Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik niet,als het aan mij ligt ga ik nergens met mijn moeder naartoe..ik vind het vreselijk,simpelweg omdat ze op alles wat ik leuk vind wel wat commentaar heeft altijd loopt te zeuren dat ze wil zitten en altijd loopt te zeuren dat ik gericht moet winkelen terwijl ik liever gewoon wat rondsnuffel.
Het liefst winkel ik alleen of met een vriend(in)/en. |
![]() |
|
mn moeder gaat meestal mee, krijg je nog s wat
![]() ![]() iets wat ik absoluut nie doe is winkelen met mn vader erbij, hij heeft op zowat alles wat ik leuk vind in eerste instantie negatief commentaar ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb sowieso al een hekel aan kleding kopen, dus ik ga alleen als het echt nodig is.
Als mijn mamskie/papskie mee wil/gaat vind ik dat best. Andersom komt het wel wat vaker voor, dan ga ik met mijn moeder en zusje mee, ik eindig dan alleen ergens in een café met een boekie en een broodje omdat ik pijn in mijn benen heb van het geslenter ![]() ![]() |
![]() |
|
Euhm....niet echt winkelen, meer betalen. Ik weet nl. altijd waar ik moet zijn en dan ga ik de winkel in pak wat ik wil en laat me moeder betalen(wel een budget natuurlijk).
En anders schiet ik het voor, ook geen probleem. Maar ik ga niet een hele dag in Damsco met men moeder winkelen. Wel met me vrienden. En tegenwoordig steeds vaker met m'n broertje die wel een redelijke smaak ontwikkeld, alleen nog nie zo "gewaagd" als ik, koopt liever wat al een beetje bekend is(trekt zich nog een beetje teveel van andere(klasgenoten)aan). |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga wel eens met de pinpas van mijn moeder winkelen, telt dat ook? ![]()
|
![]() |
|
![]() |
soms--> als ik geldgebrek heb, of als ze voor zich zelf gaat winkelen (kan ik lekker meerijden en is ze toch aant kijken voor zich zijn=geen last van d'r)
Ze heeft trouwens absoluut niet dezelfde smaak, ze zou me bijv. het liefst in clarks zien(ze heeft zelf 8 paar) maar ik prefereer mijn totaal verrotte converse. Mij papa winkelen is een hel.. of hij zeurt constant dat ik door moet lopen en dat ik troep(voor te veel geld) koop of hij komt aan zetten met een mooie roze dkny broek van 400 GULDEN(opruiming) --> terwijl mijn kleedgeld 400 GULDEN per 3 maanden bedraagt en ik het uiteraard zelf moet betalen (niet dat ik graag in een roze broek loop)
||
Citaat:
![]() ![]() gaat vaak met mams die betaalt en heeft schijt aan wat ik wil kopen/mooi vind. ja ze is uiterst duchtig/geweldig.
|
Hmm liever niet met m'n moeder.
Ten 1e vind ze alles wat ik mooi vind niet mooi (ze heeft nogal een ouderwetse smaak) en ze loopt altijd erg sloom(kan ik niet tegen,ik moet altijd snel door de stad,ik hou niet van dat trage gedoe.En ze weet altijd hoe ze me het beste voor l*l kan zetten ![]() Met m'n vader ga ik eigenlijk nooit winkelen,was rond m'n verjaardag wel 1 keer met hem wezen winkelen. Kleding voor +- 450 gulden gekocht (broek van 200,spijkerjack van 200,etc) en dat werd gelukkig betaald voor me ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik heel eerlijk ben eigenlijk alleen als mijn geld op is... Maar meestal gaat mijn moeder winkelen en dan ziet ze ergens wat leuks hangen wat ze voor me koopt.... dan krijg ik echt veel meer dan samen met mijn moeder.. de kleren zijn altijd wel leuk, alleen soms iets te ouderwets (ALTIJD wollen truien, tenzij het zomer is)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sjop meestal alleen .. (ik haat sjoppen) maar als ik iets koewls zie dan betaalt me moeder t ook gewoon.. wat t ook is.. als ik met me moeder ga sjoppen heb ik meestal wel andere klere dan wanneer ik alleen shop (ik denk da me moeder nie zo van skatewinkels houd ofzo..) mjah..
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
De laatste heb ik best wel veel met mijn moeder geshopt(en ook veel gekocht),maar ik ga het liefst met vriendinnen,dan kan ik kopen wat ik wel en zo lang in een winkel blijven hangen als ik wil,bij haar is het meestal:hebde daar iets nodig?Neeje,dan gaan we daar niet binnen of zo iet.
Maar de laatste keren was het wel gezellig.
|
Verwijderd
|
Redelijk vaak met mijn moeder, hoewel het wel op sommige momenten tot ruzie komt.. Gelukkig heb ik een hele goede manier van aandringen, dus kom ik altijd met heel veel thuis, is erg makkelijk als je aan't eind van je kleedgeld zit.. Ze heeft totaal niet dezelfde smaak, en ik laat me soms ook redelijk beinvloeden door haar, wat als gevolg heeft dat ik dan met 'nettere' kleding thuiskom, polo's enzo.
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik winkel weleens met mijn moeder, mijn vader vind er niks aan die gaat liever hardloopschoenen kijken haha Met mn moeder gaat het wel maar liever met vriendin of alleen... Ze irriteert een beetje...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
coffeeshops amsterdam vraag ennnudan | 3 | 28-05-2011 08:46 | |