Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan zou Thursday ook nu metal moeten zijn. Wat is trouwens pop nu metal
||
Citaat:
![]() ik ben ook maar een n00b maareeh the used is vrij nu-metal ja, maarrrrrrrrrr niet baggerslecht en ik vind de productie wel errrrrug goed hoor.... the ataris vind ik trouwes niet echt emo, wel goed ![]()
|
Nou Bert is het leuke vriendje vanb Kelly..
En tsjah kwa opzet is de band meer gericht op de pop industrie.. Shit een concert van 30-40 minuten, kan je toch geen concert meer noemen.. En het is naar mijn inzien meer nu-metal dan emo hoor.. Het is gewoon gewoon ronduit bagger dat vreselijke valse gekrijs..
|
Tsjah nieuwe cd van Ataris is idd meer pop..
Statring Line idd ook wel beetje.. Maar het gebrui van akkoorden altijd wel beetje hetzelfde en is best emo.. Ook de teksten zijn redelijk emo.. Verder is Midtown een vette emo band.. Maja elke band kan je op verschillende manier benaderen en er weer een labeltje aan geven.. Ik vin The Ataris en The Starting Line simpelweg Emopunk.. Kon het ook PoppyEmoPunk noemen, maja het moet nog wel begrijpelijk blijven ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dat het hier niet over die belachelijke kledingcodes moet gaan, daar is al een topic op lifestyle over. Het is al erg genoeg dat iedereen nu vind dat ie emo is als ie een te kleine gebreide trui aan heeft. Jezelf emo vinden is zoiezo een beetje
![]() het gaat om de muziek, dat die kledingstyle zo gehyped is is jammer, maar daarom juist een reden om er niet op door te gaan. maar ach...als je er over wilt lullen, gaat u gang, niet mijn beslissing om het tegen te houden he ![]() gers van mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||