Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hier heb ik gistern nog een discussie over gehad met mijn vriend. Ik vond het ziek en hij vond het gek. werd een leuke discussie ![]() |
![]() |
|
![]() |
heerlijk toch
dat je denkt damn ik heb hier een zakmes ofzo of iets scherps en ik kan die klootzak nu helemaal overhoop steken en dan ga ik ook nog zo ver om te denken: Ik schiet nu de hele kantine overhoop dan vlucht ik in de vluchtauto die ik heb laten komen ik neem een gijzelaar mee en ga naar schiphol waar ik naar Zwitserland vlieg ernstig... |
![]() |
|
![]() |
*Leest de titel nog eens*
*ziet staan: Uit het niets opdoemende gedachten* Ok, STEL: Je zit in de les, gewoon te leren en op te letten (Ik weet het, niemand hier let op in de klas ofsow :rolleyes. Maar STEL) maar opeens komt er een gedachte in je hoofd dat je het boek dat je voor je hebt liggen naar de leraar gooit, zo hard als je kunt. En dan opeens is die gedachte weer weg. Het enige wat nog over blijft van die gedachte is een frisse herrinering. Dit gebeurt onbewust, je hebt het niet onder controle, het gebeurt gewoon. Dus niet dat je het zou willen ofsow zoals ik hier veel mensen zie plaatsen. |
![]() |
|
![]() |
Of je snapt het en legt het gewoon verkeerd uit.
Of je snapt het niet maar denkt het te snappen... Misschien is gedachte een te groot woord... Je ziet het voor je... Een bewegend plaatje dat voor je ogen voorbij flitst en maar een halve seconde duurt ofsow. Mjah, dat had ik er misschien wel bij moeten zeggen... |
![]() |
|
de gedachten heeft iedereen weleens, kijk als je in je gedachten nou eens degene waarnaast je staat eens flink bloedig vermoordt en het dan laat rusten is je gemoedsrust ook weer blij, kijk als je het gaat opkroppen DAN ontstaat er een probleem waar je niet meer omheen kan op een gegeven moment en wat er dan gebeurt weet ik niet maar klinkt best gevaarlijk.
|
wie heeft die niet????? Ik heb al hele plannen opgeschreven hoe ik iemand het best kan laten lijden op de pijnlijkste manier. Ik heb inderdaad met alles wat ik zie een moord gedachte, op anderen en mezelf
maar ik ben niet agressief!!(ik denk het alleen) ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vraag me nu af of je wel hebt gelezen wat ik allemaal gepost heb... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik sta achter een collega op mijn werk. Hij zit op een stoel en probeert mij iets uit te leggen. Ineens komt de gedachte naar boven hem bij zijn nek te pakken en te wurgen...
Ik zie mezelf het doen, maar doe niets. Hij zegt: "weet je nu wel wat ik gezegd heb?"... ik: "euhm" ![]() Zoiets? Ik denk soms op een vreemde manier vooruit ook. Dus dat 1 ding leidt tot het andere. Als ik merk dat ik iets verziekt heb, zie ik mezelf al ruzie daarover krijgen en lijkt het net alsof ik er al midden in zit, even later is het weer weg. Op zo'n moment realiseer ik me dat ik er niet echt bij ben ![]()
|
ik heb wel eens dat ik denk van
hey, ik zou dat meisje naast me best kunnen vermoorden. Gewoon iets pakken en dan vermoorden. of, ik kan nu zo tegen de muur aan kunnen rammen en maybe iets breken. mja, ut duurt ff en dan ist meer van waarom denk ik ut? waarom zou ik ut denken? mja, klinkt vaag, I know Tis moeilijk te beschrijven. Blackdolfin |
![]() |
||
Citaat:
Ripper
||
![]() |
Citaat:
vreemd dat dit zo bij jullie gaat? Wat hebben jullie nog meer voor gedachtes dan? kan er nog bij glimlachen.......als het bij denken blijft he...... ![]()
|
![]() |
ik heb meer zo iets van :
als ik op mijn fietstie rijd en er rijd een vrachtwagen voorbij en ik doe nu mijn stuur opzij..... beetje vage gedachte, maar dan denk ik door en dan denk ik dat ik alleen maar een been breek of zo, tja daar schiet ik ook neits mee op.
||
Citaat:
ontopic: Ik heb niet de gedachte dat ik iemand zou doden, maar wel s als iemand me zo boos maakt dat ik denk hoe ik die persoon de meeste leed kan veroorzaken... Hoeft niet persee lichamelijk te zijn. Maar oke, vaak zijn die gedachten dan ook zo mn hoofd weer uit. En al helemaal niet bij dieren!
|
beetje frustrerend om te zien dat iedereen over gedachtes blijft posten, terwijl Oplosbaar (what's in a name) al verschillende keren heeft gezegd dat het daar niet over gaat, maar over 'filmpjes' die opeens in je hoofd draaien van iets dat je in een bepaalde situatie opeens doet.....
k heb dat in ieder geval wel eens. kan alleen ff geen voorbeeld bedenken...
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Palmboompje (28-02-2002).]
|
Verwijderd
|
Hmja, af en toe. Het is bij mij dan niet dat ik er echt over nadenk, het komt opeens gewoon in mijn hoofd, en voordat ik het doorheb is het weer weg. Maar het was er wel. Voorbeeld: ik loop naar beneden, moest koken, ik doe een la met messen open en gelijk zie ik mezelf op de grond liggen met dat mes. Zomaar, opeens. En daarna is het weer weg, maar ik sta nog wel wezenloos naar dat mes te staren. Ander voorbeeld: ik moest even op school in het biologielokaal zijn, zie ik dat ze iets aan het testen waren op ratten..in 1 flits zie ik die man in dat kabinet dood, terwijl die beesten over hem heenrennen. Ik zie nooit de gebeurtenis zelf, alleen het resultaat, wat voor mij al genoeg is om te begrijpen wat mijn onderbewustzijn ermee bedoeld. Hmz, erg blij ben ik er niet mee, het beangstigd me ook wel een beetje, dat ik ver, ver weg misschien tot zulke dingen in staat zou zijn. Hoewel, bij die eerste..
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik zie geen resultaat, ik zie het mezelf doen... Voor de andere mensen: Het is geen gedachte maar een beeld in je hoofd. Misschien is het zo iets duidelijker. En de mensen die dan denken "Als ik zus en zo zou doen dan dit en dat". Dat is het dus niet. Je denkt zoiets niet, je ziet het opeens voor je, zoals ik al een aantal keer gezegt heb komt het uit het niets. Je hebt het niet onder controle, dan heb je er 2 weken geen last van en dan komt er weer een beeld in je hoofd als je langs een vogel loopt ofsow. Het kan op elk willekeurig moment tevoorschijn komen. Je zit bijvoorbeeld rustig in de bus naar buiten te staren waar je een oud vrouwtje ziet fietsen op een rotonde. Op de rotonde rijden natuurlijk ook autos, en 1 van die autos schept dat oude vrouwtje. Ik vertel het hier in een aantal regels, hierdoor lijkt het redelijk lang door. Maar dat is het niet, het enige wat je ziet is dus dat het oude vrouwtje geschept word. Daarna is het beeld weer weg, foetsie, het enige wat het achterlaat is een herrinering dat het geweest is. Het is misschien een woede die naar buiten wil. Een diepgewortelde woede, perhaps natuurlijk ![]() [edit] Ik was dus Oplosbaar he ![]() [/edit] [Dit bericht is aangepast door Zeik Smurf (01-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Gepakt Wammus | 104 | 30-08-2005 20:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Het duister Marichu | 6 | 20-11-2004 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het ware verhaal van Marathon Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Onderzoekers lezen gedachten apen david_again | 4 | 16-07-2004 08:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
ARTistiek |
*kijkt vertederd naar het vel papier* elsbizkit | 3 | 01-12-2001 18:09 |