Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Weet er geen gedicht bij trouwens
||
Citaat:
Paar Fijne tuin, fijn lijf van je, grijze toekomst, godallemachtig kus me kus me intussen en ze lachten elkaar al voorbij. O, het zou langzaam gaan, vredig zou de middag zijn, voordat ze zo ver waren, ze waren nog te jong, te mooi, het kon nog niet waar zijn. Geen troostende woorden, geen bloemen, geen rotzooi dus. Alleen een onsterfelijk poesje met veel leeg geel in de ogen. Rutger Kopland Uit: Alles op de fiets
||
Citaat:
Vrienden met een vlam onbereikbaar, omdat we vrienden zijn. gescheiden door bomen van partners, die we niet zullen verplanten. zitten we, naast elkaar. kijken naar, en zien de film op de tv. jij pakt mijn hand, ik kus jouw mond. we weten beide, alle twee, dat het nooit over zal waaien. en in het diepst geheim bemin ik jou, bemin je mij, totdat de bomen sterven. geveld door gebrek aan, en liefde voor © bmonsma
|
In leegten droom ik over vol.
Maar vol zal ik toch nooit meer zijn. Mijn denkwereld is veel te klein. Hoe kon ik je, hoe kon ik. De kleuren dof, de lach draait om. Verlies mezelf, verlies m'n trots. Ik lieg, dat het mijn waarheid wordt. Hoe kon ik je, hoe kon ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus de man van dít gedicht adoreerde je zo!! (; |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er ook een over mijn ex...
![]() Vrij Vrij zijn is niet meer. Maar langzaam komt het los. Daar is die stilte weer. En nu ben IK de klos. Het is alsof het niet meer gaat. Zo plotseling, zo snel. Het is niet vroeg en ook niet laat. Is dat echte liefde wel? Raar is het om naar je te kijken. Maar ik ga je blik niet uit de weg. Als je even wacht zal het blijken. Dat het niet meer uitmaakt wat ik zeg. Langzaam verandert liefde in haat. Boos ben ik op haar en op jou. Soms denk ik dat ze je met rust laat. Maar ze blijft je altijd trouw. Nu zit ik te denken, over hoe het was. Maar ik kom niet verder dan toen. Die ene keer dat jij zei dag. Vera. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht schuilen *4 | 3 | 08-03-2005 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Psychologie |
kent iemand dit? druiveke | 20 | 09-08-2004 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie kent dit gedicht??? Verwijderd | 3 | 30-01-2002 18:33 | |
Verhalen & Gedichten |
PLZ!!! kent iemand dit gedicht??? plz!! shy-girl | 9 | 08-12-2001 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
heeft iemand een heeeeeeeel mooi gedichtje over vriendschap??? thanks alvast !!!!!!! shy-girl | 8 | 06-12-2001 17:22 |