Citaat:
Sneeuwwitje1985NMGN schreef:
Het is namelijk dat je lichaam zo moe is,
dat je gaat trillen.Heb hier ook last van gehad.Je bent te moe,maar je ken niet slapen omdat je aan te veel dingen denkt,en dan gaat je hand/arm trillen...Gaat wel over.
Stap uit je bed,kijk wat tv,maar doe iets wat je moe maakt.Waar je je koppie bij houdt in ieder geval.Ga dan weer terug naar bed en alles is weer over...STERKTE
|
thanks voor de info
laatste dagen heb ik ook steeds weer dat 't lopen enzow moeizaam gaat, ben egt ekztreem snel moe, en zak af en toe door me benen tijdens ut lopen. Net alsof ze zeggen: "fuck it, ga maar lekker kruipen, wij dragen je niemeer":\
zal ook wel door vermoeidheid komen.
me hond is laatst ook geopereerd aan ze oor, bloemkooloor enzow, hij's ook best al oud en nu dus ook al doof. Vaak kijk ik naar em als die ligt te slapen en hij trilt ook best vaak. Volgens de dokteren heeft ie dan pijn, en met wat medicijnen houdt dit trillen op. Doktoren zeggen ook dat de hond ze spieren allemaal versleten zijn van ouderdom, bij mij kunnen de spieren niet versleten zijn enzow, maar zijn toch wel paar overeenkomsten tussen gedrag van de hond en mijn gedrag :\
[Dit bericht is aangepast door Kazanka (02-04-2002).]