher is een goede rijder maar de beste NO WAY
ferrarie heeft gewwo de beste wagen en daar dor ligt ie zovaak voorop
Oud 24-02-2003, 16:51
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Jah mijn neus!
Geef jos gewoon een goede auto (zoals Ferrari). En hij rijdt in de punten. Zie benneton, mooie derde plaats en dat in zijn debuutjaar.

Jos heeft nou niet eens echt de mogelijkheid om in een snelle en betrouwbare auto te rijden, logisch dat men niet goed weet wat hij kan. Jos heeft veel meer in zijn mars dan iedereen misschien wel denkt. Maar dit is bij meerdere F1-coureurs
Idd, vind ik ook.

Maar hij zou het niet even goed als schumi doen in een Ferrari... Das alles wat ik zeg. Hij zou het goed doen, maar niet net zo goed als Michael.
Oud 24-02-2003, 20:59
Mitros
Mitros is offline
Michael Schumacher is de beste, wat een commitment hij heeft, das echt top
Uiteraard heeft hij tegenwoordig de beste Auto, maar ook met een Benneton in 94 kon hij winnen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:15
the Phitt
the Phitt is offline
tss, fuck toch op met senna is de beste, die kerl is dood. Prost en al die andere kereltjes zijn gestopt. Michael Schumacher is NU de beste. Dat zal over 10 jaar wel weer anders zijn omdat er dan iemand anders de beste is.
Oud 25-02-2003, 11:39
Verwijderd
Citaat:
the Phitt schreef:
tss, fuck toch op met senna is de beste, die kerl is dood. Prost en al die andere kereltjes zijn gestopt. Michael Schumacher is NU de beste. Dat zal over 10 jaar wel weer anders zijn omdat er dan iemand anders de beste is.
ze zegt nergens wie vind jij nu de beste......
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 12:28
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
the Phitt schreef:
Komaan Phitt, dus als iemand dood is kan hij opeens niet meer de beste zijn...
Oud 27-02-2003, 11:02
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Ik ga als vanzelfsprekend ook voor Ayrton Senna.
Schumacher is een ongehoord goede coureur, maar ik vind dat je als coureur méér moet hebben. Senna verdiende zijn zeges door een strijd op dood of leven op de baan. Dáár heb ik oneindig veel respect voor. Heb nog banden thuis uit '88. Toen was McLaren-Honda misschien nog wel beter dan Ferrari nu. Maar de coureurs de zeges laten verdelen en de wereldkampioen die al van tevoren vast stond?! No way!! Gewoon keihard knokken tot de laatste race, en niemand die het had over regelementswijzigingen of iets dergelijks! Maargoed, nu heeft Alain Prost, de toenmalige teamgenoot van Senna, wel meer kloten dan Barrichello nu. Die liet niet in zijn contract opnemen dat Senna hem voorbij mocht gaan als die dat wilde.
Ook was Senna vele malen charismatischer dan Schumacher. Maargoed, dat heeft verder niets met je kwaliteiten als coureur te maken. Stellen dat SChumacher beter is omdar ie meer titels won? Vind ik wat kort door de bocht. Dan ga je voorbij aan het feit dat Senna waarschijnlijk in 1994 wel wereldkampioen zou zijn geworden (als Hill schumacher al tot op 1 punt nadert ) Maargoed, das koffiedik kijken. Daarom vind ik ook eigenlijk niet dat je één naam mag noemen.. Schumacher meer zeges? Kunst! In de jaren '50 waren er maar 9 races. Schumacher 5x wereldkampioen (in 12 jaar tijd)? Ja, maar wél altijd bij Benetton en Ferrari waar hij de onbetwiste nummer 1 was! Fangio reed bij 4 of 5 verschillende teams. En dan nóg! Ik kan niet oordelen of die teams van Fangio óók altijd de beste waren. Het is appels met peren vergelijken, en iedereen heeft wel zijn/haar persoonlijke favoriet
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:43
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef:
Schumacher meer zeges? Kunst! In de jaren '50 waren er maar 9 races. Schumacher 5x wereldkampioen (in 12 jaar tijd)? Ja, maar wél altijd bij Benetton en Ferrari waar hij de onbetwiste nummer 1 was! Fangio reed bij 4 of 5 verschillende teams. En dan nóg! Ik kan niet oordelen of die teams van Fangio óók altijd de beste waren. Het is appels met peren vergelijken, en iedereen heeft wel zijn/haar persoonlijke favoriet
Je zegt het net zelf, Fangio werd kampioen in maar 9 races, Schumacher deed het in 17. dat zegt wel wat he.
Oud 27-02-2003, 11:45
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Michael Schumacher
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:51
the Phitt
the Phitt is offline
iemand die is gestopt of dood is kan niet meer de beste zijn. lijkt me niet meer dan logisch.
Oud 27-02-2003, 12:34
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
the Phitt schreef:
iemand die is gestopt of dood is kan niet meer de beste zijn. lijkt me niet meer dan logisch.
Joh... Maar we hebben het toch over ooit. Niet momenteel...
Oud 27-02-2003, 19:35
Verwijderd
Schumi!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten