Advertentie | |
|
![]() |
|
Jeff (nog maar een half jaar echt leren kennen, en hij is nu al bijna zes jaar weg
![]() Pumpkins ( al gesplit) radiohead (had de ok computerperiode graag willen meemaken) jack off jill (ken ik ook nog maar een half jaar) eigenlijk erg veel muziek, vooral omdat ik nu een paar mensen ken die me veel nieuwe dingen hebben geleerd..
|
Jeff Buckley was al twee jaar dood toen ik hem voor het eerst hoorde.
Verve had ik willen meemaken tussen '91 en '95 maar toen had ik nog nooit van ze gehoord. Voor the Beatles, the Doors, Jimi Hendrix en Led Zeppelin ben ik decennia te laat geboren. Ik had Bob Dylan graag live gezien in 1966... maar toen was m'n moeder amper zeven...
||
Citaat:
|
![]() |
|
nirvana
![]() sublime, jeff buckley........ga zo maar door nja, het is sowieso echt altijd onwijs kut als je dan net terug bent van lowlands ofzo en je leert opeens een nieuw bandje kennen en dat je dan in je lowlandsprogrammaboekje ziet staan dat ze gewoon op hebben getreden op lowlands en dat is me tot nu toe echt al elke lowlands een paar keer gebeurd en dat is VERVELEND ( *understatement* ) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gezien mijn leeftijd zal ik de meeste bands wel te laat kennen O_o..
Maja desallnietemin is de muziek nog steeds gewoon goed.. Dat je ze live niet kan zien, tsjah jammer dan.. BTW Silverchair komt in Paradiso 2 juni.. Alleen het is alweer uitverkocht, gelukkig heb ik nog een kaartje ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Smashing Pumpkins
Ken ik nog niet zo heel lang, of in ieder geval, ik kende ze wel al, maar kbegon ze steeds beter te vinden, toen ff niet meer echt geluisterd en toen waren ze uit elkaar en dacht ik: hee daar zou ik wel eens een concertje van willen zien ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een re-ontdekking..
Had de cd van Audio Karate al een jaar geleden, had het wel een paar keer gehoord maar schonk er niet teveel aandacht aan, was wel leuk. Pas geleden kwamen ze naar nederland, heb ze wel gezien, maar was te laat, dus 3 liedjes gezien ofzo, van heel ver weg. Nu heb ik die cd elke dag in mijn discman al 3 weken ofzo en vind het echt super... Dus, had ik het maar beter geluisterd vroeger, dan had ik lekker vooraan mee staan bleren en het naar mijn zin gehad. ![]() |
![]() |
|
Een hoop ouwe hardcore bands, maar vooral ouwe DC bands als Minor Threat, SOA, Teen Idles etc. en natuurlijk ook de pre-emo bands als Embrace en Rites of Spring etc. Hoe gaaf was DC??!!
Oude nederlandse giganten als Manliftingbanner en Mainstrike ook. En bands als the stooges, Mc5 en Black Flag natuurlijk. Kortom teveel en ontdek nog elke dag nieuwe shit(naja bijna dan). Trouwens ander interessant punt...waar komt die appreciatie voor Joy Division, The Cure en The Smiths enzo opeens vandaan...lijkt wel hip tegenwoordig hehe.(ook maar eens even checken dan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
fugazi bestaat gelukkig nog wel?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Drugs & Alcohol |
Waaaazige uitspraken topic deel zoveel Wammus | 500 | 11-11-2007 16:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #46 RockaholiC | 500 | 20-10-2006 18:35 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |