Advertentie | |
|
![]() |
|
Een vriendin uit mijn klas is bi. Ze heeft nu een vriendin, maar ze doen nooit echt klef ofzo op straat, zoals hetero's vaak wel doen. Haar motivatie: "dan krijg je vaak van die stomme reacties, mensen die je nakijken enzo". Ik vind het jammer, ik kijk er niet van op, anderen blijkbaar wel.
Misschien heeft het nog wat meer tijd nodig om algemeen geaccepteerd te worden, hoewel ik niet denk dat dát nog gaat gebeuren (kijk idd bijv. naar huidskleurgedoe). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Neuh, ik vind het redelijk normaal. Maar inderdaad, zolang het woordje 'discriminatie' in het woordenboek staat, en zolang je pubertjes hebt die alle minderheden zonder te discrimineren als "minderwaardig" afschrijven, zullen holebi's ook wel de moeite blijven om na te wijzen. Beetje zonde, maar niet dodelijk.
Ik bedenk me trouwens wel net dat nawijzen en discriminatie twee hele verschillende dingen zijn, dus dat mijn hele doordachte theorie hierboven van geen kant klopt. Donkere mensen worden (soms, door enkele lagere levensvormen) nog wel gediscrimineerd, maar al lang niet meer nagewezen. Voor holebi's zal binnenkort ook wel hetzelfde gelden. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het juist leuk om mijn sexleven uitgebreid met mijn beste vriendin in openbare ruimtes te bespreken, zoals in de bus! En sommige mensen weten dan niet waar ze kijken moeten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Persoon 1: Ieeeeuw wat is dat nou ??!!! Persoon 2: Een Marokkaan, GAT-VER-DAM-ME ![]()
|
Ach er zijn mensen die nou eenmaal dol zijn op anderen nawijzen, of je nou homo bent, apart gekleed bent, een donkere huidskleur hebt, extreem lang/kort bent, heel dik/dun bent...dat maakt volgens mij niets uit.
Vandaag ook toen ik tijdens mijn stage met 1 van de bewoners in het vondelpark aan het wandelen was, vonden mensen het kennelijk ook de moeite waard om te staren, wijzen en soms konden ze zelf hun opmerkingen niet voor zich houden. ("wat heb je met hem gedaan?!") Verstandelijk gehandicapten zijn daar dus ook de dupe van. Tis een soort aapjes kijken ![]() En er zijn altijd mensen die graag aapjes kijken (helaas)
Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 22:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 10:24. |
![]() |
|
nawijzen slaat nergens op... het is gewoon een houding van kijk een daar, zo ben ik niet, mara je bereikt er niets mee....
en over dioe homodiscussie... het zal altijd wel een probleem blijven omdat het wel tegennatuurlijk is. ik wil nu niet aangevallen worden want ik heb totaal geen problemen met homoseksualiteit (dus hou je voorbarige conclusies voor je) maar twee mannen of twee vrouwen kunnen zich niet voortplanten dus is het tegennatuurlijk. en daarom zullen mensen er problemen mee blijven hebben. maar het wijzen kunnen we ze wel afleren!
|
![]() |
Ik zat op mijn fiets, als Hetero zijnde, opeens een paar lui "KIJK DAT IS EEN HOMO" Like WHAT?!. en dat is niet de enige keer
![]() ![]() Belachelijke poep. *een keer moet ik nog zeggen *donkere jongen* "Uuuuhw, HOMO" Ik :"Uuuuuwhhh, NEGER!".. en dan zijn ze stil he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
natuurlijk niet!
wat maakt het nou uit?? Mensen die je nawijzen zijn zelf vaak homoseksueel alleen geven ze het dan niet toe... zwak zwak zwak. Ik zal nooit iemand uitschelden voor homo, nooit vragen, whatever. Je vraagt toch ook niet: ,,hey, ben jij hetero?" waar slaat dat nou op? wat heb je dr mee te maken? Ik ben hetero maar alsk lesbo zo zijn zou't me ook geen ruk kunnen schelen.
|
Verwijderd
|
ik vind t niet de moeite van het nawijzen waard, en ik denk dat de mensen die dat wel vinden toch niet in dit topic posten
![]() maar tja... zo lang je 'in de minderheid' bent zijn mensen geneigd je anders te behandelen. Kwam eens twee onbekenden op mij en m'n beste vriendin af "hee, zijn jullie lesbisch met elkaar?" 't was een stelletje, dus ik heb gereageerd met "nee, en zijn jullie hetero met elkaar?" Ze gaven geen antwoord. |
![]() |
|
vorige week liep ik met m'n vriendin, hand in hand, in de c1000 en dat was echt niet normaal. mensen die bij haar op school zaten die dingen riepen. mensen die gewoon daar rondliepen die stil bleven staan en keken. zelf heb ik er niet zo'n probleem meer mee, omdat ik 't daarom niet doe. als ik er mee had gezeten had ik nooit daar hand in hand met haar gelopen. maar ik vind het wel achterlijk dat er sowieso nog mensen worden nagewezen/nageroepen. met welke reden dan ook.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nawijzen is gewoon in het algemeen zwaar kut. EN het heeft ook echt totaal GEEN nut. Het enige wat je er mee bereikt is dat je de ander er enorm mee kwetst, en dat kan je alleen maar weten als het jezelf wel eens overkomen is.
||
![]() |
Citaat:
|
In Nederland is tegenwoordig bijna niks meer het nawijzen waard. Je moet wel een hele rare uitstraling hebben als je dat wel lukt. Maar dat ze jou voor homo nawijzen geeft alleen maar aan dat het trieste hypocriete moederneukers zijn die gewoon een groot probleem met zichzelf hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst riep 'n een of ander kind op school naar me, of ik toevallig pot was.. "Jup, honey. Vanavond bij mij thuis? *knipoog*" ".. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() btw hoe kun je homo's (in het algemeen) nou allemaal ![]() t zijn gewoon mensen hoor, dr zitten klootzakken bij en lieverdjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
zegt ie zo: en verder goed blijven poetsen voor toekomstige vriendinnetjes en dan met een droge bek zeggen 'vriendjes' en hij stotteren eh ja ja dat kan ook natyuuurlijk ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
intolerantie begint weer hoogtij te vieren...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|