Oud 08-01-2003, 16:07
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Geen gerucht volgens mij: Geovanni van Barca naar Benfica. (verhuur)
Oud 08-01-2003, 17:40
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Geen gerucht volgens mij: Geovanni van Barca naar Benfica. (verhuur)
idd geen gerucht,man city wil reiziger...
Oud 08-01-2003, 20:58
Krugdinho
Krugdinho is offline
Yassine Abdellaoui is weg bij NAC. Waar hij precies is, is officieel niet bekend. 'We hebben gehoord dat hij nu een club in Dubai zou hebben', verklaart de technische staf van NAC in BN/De Stem.

Het vertrek van Abdellaoui is opmerkelijk. Eind oktober keerde hij nog terug bij de Bredase club, waar hij halverwege de jaren negentig al eens ruim twee seizoenen speelde. Bij NAC mocht hij als amateur meetrainen met de beloften, om zjn conditie weer op peil te krijgen. De Bossche Marokkaan zat immers al maanden zonder club na een arbeidsgeschil met Willem II.

Vlak voor de winterstop sprak coach Henk ten Cate met de 27-jarige aanvaller af, dat hij na de winterstop met de A-selectie mee zou gaan trainen. Op amateurbasis zou hij zelfs voor NAC kunnen gaan spelen.

Maar op maandag meldde Abdellaoui zich niet op het trainingsveld, net als dinsdag. Hij zou via 'een vriend' NAC hebben laten weten dat hij geen gebruik meer wenst te maken van het aanbod van Ten Cate.
Oud 09-01-2003, 23:16
Krugdinho
Krugdinho is offline
Jan van Halst heeft een nieuwe werkgever gevonden. Eén dag nadat Ajax-coach Ronald Koeman nogmaals duidelijk had gemaakt dat er voor de middenvelder eigenlijk geen toekomst is bij de Amsterdammers, tekende hij een verbintenis bij Vitesse.

Ajax liet Van Halst transfervrij vertrekken. Het komende anderhalf jaar staat de geboren Utrechter onder contract bij de Arnhemse club. 'Ik kom bij een mooie club terecht met een fantastisch stadion', vertelt de 33-jarige middenvelder op de website van zijn nieuwe club.

'Ik wilde niet zomaar naar een club. Als Vitesse aanbelt, ga je. Het is een geweldige club, goede historie, veel talent. Veel spelers zouden hier wel willen spelen.'

Vitesse kan Van Halst goed gebruiken. De ploeg van coach Mike Snoei is bezig aan een moeilijk seizoen. Geplaagd door blessures en beperkt door grote financiële problemen, is coach Snoei gedwongen om flink te putten uit zijn jeugdige arsenaal. En niet alle talenten blijken de stap direct te kunnen maken. Een veertiende plaats halverwege de competitie is het huidige lot.

'Ik ben blij met de komst van Jan', vertelde trainer Snoei dan ook. 'Hij moet zorgen voor dat belangrijke zetje in de rug van de vele jonge spelers.' Volgens de coach zou de spelersgroep de komst van Van Halst met gejuich hebben begroet.

Van Halst kwam in de zomer van 1999 naar Ajax. Maar het lukte de middenvelder nooit om een vaste waarde te worden bij de Amsterdammers. Onder zijn eerste coach Jan Wouters kwam hij nog aan spelen toe, maar diens opvolger Co Adriaanse verbande Van Halst naar 'Kleedkamer 2'. Hij vertrok vervolgens op huurbasis naar Fortuna Sittard, waar hij het seizoen 2000/01 afmaakte.

Halverwege vorig seizoen haalde Koeman hem terug naar Ajax' A-selectie, omdat de trainer verlegen zat om een routinier. Dit seizoen is de rol van Van Halst echter zeer beperkt. Slechts vier duels speelde hij mee; twee in de competitie en twee in de Champions League. Slechts een maal startte hij in de basis.

Voor zijn periode bij Amsterdam speelde hij negen seizoen bij FC Twente, eentje bij FC Wageningen en een bij FC Utrecht.
Oud 10-01-2003, 08:55
Krugdinho
Krugdinho is offline
Aan het einde van het huidige seizoen loopt het contract van Arthur Numan bij Glasgow Rangers af. De voormalig international zegt zelf graag te willen blijven bij the Gers, maar PSV en Feyenoord zijn zeer geïnteresseerd.

'Ik wil met Rangers praten, want het is mijn bedoeling nog een jaar in Schotland te blijven', vertelt de 33-jarige linksback op de website van zijn club. 'De manager heeft me verteld dat hij graag met mij verder wil. Ik denk dan ook dat we in de komende weken tot een akkoord kunnen komen.'

Numans zaakwaarnemer Joop Korevaar zegt in de GPD-bladen op de hoogte te zijn van de belangstelling voor de 45-voudig international. 'Echte onderhandelingen met Feyenoord hebben we nog niet gevoerd. Ook niet met PSV, omdat Arthur eerst in Glasgow de zaken op een rijtje wil zetten. Hij is 33 jaar, maar heel Europa is op zoek naar een linksback en daardoor krijgt hij van vele kanten aanbiedingen. Hij krijgt volgende week een aanbieding van Rangers en dan bepaalt hij of hij naar Feyenoord of PSV komt.'

De twee Nederlandse clubs kunnen beide een goede linksback gebruiken. Feyenoord tobt al jaren op die positie, waar de enige speler die regelmatig speelt (Tomasz Rzasa) deze week te horen kreeg dat hij komende zomer moet vertrekken. Ramon van Haaren is de belangrijkste linksback-optie voor coach Bert van Marwijk, maar de Brabander is haast altijd geblesseerd.

Bij PSV zoekt coach Guus Hiddink naar een opvolger voor Jan Heintze. Wilfred Bouma zou de beoogde linksback zijn, maar voldoet toch niet aan de verwachtingen. Numan speelde in de jaren negentig zes seizoenen voor de Eindhovense ploeg, voordat hij in de zomer van 1998 naar Schotland vertrok.
Oud 10-01-2003, 13:16
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
Ik vind het heel jammer dat Jan Van Halst weg moet bij Ajax, ze heben vorig seizoen door zijn inbreng de dubbel gewonnen. IK ben blij dat hij nog een redelijke club heeft kunnen vinden, een cub die hij verder kan helpen. Succes bij Vitesse Jan!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:29
Geomancer
Geomancer is offline
Verdediger Meulenberg van SV Meersen gaat waarschijnlijk naar Fortuna.
Oud 12-01-2003, 21:36
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Aan het einde van het huidige seizoen loopt het contract van Arthur Numan bij Glasgow Rangers af. De voormalig international zegt zelf graag te willen blijven bij the Gers, maar PSV en Feyenoord zijn zeer geïnteresseerd.

'Ik wil met Rangers praten, want het is mijn bedoeling nog een jaar in Schotland te blijven', vertelt de 33-jarige linksback op de website van zijn club. 'De manager heeft me verteld dat hij graag met mij verder wil. Ik denk dan ook dat we in de komende weken tot een akkoord kunnen komen.'

Numans zaakwaarnemer Joop Korevaar zegt in de GPD-bladen op de hoogte te zijn van de belangstelling voor de 45-voudig international. 'Echte onderhandelingen met Feyenoord hebben we nog niet gevoerd. Ook niet met PSV, omdat Arthur eerst in Glasgow de zaken op een rijtje wil zetten. Hij is 33 jaar, maar heel Europa is op zoek naar een linksback en daardoor krijgt hij van vele kanten aanbiedingen. Hij krijgt volgende week een aanbieding van Rangers en dan bepaalt hij of hij naar Feyenoord of PSV komt.'

De twee Nederlandse clubs kunnen beide een goede linksback gebruiken. Feyenoord tobt al jaren op die positie, waar de enige speler die regelmatig speelt (Tomasz Rzasa) deze week te horen kreeg dat hij komende zomer moet vertrekken. Ramon van Haaren is de belangrijkste linksback-optie voor coach Bert van Marwijk, maar de Brabander is haast altijd geblesseerd.

Bij PSV zoekt coach Guus Hiddink naar een opvolger voor Jan Heintze. Wilfred Bouma zou de beoogde linksback zijn, maar voldoet toch niet aan de verwachtingen. Numan speelde in de jaren negentig zes seizoenen voor de Eindhovense ploeg, voordat hij in de zomer van 1998 naar Schotland vertrok.
Hij komt niet naar PSV, maar al zeker niet naar Feyenoord
Numan wist te vertellen dat als hij naar Nederland vertrekt hij alleen voor PSV 'kan' kiezen: Feyenoord heeft 'no chance'.
Niemand wil naar Feyenoord
Oud 12-01-2003, 21:54
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Hij komt niet naar PSV, maar al zeker niet naar Feyenoord
Numan wist te vertellen dat als hij naar Nederland vertrekt hij alleen voor PSV 'kan' kiezen: Feyenoord heeft 'no chance'.
Niemand wil naar Feyenoord
Jawel hoor, Dirkie de veel scorende spits van de plaatselijk FC uit Utrecht...
Oud 15-01-2003, 16:01
Krugdinho
Krugdinho is offline
- Den Ouden waarschijnlijk naar China.
- Glenn Helder op Amateurbasis naar Top oss.
Oud 15-01-2003, 17:24
Mackan
Mackan is offline
Gerald Sibon naar Heerenveen. Heerenveen heeft belangstelling voor Wooter van RBC Roosendaal FC Groningen heeft belangstelling voor Ebbinge (huur) van Heerenveen. En PSV wil nog een derde Koreaan hebben. Zal wel Lee ofzo heetten.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 23:13
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Dirk scoort.. maar niet bijster veel.
Oud 15-01-2003, 23:15
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Mackan schreef:
Gerald Sibon naar Heerenveen. Heerenveen heeft belangstelling voor Wooter van RBC Roosendaal FC Groningen heeft belangstelling voor Ebbinge (huur) van Heerenveen. En PSV wil nog een derde Koreaan hebben. Zal wel Lee ofzo heetten.
Hiddink ontkent de komst van Chunsoo Lee (ook wel Lily Lee).
De komst van talent Hyung Dong is zeker. Maar die komt in de jeugd te spelen.
Verder komt Namil oppa bij een club in Nederland (zeker geen PSV of Feyenoord) stage lopen.
Oud 18-01-2003, 11:37
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Hiddink ontkent de komst van Chunsoo Lee (ook wel Lily Lee).
De komst van talent Hyung Dong is zeker. Maar die komt in de jeugd te spelen.
Verder komt Namil oppa bij een club in Nederland (zeker geen PSV of Feyenoord) stage lopen.
Namil Oppa? Is dat ook een zuid koreaan?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Fuat Usta op amateurbasis naar MVV
Oud 18-01-2003, 15:56
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Kijk maar TRANSFER ZONE
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:23
Krugdinho
Krugdinho is offline
Tobiasen vertrekt direct bij AZ, Lamey komt

--------------------------------------------------------------------------------
19-1-2003
Ole Tobiasen keert per direct terug naar Denemarken. De 27-jarige verdediger van AZ tekende voor drie jaar bij FC Kopenhagen. Tobiasen speelde al vier seizoenen voor Kopenhagen voordat hij in 1996 naar SC Heerenveen vertrok.

Afgelopen zomer verloste AZ Tobiasen uit zijn lijden. Bij Ajax was hij door lang blessureleed buiten de boot gevallen. Ook toen hij eindelijk hersteld bleek van zijn knieblessures.

AZ vond in PSV'er Michael Lamey een vervanger voor de voormalige Ajacied. De Alkmaarders huren de 23-jarige Amsterdammer tot aan het einde van het seizoen. Lamey, die de jeugdopleiding van Ajax doorliep, kende een sterke periode bij RKC Waalwijk maar kwam in Eindhoven niet aan de bak
Oud 20-01-2003, 16:21
Verwijderd
Kevin Bobson gaat na dit seizoen op zeker naar Engeland.. Tottenham en Middelsbrough hebben interesse in de snelle linksbuiten getoond
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 19:46
Krugdinho
Krugdinho is offline
Feyenoord heeft Jorge Kike Acuna gekocht,en tevens Nam Il Kim bij Excelsior gestalt.Leonardo 2 verhuurd aan De Graafschap...
Oud 29-01-2003, 17:47
Verwijderd
Munteanu en Petre zijn op proef bij Ajax, transfer van Petre afgeketst wegens verblijfsvergunningsperikelen.

Trabelsi's zaakwaarnemer wilt dat als ajax geen contractverbetering geeft trabelsi vertrekt, volgens sportweek is Arsenal geinteresseerd

Gerucht: Thomas Rzasa besluit wegens personeelsgebrek op amateurbasis voor Feyenoord te blijven spelen, na dit bericht hebben 19 Feyenoorders aan Bert van Marwijk gevraagd ALSJEBLIEFT te mogen vertrekken
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 17:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV wil Rudge van Roda huren.
Oud 29-01-2003, 20:29
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
MVV wil Rudge van Roda huren.
\

zie je
Oud 30-01-2003, 11:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
zie je
Yupz, je hebt me eens NIET voor de gek gehouden
Oud 30-01-2003, 15:06
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Kijk Hier Maar
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:28
Krugdinho
Krugdinho is offline
Feyenoord heeft vlak voor het sluiten van de transfermarkt alsnog versterking gevonden voor de linksbackpositie. De Rotterdammers huren Meshal Mubarak Budawood van Qatar SC. Feyenoord huurt de international tot het einde van het seizoen maar heeft ook een optie tot koop bedongen.

Volgens de website van Feyenoord had de club Meshal Mubarak Budawood al enkele maanden gevolgd. Technisch directeur Rob Baan bekeek de international vorige week voor een laatste keer tijdens een international toernooi.

Donderdag meldde de Arabier zich al in Rotterdam voor de medische keuring, die hij met succes doorstond. Vrijdag trainde de nieuwe verdediger al mee met de spelersgroep. De back zal bij de ploeg van coach Bert van Marwijk gaan spelen onder de naam 'Meshal'.

De positie van linksback is al lange tijd een probleemgeval bij Feyenoord. Tomasz Rzasa is gewogen en te licht bevonden en moet aan het einde van het seizoen vertrekken. En Ramon van Haaren is bijna altijd geblesseerd. Nadat noodoplossing Chong-Gug Song geblesseerd raakte, moest Patrick Paauwe in de laatste oefenduels op die plek spelen, met tegenzin.

Bovendien testte de Rotterdamse club in het laatste jaar een flink aantal spelers uit alle windstreken voor de gewraakte positie: Mauricio Aros (Chili), Carlos Bocanegra (Verenigde Staten), Michel Fernandes Bastos, (Brazilië, nu bij Excelsior) en Dragoljub Jeremic (Joegoslavië).
Oud 31-01-2003, 18:28
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Feyenoord heeft Jorge Kike Acuna gekocht,en tevens Nam Il Kim bij Excelsior gestalt.Leonardo 2 verhuurd aan De Graafschap...
Niet gestald. Excelsior huurt 'm in principe. Dus iedereen kan 'm nog inlijven. Feyenoord heeft alleen een streepje voor.
Oud 24-02-2003, 22:29
Krugdinho
Krugdinho is offline
Kuyt naar Feyenoord voor 4 jaar.
Van Wonderen tekent een jaar bij
Oud 24-02-2003, 22:31
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
en wat zat ie er zondag heerlijk in he
en nu maar hopen dat ie dat de komende 4 jaar ook voor Feyenoord doet.
Oud 25-02-2003, 08:34
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Kuyt naar Feyenoord voor 4 jaar.
Van Wonderen tekent een jaar bij
Ben Ajax fan, maar toch moet ik Feyenoord complimenteren met het aantrekken van Kuyt.

Ik ben er niet blij mee, maar t was een goede move.

Gaat Bombarda nu weg? En Elmander, blijft die weg? En gaat Van Hooijdonk ook??
Oud 25-02-2003, 09:31
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ben Ajax fan, maar toch moet ik Feyenoord complimenteren met het aantrekken van Kuyt.

Ik ben er niet blij mee, maar t was een goede move.

Gaat Bombarda nu weg? En Elmander, blijft die weg? En gaat Van Hooijdonk ook??
Bombarda heeft hier na nog jaar,ik weet nietw at te doen met Elmander maar Baan heeft gezicht hem nog steeds te zien als de toekomstige spits van Feyenoord dus...Van Hooijdonk ik hoop dat ie z'n contract verlend.
Oud 04-03-2003, 10:46
Verwijderd
Roda JC koopt Batistuta
Roda JC heeft gisteravond een akkoord bereikt met Gabriël Batistuta van AS Roma. De Argentijn tekent as woensdag een contract voor 25 jaar bij De Trots van het Zuiden. Roda JC wil met de Argentijnse spits een gooi doen naar de eerste landstitel in haar historie en vervolgens de Champions League en de wereldbeker winnen. En toen werd ik wakker...

zie www.rodajc.nl

edit - site niet meer gehackt

Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 10:26.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:11
Ant
Ant is offline
Hoogendorp op huurbasis naar Ajax
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 07:01
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Ant schreef:
Hoogendorp op huurbasis naar Ajax

Ajax ziet af van transfer Hoogendorp

--------------------------------------------------------------------------------
5-3-2003
Rick Hoogendorp gaat niet naar Ajax. De Amsterdamse club wilde de spits voor de rest van het seizoen overnemen van RKC Waalwijk. De twee clubs konden het echter niet eens worden over de financiële voorwaarden.

Ajax wilde Hoogendorp namelijk huren en het noodlijdende RKC wilde alleen over een verkoop praten. Gezien de hoge nood op korte termijn en het feit dat Ajax slechts op zoek is naar een pinchhitter in het geval Zlatan Ibrahimovic iets overkomt, strandden de onderhandelingen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten