Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maarehm, dit is anders ook een nuttige bijdrage aan de kwaliteit van dit forum ![]() ![]() Ga anders klagen op Feedback...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Noem hem dan een sukkel die niet kan typen ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar die dwaas moet gewoon ABN typen op een openbaar forum voor mensen die uberhaupt al moeite kunnen hebben met het normale Nederlands! ![]() (Of zeg ik nu iets heel flamerigs?) |
![]() |
||
Citaat:
|
ok dan ga ik t ff vertalen voor de mensen die te lui zijn om ff na te denken goed??
komt ie.. Wurd toch niks mir nuttigs gepost en alleen mar onzin. En ut lijkt wel of di forum wurd onderhouden doar heul andere forumbaze dan Wicce zelf. En de topics die gesloten zouwe moete worre die blijven open. En die open zouwe moete blieve, wurde gesloten. Is toch nie egt skon he? is hetzelfde als: er wordt toch nix nuttigs meer gepost en alleen maar onzin en het lijkt wel of dit forum word onderhouden door heel andere forumbazen dan wicce zelf (is ook zo er zijn er meerdere, maar dat terzijde) en de topics die gesloten zouden moeten worden blijven open. topics die open moeten blijven worden gesloten. dat laatste snap ik ook niet helemaal.. nu iedereen blij??? ![]() mooi ![]() |
![]() |
|
oke, dit topic gaat dus dicht omdat:
- het uitloopt op onzin - klagen heel erg goed mogelijk is op feedback. ten 2e, ik kom hier elke dag, ik post niet meer zoveel als eerst maar lees alle topics en sluit ze als het nodig is. en dit doe ik vaak, dus kom jij mij eens bewijzen dat dit niet zo is. (maar doe dit wel ff op feedback dan)
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|