![]() |
|
We moeten nu heel snel een datum gaan kiezen, er zijn er nu twee, en we hebben er maar één nodig. (Tenzij jullie allemaal twee weekenden achter elkaar willen meeten
![]() De mogelijkheden zijn:[list=1][*]Zondag 6 Januari (Koopzondag als Anneee goed geinformeerd is ![]() De volgende mensen hebben te kennen gegeven te komen:
![]() Sta je er niet in en wil je er wel in, schroom je niet en post 't hier ff ![]() Nu allemaal even een datum opgeven, geen datum opgeven, is geen voorkeur hebben ![]() Nou vooruit je mag ook nog zeggen dat je geen voorkeur voor een bepaalde datum hebt ![]() Nou dat was 't zo'n beetje, en dan nu allemaal reageren, en gelieve niet in dit topic te chatten, flooden, flamen of whatever dan ook ![]() ![]() Meet U Soon! Paul [Edit: Dit topic is een vervolg op: http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/002946.html ] [Edit: Voorkeursdata naast de naampjes gezet.] [Dit bericht is aangepast door Doc (24-12-2001).] [Dit bericht is aangepast door Doc (26-12-2001).]
|
![]() |
|
![]() |
*krijgt een vaag idee over meetings*
Ik zou eigenlijk iets moeten programmeren waar mensen zich online kunnen aanmelden voor een meeting en dit ook weer terug kunnen nemen ![]() Heb je tenminste overzicht en niet steeds van die verstrooide topics ![]() Of zou dit zelfs een idee voor het forum kunnen zijn? ![]() [edit] Misschien gaat het aan- / afmelden beter via een mailbox, want de kans op frauderen (ofwel lijst verzieken) is groot. Hmm... *denkt* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ziet eindelijk iets over meeting......ben d'r al effekes niet meer geweest.... Mjah...datums....ik heb liever zondag ook omdat ik moet werken enzo...maar de 6e? Wanneer is da??? Fuck, da's over 3 dagen al....Shit, dan ken ik nie.....ik heb namelijk nog een week tentamens enzo en anders red ik het niet denk...Godver waarom heb ik dat nou altijd???
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
BLAAT....
Doet een paar gooien: 1 februari (zaterdag) (dan kan ik niet maar ja) 2 februari (zondag) (dan kan ik wel denk) 8 februari (zaterdag) (kan ik niet) 9 februari (zondag) (kan ik wel denk) 15 februari (zaterdag) (kan ik niet) 16 februari (zondag) (kan ik wel denk) Kortom: datum kan mij niet schelen, als het maar niet te snel is en ik kan niet meer op zaterdag (nieuwe job) of ik moet het heel lang van tevoren weten.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Thnx voor de tip Lindatje: Ik ben idd weinig op MSN, zal wel weer'es wat vaker online komen, maar ik had namelijk vakantie, op school MSN ik altijd ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Meeting a.s Zaterdag @ Utrecht, Burger King Verwijderd | 500 | 26-04-2004 18:49 |