Oud 07-03-2002, 14:40
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Tss had je echt moeten doen
Ervan uitgaande dat ik enkel goede bedoelingen heb, had het weinig uitgemaakt maar ja, het is echt vreselijk om eerlijk te zijn

Sinds wanneer heb ik daar nou eigenlijk last van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2002, 14:47
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Ervan uitgaande dat ik enkel goede bedoelingen heb, had het weinig uitgemaakt maar ja, het is echt vreselijk om eerlijk te zijn

Sinds wanneer heb ik daar nou eigenlijk last van?

Don't ask me.
Maar goed volgens mister ed ( ) zijn we hier aan het chatten dus misschien moeten we maar eens ophouden met dit gesprek
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 14:58
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Maar goed volgens mister ed ( ) ...
Whahaha
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:22
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Whahaha

Ja nu vind ik dat hij gelijk heeft he,whahaha ,is een nutteloze reactie
Gaat weer helemaal nergens over hé

Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 19:01
Liz
Liz is offline
Citaat:
Marc S schreef:

Een stalker valt de mensen ook lastig, ik niet

Na ja, meestal niet

Stalker?? Waar help ga weg Houd op over stalkers

Ik snap echt maar de helft van deze discussie..Misschien wil ik ook wel niet alles weten. Ik weet het niet, ik ben te duf om iets te snappen.

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 07:29
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
Stalker?? Waar help ga weg Houd op over stalkers

Citaat:
Ik snap echt maar de helft van deze discussie..Misschien wil ik ook wel niet alles weten. Ik weet het niet, ik ben te duf om iets te snappen.
Of gewoon te dom

Nee geintje

Ik heb trouwens geen mail meer van je gehad?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 08:34
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Of gewoon te dom

Nee geintje

Ik heb trouwens geen mail meer van je gehad?
.. *heeft ze verstopt* .. *moet je goed zoeken* .. *dat kan je nl. goed toch?* ..

hehe
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 08:41
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Marcade schreef:
.. *heeft ze verstopt* .. *moet je goed zoeken* .. *dat kan je nl. goed toch?* ..

Jose heeft niet zoveel sporen op het internet achtergelaten Ik kan amper wat vinden over haar (is ze vast wel blij mee)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 12:53
Liz
Liz is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Of gewoon te dom

En bedankt

Ik heb het de laatste dagen erg druk gehad, dus ik ben ook nauwelijks on-line geweest. Maar er is al weer een mailtje onderweg hoor

Over mij zal je inderdaad erg weinig vinden op internet (ik ben eigenlijk wel beniewd wat je wel over mij gevonden hebt) alleen een rare foto met m'n oogjes dicht volgens mij
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 12:57
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
En bedankt

Citaat:
Ik heb het de laatste dagen erg druk gehad, dus ik ben ook nauwelijks on-line geweest. Maar er is al weer een mailtje onderweg hoor
OK

Citaat:
Over mij zal je inderdaad erg weinig vinden op internet (ik ben eigenlijk wel beniewd wat je wel over mij gevonden hebt) alleen een rare foto met m'n oogjes dicht volgens mij
Dat was het ook zo'n beetje

Je MSN profiel, maar daar kan ik toch niks mee
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:01
Liz
Liz is offline
ok check je mail maar
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:04
Liz
Liz is offline
Citaat:
Marcade schreef:

hehe

He bah nu heb je het verraden

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:20
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
ok check je mail maar
d0n3
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:47
Nena21
Nena21 is offline
En dan word er tegen mij gezegd dat ik teveel "chat" in deze thread
(Geintje )
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:49
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
En dan word er tegen mij gezegd dat ik teveel "chat" in deze thread
(Geintje )
Ach, het zal wel aan mij liggen.. ik zit maar duf op mijn werk en heb op het moment niet zoveel te doen

Na ja, ik hoor eigenlijk verder te werken aan mijn opleiding, maar dat hou ik nooit aan 1 stuk lang vol
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:20
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Ach, het zal wel aan mij liggen.. ik zit maar duf op mijn werk en heb op het moment niet zoveel te doen

Na ja, ik hoor eigenlijk verder te werken aan mijn opleiding, maar dat hou ik nooit aan 1 stuk lang vol

Blablabla smoesjes
Ach ik ken het probleem ik heb ook niks te doen,helemaal niks

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:23
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Blablabla smoesjes

Citaat:
Ach ik ken het probleem ik heb ook niks te doen,helemaal niks
Dat is ook jouw grootste probleem denk ik .. alsmaar dat thuiszitten en piekeren .. maar goed, ik zal er niet gelijk weer over doorzeuren
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:32
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Dat is ook jouw grootste probleem denk ik .. alsmaar dat thuiszitten en piekeren .. maar goed, ik zal er niet gelijk weer over doorzeuren

Ach ja,
(By the way,niet alsmaar hoor zoals jij zegt,maar wel redelijk vaak ja momenteel )
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:40
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Ach ja,
(By the way,niet alsmaar hoor zoals jij zegt,maar wel redelijk vaak ja momenteel )

Ga je programmeren leren, of je website verbeteren of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:42
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Ga je programmeren leren, of je website verbeteren of zoiets.

AAAAAAAAH hou op over computers
Ik krijg nog computerhaat straks (en toch zit ik erachter?vaag)
Maar goed ik weet dat mn site lelijk is,en ik bak er niks van,maar dat interesseerd me niks,ik laat het lekker zo,geen zin meer

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:47
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Ach ja,
Nee, in de zomer blijkbaar minder, want dan kan je naar buiten .. naar het strand of gewoon de stad in ofzo .. maar als het kutweer is, zit je binnen ..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:49
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
AAAAAAAAH hou op over computers
Kan je ook werk mee vinden

Citaat:
Ik krijg nog computerhaat straks (en toch zit ik erachter?vaag)
Dat had ik al een paar keer, gaat meestal weer over

Citaat:
Maar goed ik weet dat mn site lelijk is,en ik bak er niks van,maar dat interesseerd me niks,ik laat het lekker zo,geen zin meer
Ik vind het initiatief wel leuk opzich. Dat je met iets creatiefs bezig bent en zo je eigen plekje ofzo opbouwt
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:51
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Nee, in de zomer blijkbaar minder, want dan kan je naar buiten .. naar het strand of gewoon de stad in ofzo .. maar als het kutweer is, zit je binnen ..

Uh in de winter ook hoor,ik ga zat weg,maar momenteel heb ik gewoon helemaal niks te doen,maar ik ga echt wel vaker weg dan dat jij nu zit te vertellen,beetje bull

(Edit:vind het trouwens een beetje achterlijk dat jij me nu zo neerzet als iemand die nooit buiten komt,die nooit wat leuks doet etc.Je kent me niet eens.Maar goed,iemand afzeiken geeft je zeker een beter gevoel over jezelf )

------------------
Raar is zo gek nog niet...........|8 mei 2002 is DE dag,de dag dat Feyenoord de Uefa cup wint

[Dit bericht is aangepast door Celesta (08-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:59
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
(Edit:vind het trouwens een beetje achterlijk dat jij me nu zo neerzet als iemand die nooit buiten komt,die nooit wat leuks doet etc.Je kent me niet eens.Maar goed,iemand afzeiken geeft je zeker een beter gevoel over jezelf )
Short fuse?

Nou vertel eens, wat doe je dan zoal?

En waarom zou ik er een beter gevoel over mezelf van krijgen? Ik ga amper ergens heen, ga vanavond voor de eerste keer dit jaar weer eens gewoon uit .. voor de rest hang ik alleen op mijn werk rond of zit ik thuis .. joepie :/
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 15:10
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Short fuse?

Nou vertel eens, wat doe je dan zoal?

En waarom zou ik er een beter gevoel over mezelf van krijgen? Ik ga amper ergens heen, ga vanavond voor de eerste keer dit jaar weer eens gewoon uit .. voor de rest hang ik alleen op mijn werk rond of zit ik thuis .. joepie :/

Loop dan niet te zeuren op mij,volgens mij ben ik vaker weg dan jou dus
(En daar tel ik werk/school niet bij mee)
Vind het best dat jij weer zo je vooroordelen over mij hebt hoor,maar hou ze dan gewoon voor je

(Sorry als ik nu bot over kom,maar met modder gooien kan ik ook,en hier maak je me een beetje pissed mee)

------------------
Raar is zo gek nog niet...........|8 mei 2002 is DE dag,de dag dat Feyenoord de Uefa cup wint

[Dit bericht is aangepast door Celesta (08-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 15:16
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Loop dan niet te zeuren op mij,volgens mij ben ik vaker weg dan jou dus
Vind het best dat jij weer zo je vooroordelen over mij hebt hoor,maar hou ze dan gewoon voor je (Sorry als ik nu bot over kom,maar met modder gooien kan ik ook,en hier maak je me een beetje pissed mee)
1)
Ik zit niet te zeuren, sorry als het weer zo overkomt *herinnert zich discussie op MSN van een tijd geleden*

2)
Hoezo vooroordelen? Ik meet mensen niet aan hun sociale omgang .. anders durf ik niet meer in de spiegel te kijken

3)
Ik wil er niet over ruzieen .. ruzie maken en andere mensen afzeiken is het laatste dat in mij opkomt hier en als ik er al zin in heb, doe ik het zeker niet onder deze naam
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 15:22
Liz
Liz is offline
Niet ruzieen foei!!!!!

Thx voor je mailtje terug. Ik ga nu douchen en m'n haar krullen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 15:23
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
1)
Ik zit niet te zeuren, sorry als het weer zo overkomt *herinnert zich discussie op MSN van een tijd geleden*

2)
Hoezo vooroordelen? Ik meet mensen niet aan hun sociale omgang .. anders durf ik niet meer in de spiegel te kijken

3)
Ik wil er niet over ruzieen .. ruzie maken en andere mensen afzeiken is het laatste dat in mij opkomt hier en als ik er al zin in heb, doe ik het zeker niet onder deze naam

1) Je loopt te zeggen dat het enigste wat ik doe in m'n hele leven binnenzitten is,dat is gewoon totale bullshit.

2)Vooroordelen heb je dus wel.
Je kent mij niet irl,dus je kan niet over mij zeggen hoe ik ben,en wat ik zoal in m'n leven doe.Dat ik momenteel veel thuis zit,wilt niet zeggen dat ik altijd thuis zit,en dat ik totaal geen sociaal leven heb.Want als het zo overkomt sorry,maar dat is niet zo.

3)Ruzie maken doe ik ook niet,maar je loopt me wel af te zeiken.Maar nee meneer gaat vanavond uit,dus hij voelt zich meteen beter,omdat hij vanavond uitgaat,en ik thuiszit,sure

Maar goed laat maar,ik ben nu geirriteerd,dus hou gewoon maar ff op,anders ga ik nog dingen "zeggen" die ik niet wil zeggen,en dat tegen een vreemde
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 15:24
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Liz schreef:
Niet ruzieen foei!!!!!

Celesta maakt nooit ruzie

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 15:35
Marc S
Marc S is offline
@Celesta:

1) Je loopt te zeggen dat het enigste wat ik doe in m'n hele leven binnenzitten is,dat is gewoon totale bullshit.

Is gewoon wat ik zo las.. maar oke, misschien domme opmerking van mij, ik weet ook niet altijd wat ik zeg en hoe het aankomt..

*meisjes zijn erg ingewikkeld .. zucht*

2)Vooroordelen heb je dus wel.
Je kent mij niet irl,dus je kan niet over mij zeggen hoe ik ben,en wat ik zoal in m'n leven doe.Dat ik momenteel veel thuis zit,wilt niet zeggen dat ik altijd thuis zit,en dat ik totaal geen sociaal leven heb.Want als het zo overkomt sorry,maar dat is niet zo.

Mjah, ik laat ook maar dingen vallen op basis van wat ik gelezen heb .. ok, ik ben wat mensen aangaat niet zo slim, heb daar nog een hoop oefening in nodig :/

3)Ruzie maken doe ik ook niet,maar je loopt me wel af te zeiken.Maar nee meneer gaat vanavond uit,dus hij voelt zich meteen beter,omdat hij vanavond uitgaat,en ik thuiszit,sure

Krijg de tering, denk je dat ik me meteen beter voel? Denk je dat nou echt he? Ik ben al vaker uitgeweest en 9 van de 10 keer voel ik me achteraf nog veel slechter dan ervoor, meestal omdat ik weer eens met mezelf geconfronteerd word en er niet eens van genieten kan

Maar goed laat maar,ik ben nu geirriteerd,dus hou gewoon maar ff op,anders ga ik nog dingen "zeggen" die ik niet wil zeggen,en dat tegen een vreemde

Je doet het nu ook, je denkt te weten hoe ik mij voel .. maar daar weet je echt niks van en het is ook niet in woorden uit te drukken..

Maar goed, ik hou er nu ook over op. Ik mail je zo terug en dan ben ik weg..

Groetjes,
Marc
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 16:11
Nena21
Nena21 is offline
@Marc:

Is gewoon wat ik zo las.. maar oke, misschien domme opmerking van mij, ik weet ook niet altijd wat ik zeg en hoe het aankomt..

*meisjes zijn erg ingewikkeld .. zucht*

Moet je beter lezen!Dat ik veel thuis zit heeft te maken met dat ik momenteel niet op school zit,en dat ik geen werk heb,goed?
En daar werk ik nu aan,want ik ben op school naar een andere school,en dat weet je.
Overdag zitten de meeste mensen op school/werk,dus heb ik zowieso al niet veel te doen.
Verder ga ik best weleens weg ja,maar ik ben niet het type dat bijv elk weekend uitgaat,en altijd maar onder mensen hoeft te zijn.En daarbij zit ik niet lekker in m'n vel,en word af en toe gek van mensen,dus soms heb ik geen behoefte eraan om dingen te doen.

Mjah, ik laat ook maar dingen vallen op basis van wat ik gelezen heb .. ok, ik ben wat mensen aangaat niet zo slim, heb daar nog een hoop oefening in nodig :/
Ja en dan zeg je in je mail "sorry maar ik moest het ff kwijt" Wat?Dat ik een loser ben?Dat weet ik hoor!

Krijg de tering, denk je dat ik me meteen beter voel? Denk je dat nou echt he? Ik ben al vaker uitgeweest en 9 van de 10 keer voel ik me achteraf nog veel slechter dan ervoor, meestal omdat ik weer eens met mezelf geconfronteerd word en er niet eens van genieten kan
Sorry maar zo komt het wel over!
'Je schildert mij hier af als een loser die alsmaar binnen zit achter de geraniums terwijl je zelf nou ook niet al te veel weg bent.

Je doet het nu ook, je denkt te weten hoe ik mij voel .. maar daar weet je echt niks van en het is ook niet in woorden uit te drukken..

Nee ik reageer op jou opmerkingen,ik zeg niet dat ik weet hoe je je voelt.
Maar weet je hoe ik me nou voel?Juist als een loser,want zo beschrijf JIJ mij hier,terwijl je geen ene f*ck van me af weet goed?Veel plezier hoor vanavond,ik hou nu ook op met deze discussie want ik heb hier helemaal geen zin in.Bedankt!

Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 00:36
Marc S
Marc S is offline
*komt brak terug van uitgaan*

..

*la la la .. kreun .. zucht .. hoofdpijn*

@Celesta:

Moet je beter lezen!Dat ik veel thuis zit heeft te maken met dat ik momenteel niet op school zit,en dat ik geen werk heb,goed?

Oke oke oke

Verder ga ik best weleens weg ja,maar ik ben niet het type dat bijv elk weekend uitgaat,en altijd maar onder mensen hoeft te zijn.En daarbij zit ik niet lekker in m'n vel,en word af en toe gek van mensen,dus soms heb ik geen behoefte eraan om dingen te doen.

Is opzich ook niet zo vreemd, dat vind ik zelfs interessant aan jou, voornamelijk omdat ik net zo ben. Yeah, ik was vanavond uit .. hmm, wat heb ik gedaan?

Ik liep een beetje rond, dronk een paar colatjes en 1 biertje, want o god nee, Marc drinkt absoluut geen alcohol, voelt 'ie zich niet goed bij. Dan had je de dansvloer .. hmm, wat doet Marc daar? Hij wordt door vriendin van collega erheen gesleurd, maar voelt zich er niet goed bij. Ja, hij danst gewoon mee, maar nee, hij heeft er geen lol bij.

Waarom heeft Marc eigenlijk nooit lol? Hmm, laten we eens kijken .. Marc kijkt om zich heen, ziet een hoop mensen die een beetje dom voor zich uitdansen, anderen die praten alsof ze achterlijk zijn en een paar gasten die stoer proberen te doen. Wow Marc constateert degeneratie alom wat wil hij in deze massa? Een vriendin zoeken? In hemelsnaam niet, hij wil amper met deze mensen omgaan. Wat doet hij daar dan? Ja, goede vraag ..

Ja en dan zeg je in je mail "sorry maar ik moest het ff kwijt" Wat?Dat ik een loser ben?Dat weet ik hoor!

Voorbeeld: "Maar goed,iemand afzeiken geeft je zeker een beter gevoel over jezelf" .. is dat gebaseerd op ervaring? Ik zeik jou hier niet af, als ik dat zou doen, zou ik heel andere dingen schrijven en dat willen we beiden niet. En waarom zou ik me beter daardoor voelen?

Wat zou het nut zijn om jou af te zeiken? Mijn kansen op sociaal contact nog kleiner maken? Ik heb helemaal geen reden jou af te zeiken en dat deed ik ook niet, in ieder geval niet met die intentie.

Sorry maar zo komt het wel over!
'Je schildert mij hier af als een loser die alsmaar binnen zit achter de geraniums terwijl je zelf nou ook niet al te veel weg bent.

Dit is jouw eigen complex. Jij hebt het er moeilijk mee dat je thuis zit, anders zou je hier niet direct in de verdediging gaan over zoiets. Je kent mij ook niet in realiteit en ik vraag me ook af of je mij wel zou kunnen begrijpen in realiteit, want in veel dingen ben ik een stuk anders dan je zou verwachten..

Maar weet je hoe ik me nou voel?Juist als een loser,want zo beschrijf JIJ mij hier,terwijl je geen ene f*ck van me af weet goed?

Waar gebruik ik het woord loser, waar beweer ik ueberhaupt zoiets? En tja, hoe jij je voelt, is iets waar ik aan moet leren te denken, omdat ik het niet gewend ben. Klinkt misschien stom, maar het is zo. Ik verdween op mijn 15e achter de computer en mensen (en dan bedoel ik echt iedereen) boeiden me echt geen ene reet meer, dus zo lang niemand me direct vertelt hoe hij/zij zich voelt, zij het in woorden of lichaamstaal, tast ik in het donker en ken ik amper het effect van mijn uitspraken.

Ik maak fouten, een heleboel zelfs, maar probeer het me te vergeven, want zolang er niemand bereid is dat te doen, zal ik nooit en te nimmer weer volledig integreren.

Mocht het je nog interesseren hoe ik mij voel: verrot, uitgeput en een beetje hopeloos. Ik voel wel, heel erg zelfs, maar kan me slecht inleven in anderen. Tenminste, ik denk niet goed genoeg erbij na, dat lukt me nog niet.. maar het laatste wat ik wil, is ruzie..

Tja, wat nu? Ik zit zelf vreemd in elkaar, maar 90% van de tijd kan ik het verbergen, totdat ik weer een blunder maak. Kan jij het vergeven? Of heb je liever niets met zo iemand als mij te maken? Vind je mij een 'loser'? Een hopeloos geval?

Elke dag vecht ik tegen mezelf en mijn innerlijke ongevoelige en arrogante klootzak, maar soms komt hij door .. ik kan het niet helpen, de vraag is of mensen het voor lief nemen en mij proberen te helpen?

Want als er niemand is, en niemand komt, en dit zich alsmaar zo herhaalt; dat ik dezelfde domme fouten maak, mij irriteer aan mijn eigen acties en woorden, dan verlies ik echt mijn verstand. Wat daarna volgt wil ik zelf niet eens weten..

Mijn geduld raakt gewoon op
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 01:42
Nena21
Nena21 is offline
@Marc....pfoe wat een lange post,nu is het half 3 en ben ik moe en wil naar m'n bedje toe,maar goed ik zal toch proberen serieus te antwoorden

*komt brak terug van uitgaan*
Uh hoe was het?
Hmm verkeerde vraag,maar goed,je hebt je tenminste kapot kunnen lachen om m'n moeder die je bijna zeker weten hebt gezien *schaamt zich voor moeder*

Is opzich ook niet zo vreemd, dat vind ik zelfs interessant aan jou, voornamelijk omdat ik net zo ben.
Goh heb ik toch nog iets wat een klein beetje interessant is LOL

Yeah, ik was vanavond uit .. hmm, wat heb ik gedaan?
Ik liep een beetje rond, dronk een paar colatjes en 1 biertje, want o god nee, Marc drinkt absoluut geen alcohol, voelt 'ie zich niet goed bij. Dan had je de dansvloer .. hmm, wat doet Marc daar? Hij wordt door vriendin van collega erheen gesleurd, maar voelt zich er niet goed bij. Ja, hij danst gewoon mee, maar nee, hij heeft er geen lol bij.

Hmm bekijk het anders zo:je hebt tenminste een leukere avond gehad dan ik,(voor de tv hangen,volvreten,boek lezen *gaap*)
En je bent er ff uitgeweest,ja toch?

Waarom heeft Marc eigenlijk nooit lol? Hmm, laten we eens kijken .. Marc kijkt om zich heen, ziet een hoop mensen die een beetje dom voor zich uitdansen, anderen die praten alsof ze achterlijk zijn en een paar gasten die stoer proberen te doen. Wow Marc constateert degeneratie alom wat wil hij in deze massa? Een vriendin zoeken? In hemelsnaam niet, hij wil amper met deze mensen omgaan. Wat doet hij daar dan? Ja, goede vraag ..
Dat herken ik,daarom hou ik meestal ook niet zo van uitgaan,tenminste niet naar discotheken enzo.
Die mensen die er lopen,sommige zijn zo oppervlakkig (niet allemaal natuurlijk )
en komen daar alleen maar om te zuipen,en om iemand te vinden voor sex.
En een grote mond,ze vinden zichzelf zo fantastisch.
Bah bah bah

Voorbeeld: "Maar goed,iemand afzeiken geeft je zeker een beter gevoel over jezelf" .. is dat gebaseerd op ervaring? Ik zeik jou hier niet af, als ik dat zou doen, zou ik heel andere dingen schrijven en dat willen we beiden niet. En waarom zou ik me beter daardoor voelen?
Zo gaat het toch altijd,mensen zeiken andere mensen af om zich beter te voelen.

wat zou het nut zijn om jou af te zeiken? Mijn kansen op sociaal contact nog kleiner maken? Ik heb helemaal geen reden jou af te zeiken en dat deed ik ook niet, in ieder geval niet met die intentie.
Hmm ik zal 't wel verkeerd opgevat hebben ofzo.ik heb de laatste tijd ook van die verschrikkelijk goede buien *not*
Ik vat volgens mij echt alles verkeerd op

Dit is jouw eigen complex. Jij hebt het er moeilijk mee dat je thuis zit, anders zou je hier niet direct in de verdediging gaan over zoiets. Je kent mij ook niet in realiteit en ik vraag me ook af of je mij wel zou kunnen begrijpen in realiteit, want in veel dingen ben ik een stuk anders dan je zou verwachten..
Hmm maar het kwam over dat jij daar commentaar op had,op mijn levenswijze(om het maar ff zo te noemen )

Waar gebruik ik het woord loser, waar beweer ik ueberhaupt zoiets? En tja, hoe jij je voelt, is iets waar ik aan moet leren te denken, omdat ik het niet gewend ben. Klinkt misschien stom, maar het is zo. Ik verdween op mijn 15e achter de computer en mensen (en dan bedoel ik echt iedereen) boeiden me echt geen ene reet meer, dus zo lang niemand me direct vertelt hoe hij/zij zich voelt, zij het in woorden of lichaamstaal, tast ik in het donker en ken ik amper het effect van mijn uitspraken.
Hmm je zei het niet,maar zo vat ik het dan wel op,als een persoon die uitspraken maakt,maar goed.

Ik maak fouten, een heleboel zelfs, maar probeer het me te vergeven, want zolang er niemand bereid is dat te doen, zal ik nooit en te nimmer weer volledig integreren.
Iedereen maakt fouten

mocht het je nog interesseren hoe ik mij voel: verrot, uitgeput en een beetje hopeloos. Ik voel wel, heel erg zelfs, maar kan me slecht inleven in anderen. Tenminste, ik denk niet goed genoeg erbij na, dat lukt me nog niet.. maar het laatste wat ik wil, is ruzie..
Hmm hoezo hopeloos?Omdat je vanavond ben uitgeweest,en het niet zo is gelopen als je wou?Tja dat kan gebeuren,ligt denk ik ook voor een deel aan waar je bent,en met welke mensen,zoals je al zei kon je geen plezier maken,dan word het moeilijk om nog een leuke avond te hebben,vooral als je zo onzeker bent enzo,maar dat maakt je nog niet hopeloos. [b]

Tja, wat nu? Ik zit zelf vreemd in elkaar, maar 90% van de tijd kan ik het verbergen, totdat ik weer een blunder maak. Kan jij het vergeven? Of heb je liever niets met zo iemand als mij te maken? Vind je mij een 'loser'? Een hopeloos geval?
Hmm ik ben niet zo haatdragend hoor,vooral niet om zo'n klein dingetje.
En het word door een "vreemde" gezegd,dus ach ik kan het hebben ;-)
En waarom zou je een loser wezen?Waarom een hopeloos geval?Dat is niemand in mijn ogen hoor,ja ikzelf dan,maar voor de rest,neh.

Elke dag vecht ik tegen mezelf en mijn innerlijke ongevoelige en arrogante klootzak, maar soms komt hij door .. ik kan het niet helpen, de vraag is of mensen het voor lief nemen en mij proberen te helpen?
Nou ongevoelig en arrogant?Dat geloof ik niet.En iedereen heeft zo z'n goede en slechte eigenschappen.
Je noemt nu de slechte op(waarvan ik niet geloof dat ze waar zijn ),maar je zal vast en zeker ook zat goede eigenschappen hebben,en die zie je nu zelf misschien niet omdat je onzeker of wat dan ook bent,maar je hebt ze zeker weten,iedereen heeft ze.
En ik geloof niet,ook al ken ik je niet IRL,dat je een slecht iemand bent!

Want als er niemand is, en niemand komt, en dit zich alsmaar zo herhaalt; dat ik dezelfde domme fouten maak, mij irriteer aan mijn eigen acties en woorden, dan verlies ik echt mijn verstand. Wat daarna volgt wil ik zelf niet eens weten..
Als mensen dat zeggen,ene oor in,andere oor uit.

Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 08:38
Marc S
Marc S is offline
@Celesta:

@Marc....pfoe wat een lange post,nu is het half 3 en ben ik moe en wil naar m'n bedje toe,maar goed ik zal toch proberen serieus te antwoorden

ik slaap zowiezo weinig en na je smsje moest ik toch even kijken

Uh hoe was het?

Een ramp

Hmm verkeerde vraag,maar goed,je hebt je tenminste kapot kunnen lachen om m'n moeder die je bijna zeker weten hebt gezien *schaamt zich voor moeder*

Het lijkt er in ieder geval wel op ja

Maar ja, je hebt gelijk.. een tent waar je moeder al heen gaat, kan nooit veel soeps zijn

Goh heb ik toch nog iets wat een klein beetje interessant is LOL

Hmm bekijk het anders zo:je hebt tenminste een leukere avond gehad dan ik,(voor de tv hangen,volvreten,boek lezen *gaap*)
En je bent er ff uitgeweest,ja toch?

Mjah ok, ik weet nu alweer van een tent dat ik er niet meer heen zal gaan

Maar goed, ik heb er weer wat bijgeleerd over Rotterdam. Weet nu de oude haven te vinden, vond zelfs in mijn eentje de weg naar huis

Was ook simpel, gewoon terug naar de kubuswoningen en dan naar blaak, maar goed

Dat herken ik,daarom hou ik meestal ook niet zo van uitgaan,tenminste niet naar discotheken enzo.

Ja, ik denk dat het gewoon echt van de tenten afhangt. In kroegjes hangen meestal toch mensen rond waar je niet per se mee wil omgaan. Ik weet niet, het niveau is er niet verbijsterend hoog :/

In discotheken kom je ook nog wel eens normale mensen tegen, die met anderen meegaan enzo

Die mensen die er lopen,sommige zijn zo oppervlakkig (niet allemaal natuurlijk )
en komen daar alleen maar om te zuipen,en om iemand te vinden voor sex.
En een grote mond,ze vinden zichzelf zo fantastisch.
Bah bah bah

Mjah, daar heb je grotendeels wel gelijk in. Ik vind de meeste mensen zowiezo erg oppervlakkig, maar dat ligt ook voor een groot deel aan mij. Dat merkte ik op school al en mijn zusje ervaart het net zo: mensen die VWO doen zijn tamelijk normaal en van de mensen die HAVO doen is de ene helft nog van redelijk niveau, de andere helft gewoon dom. En alles wat daaronder ligt, is erg triest..

Nu is dat natuurlijk erg generaliserend, ik ken zelf mensen die MAVO gedaan hebben en waar je toch normaal mee kunt praten, maar als ik kijk naar het gemiddelde valt het gewoon op.

Zo gaat het toch altijd,mensen zeiken andere mensen af om zich beter te voelen.

Bij mij is dat niet zo. Het heeft weinig nut om mensen af te zeiken, je bereikt er niets mee. Alleen dat ze je niet meer mogen. Kijk, ik schreef daarnet ook niet zo goed over een hoop mensen, maar als ik met hun omga geef ik dat niet te kennen.

Hmm ik zal 't wel verkeerd opgevat hebben ofzo.ik heb de laatste tijd ook van die verschrikkelijk goede buien *not*
Ik vat volgens mij echt alles verkeerd op

Zou kunnen, maar soms zeg ik echt verkeerde dingen en het valt me gewoon niet op. In realiteit kan ik het beter aanvoelen, omdat ik dan aan de lichaamstaal kan zien hoe iemand reageert op mij, dan kun je het tenminste opvangen.. hier op internet ga ik er weleens helemaal de mist mee in :/

Hmm maar het kwam over dat jij daar commentaar op had,op mijn levenswijze(om het maar ff zo te noemen )

Omdat jij dat verwacht, maar het is niet zo. Ik leef zelf niet veel anders, ik ben wel normaal naar school gegaan en werk ook, maar voor de rest zit ik meestal thuis.

Hmm je zei het niet,maar zo vat ik het dan wel op,als een persoon die uitspraken maakt,maar goed.

Dat merk ik soms te laat

Iedereen maakt fouten

Ja, maar ik maak soms fouten die je niet verwacht. Ook al zal het in realiteit minder zijn, om al boven genoemde reden.

Hmm hoezo hopeloos?Omdat je vanavond ben uitgeweest,en het niet zo is gelopen als je wou?

Mwah, meer omdat het bijna altijd zo gaat.

Tja dat kan gebeuren,ligt denk ik ook voor een deel aan waar je bent,en met welke mensen,zoals je al zei kon je geen plezier maken,dan word het moeilijk om nog een leuke avond te hebben,vooral als je zo onzeker bent enzo,maar dat maakt je nog niet hopeloos.

Ja, de mensen gisteren sloten ook helemaal niet aan bij mij. In principe zal dat beter zijn bij andere gelegenheden denk ik.

Hmm ik ben niet zo haatdragend hoor,vooral niet om zo'n klein dingetje. En het word door een "vreemde" gezegd,dus ach ik kan het hebben ;-)

Dat is het probleem met internet, je "kent" elkaar nog niet echt, ook al weet je soms erg persoonlijke dingen van elkaar. In realiteit trap ik er dan ook niet zo ver naast hoop ik

En waarom zou je een loser wezen?Waarom een hopeloos geval?Dat is niemand in mijn ogen hoor,ja ikzelf dan,maar voor de rest,neh.

Een loser omdat ik mijn potentieel niet uitrijp en steeds weer probeer om te gaan met mensen die niet aansluiten bij mij. Maar ja, het leven wordt erg saai als iedereen net zoals mij is, dus het moet wel kunnen :/

Nou ongevoelig en arrogant?Dat geloof ik niet.En iedereen heeft zo z'n goede en slechte eigenschappen.

Ongevoelig, omdat ik soms erg bot kan zijn. Maar als ik het ben, heb ik daar vaak geen erg in 't is niet zo dat kwaadwillend iemand neerhaal..

Arrogant, zo kom ik vaak over op mensen. Ze voelen het wel aan als ik me misplaatst voel, een beetje neerkijk op hun. Aan de andere kant zeg ik het nooit in zoveel woorden, ik doe me niet beter voor en ik trap ze niet de grond in, maar voel me vaak wel anders.

Je noemt nu de slechte op(waarvan ik niet geloof dat ze waar zijn ),maar je zal vast en zeker ook zat goede eigenschappen hebben,en die zie je nu zelf misschien niet omdat je onzeker of wat dan ook bent,maar je hebt ze zeker weten,iedereen heeft ze.

Ik bezit diverse eigenschappen die ik goed benutten kan, probleem is enkel dat ze wat "mensen" betreft niet goed tot hun recht komen.

En ik geloof niet,ook al ken ik je niet IRL,dat je een slecht iemand bent!

Nah, ben ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 08:42
Liz
Liz is offline
He Marc, ook al weer vroeg op

Het was weer niet zo leuk bij jou hoorde ik??? Ik heb het wel leuk gehad ik haat alleen galaschoenen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 08:49
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
He Marc, ook al weer vroeg op
Zoals ik al schreef: ik slaap nooit veel

Citaat:
Het was weer niet zo leuk bij jou hoorde ik??? Ik heb het wel leuk gehad ik haat alleen galaschoenen
Tsja.. ach, er is maar 1 manier om erachter te komen of je iets leuk vind of niet :/
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 09:04
Marc S
Marc S is offline
Ik heb trouwens daarnet thuis even op tafel gelegd dat ik morgen eens ga kijken bij de meeting van DoP en kreeg weinig weerwoord

Dus als er mensen zijn die mij ontmoeten willen: wees morgen in Utrecht om 14:00

99% kans dat ik er ben
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 09:29
Liz
Liz is offline
Marc je moet me even helpen, hoe maak ik ergens een jpg bestand van. Ik moet foto's opsturen naar iemand maar het lukt niet echt en niemand hier weet het.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 09:35
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
Marc je moet me even helpen, hoe maak ik ergens een jpg bestand van. Ik moet foto's opsturen naar iemand maar het lukt niet echt en niemand hier weet het.
*logt even in op MSN*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 09:47
Liz
Liz is offline
het lukt niet, ik krijg ze niet verstuurd en je hebt me geblockt op MSN ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 09:51
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
het lukt niet, ik krijg ze niet verstuurd en je hebt me geblockt op MSN ofzo
Vaag

Je bent niet geblokt, ik krijg hier ook errors bij jou "The following message could not be delivered to all recipients" enzo

Maar goed, Word bestanden dus? Als het goed is, kun je die afbeeldingen apart opslaan. Moet je eens kijken als je met de rechtermuisknop op zo'n plaatje klikt wat er allemaal in het menu staat *gebruikt al een tijdje geen Word meer*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 10:39
Liz
Liz is offline
Ok het is gelukt, check je foto mail maar. Het mailtje is alleen niet aan jou gericht maar je wilde de foto's toch zien
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 12:18
Marc S
Marc S is offline
*is terug van kantoor .. kijkt in mail*

Jose met oogjes open

Hmm, je ziet er op die andere foto een stuk anders uit vreemd op deze foto heb je nog rood haar, op die andere was het meer blond ..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 12:37
Nena21
Nena21 is offline
@Marc
ik slaap zowiezo weinig en na je smsje moest ik toch even kijken
Hehe ik merk het,hoe lang slaap jij zeg,kreeg om 9 uur alweer mail(toen lag ik natuurlijk nog lang in dromenland )
Ik zou gaan shoppen in Utrecht,maar goed,ben pas net een uurtje wakker ,lag dan ook wel erg laat op bed

Het lijkt er in ieder geval wel op ja
Was m'n moeder zo'n verschrikking dan?
Daar lijk ik op hahaha LOL

Maar ja, je hebt gelijk.. een tent waar je moeder al heen gaat, kan nooit veel soeps zijn
Ik heb je gewaarschuwd he,wie gaat er nou naar het Bolwerk,ouwe l*llentent

Maar goed, ik heb er weer wat bijgeleerd over Rotterdam. Weet nu de oude haven te vinden, vond zelfs in mijn eentje de weg naar huis
Oude haven op zich kan gezellig zijn

Ja, ik denk dat het gewoon echt van de tenten afhangt. In kroegjes hangen meestal toch mensen rond waar je niet per se mee wil omgaan. Ik weet niet, het niveau is er niet verbijsterend hoog :/
Je meent het?
Dat is in de meeste kroegen wel zo ja,helaas

In discotheken kom je ook nog wel eens normale mensen tegen, die met anderen meegaan enzo
Soms,héél soms

Mjah, daar heb je grotendeels wel gelijk in. Ik vind de meeste mensen zowiezo erg oppervlakkig, maar dat ligt ook voor een groot deel aan mij. Dat merkte ik op school al en mijn zusje ervaart het net zo: mensen die VWO doen zijn tamelijk normaal en van de mensen die HAVO doen is de ene helft nog van redelijk niveau, de andere helft gewoon dom. En alles wat daaronder ligt, is erg triest..
Nou niet allemaal natuurlijk.En wat maakt dat mij dan?

Bij mij is dat niet zo. Het heeft weinig nut om mensen af te zeiken, je bereikt er niets mee. Alleen dat ze je niet meer mogen. Kijk, ik schreef daarnet ook niet zo goed over een hoop mensen, maar als ik met hun omga geef ik dat niet te kennen.
Hmm ik wel hoor.
Tenminste niet op een groffe manier,maar als ik iemand echt niet mag,en diegene blijft toch maar achter me aan lopen,zeg ik er wel wat van.
En over dat afzeiken,tja bij mij doen veel mensen dat....

Zou kunnen, maar soms zeg ik echt verkeerde dingen en het valt me gewoon niet op. In realiteit kan ik het beter aanvoelen, omdat ik dan aan de lichaamstaal kan zien hoe iemand reageert op mij, dan kun je het tenminste opvangen.. hier op internet ga ik er weleens helemaal de mist mee in :/
Is logisch

Dat is het probleem met internet, je "kent" elkaar nog niet echt, ook al weet je soms erg persoonlijke dingen van elkaar. In realiteit trap ik er dan ook niet zo ver naast hoop ik
Yup

Een loser omdat ik mijn potentieel niet uitrijp en steeds weer probeer om te gaan met mensen die niet aansluiten bij mij. Maar ja, het leven wordt erg saai als iedereen net zoals mij is, dus het moet wel kunnen :/
Hmm niemand is hetzelfde.

Ongevoelig, omdat ik soms erg bot kan zijn. Maar als ik het ben, heb ik daar vaak geen erg in 't is niet zo dat kwaadwillend iemand neerhaal..
Ja maar dat noem ik niet ongevoelig,omdat je het niet door hebt.
Ik denk als je het door zou hebben,dat het ook niet zou gebeuren

Arrogant, zo kom ik vaak over op mensen. Ze voelen het wel aan als ik me misplaatst voel, een beetje neerkijk op hun. Aan de andere kant zeg ik het nooit in zoveel woorden, ik doe me niet beter voor en ik trap ze niet de grond in, maar voel me vaak wel anders.
Vind ik geen arrogantie,arrogantie is als je denkt,zegt,en uitstraalt,van :kijk mij nou,ik ben veel beter dan jullie.
Dat soort dingen.

Ik bezit diverse eigenschappen die ik goed benutten kan, probleem is enkel dat ze wat "mensen" betreft niet goed tot hun recht komen.
Tja,oefenen he

Nah, ben ik ook niet
Hehehe
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 14:51
Marc S
Marc S is offline
@Celesta

Hehe ik merk het,hoe lang slaap jij zeg,kreeg om 9 uur alweer mail(toen lag ik natuurlijk nog lang in dromenland )

Als ik echt lang uitslaap, 7 uurtjes

Gemiddeld 6 uur per dag

Ik zou gaan shoppen in Utrecht,maar goed,ben pas net een uurtje wakker ,lag dan ook wel erg laat op bed

Ik ben morgen in Utrecht

Was m'n moeder zo'n verschrikking dan?
Daar lijk ik op hahaha LOL

Ach, leeftijd schrikt ook af

Ik zou je in realiteit moeten zien om jou te beoordelen niet dat je uiterlijk per se belangrijk is

Ik heb je gewaarschuwd he,wie gaat er nou naar het Bolwerk,ouwe l*llentent

Whaha

Oude haven op zich kan gezellig zijn

In de zomer, terrasjes?

Nou niet allemaal natuurlijk.En wat maakt dat mij dan?

Een uitzondering op de regel

Uitzonderingen zijn

Hmm ik wel hoor.
Tenminste niet op een groffe manier,maar als ik iemand echt niet mag,en diegene blijft toch maar achter me aan lopen,zeg ik er wel wat van.
En over dat afzeiken,tja bij mij doen veel mensen dat....

Tsja, ik pas me nog wel redelijk aan, anders zou haast niemand meer met mij willen omgaan in realiteit vrees ik (dus van de mensen die ik ken) :/

Ja maar dat noem ik niet ongevoelig,omdat je het niet door hebt. Ik denk als je het door zou hebben,dat het ook niet zou gebeuren

Zeker niet

Vind ik geen arrogantie,arrogantie is als je denkt,zegt,en uitstraalt,van :kijk mij nou,ik ben veel beter dan jullie.
Dat soort dingen.

Dat maken mensen er wel eens van. Op school had ik dat ook. Een 'moeilijk' Wiskunde B examen van 3 uur .. hmm .. ik liep na een half uurtje weer weg met een 8.5 .. omdat ik geen zin in de laatste vraag had (ik voelde me niet zo goed)

De meeste mensen vinden zulke acties niet zo tof

Tja,oefenen he

Ben ik constant mee bezig
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 15:46
Nena21
Nena21 is offline

@Marc (hoelang blijven we hiermee doorgaan? )

Als ik echt lang uitslaap, 7 uurtjes

Pff ik ben echt een slaapkop

Ik ben morgen in Utrecht
Dus je gaat wel naar die meeting?Goed van je

Ach, leeftijd schrikt ook af
Kan jij het je voorstellen dat mensen haar veel jonger schatten?Ze is 40.
Nou ik echt niet hoor,ze zit vol rimpels

Ik zou je in realiteit moeten zien om jou te beoordelen niet dat je uiterlijk per se belangrijk is
Blegh,gelukkig voor jou gebeurd dat toch niet

In de zomer, terrasjes?
Yup,heerlijk,in de zon zitten,mensjes kijken

Een uitzondering op de regel

Uitzonderingen zijn

Dan is het goed

Tsja, ik pas me nog wel redelijk aan, anders zou haast niemand meer met mij willen omgaan in realiteit vrees ik (dus van de mensen die ik ken) :/
Hehe,is het zo erg?

Dat maken mensen er wel eens van. Op school had ik dat ook. Een 'moeilijk' Wiskunde B examen van 3 uur .. hmm .. ik liep na een half uurtje weer weg met een 8.5 .. omdat ik geen zin in de laatste vraag had (ik voelde me niet zo goed)
Ach ja,ik noem dat geen arrogantie hoor

Ben ik constant mee bezig
Goed zo
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 16:11
Marc S
Marc S is offline
@Celesta (ik stop al hoor)

Hehe,is het zo erg?

Ja meestal wel.. ik irriteer me vaak aan mensen

Maar goed, ik stop al

Krijg zowiezo alweer een beetje last :/