Oud 14-03-2003, 13:27
Verwijderd
Okee, ik ben verliefd op een jongen: Ruben

Eerst een paar feiten over Ruben:
-Hij is Spaans wat een communicatieprobleem oplevert gezien zn Engels niet erg goed is.
-Hij is tijdelijk in Amsterdam en gaat van of na de zomer weer weg.
-Zijn dag bestaat uit eten, werken, slapen, blowen.
-In het weekend is hij elke vrijdag en zaterdag in de Kors, de plek waar ik ook uitga.
-Hij gebruikt regelmatig paddo's, elk weekend speed en af en toe LSD.
-Hij heeft een tweelingbroer; Dario.

Al deze feiten betekenen dat er hoe dan ook geen toekomst in zit, want hij kan me ten eerste nooit bieden waar ik naar zoek aangezien ik noooit zou kunnen leven zoals hij dat doet. Ten tweede keur ik al dat drugsgebruik af en ten derde, áls het wat zou worden, zou hij van of na de zomer weer weg gaan..

Normaal gesproken zou ik afstand nemen van hem om de verliefdheid te 'stoppen' maar dat gaat nu niet doordat ik hem elke week zie. Bovendien is het meisje met wie ik uitga verliefd op zijn tweelingbroer, Dario.. en komen we dus altijd bij hun terecht als we uitgaan.

We hebben hen samen leren kennen bij het uitgaan en ja, zij gaat niet zonder mij iets met hen afspreken dus zie ik em doordeweeks ook vaak, wat ik ook wel weer heel leuk vind maar de verliefdheid wordt alleen maar erger.

Wat een verhaal... Het komt er eigenlijk op neer dat ik gewoon niet weet wat ik er nou mee aanmoet.. Ik kan niet veel anders dan door te gaan hoe het nu gaat, maar ik word gewoon hoe dan ook gekwetst. Óf het wordt niks, óf hij gaat weer weg...

Ik voel me echt zo een 13jarige puber met dit hele gedoe! Wat zit ik nou moeilijk te doen denk ik dan aan de ene kant, maar aan de andere kant blijft het allemaal maar door mn kop spoken. Ik ben op zich dolblij verliefd te zijn omdat ik twijfelde of dat ooit nog zou gebeuren, maar waarom moest het nou zo nodig op hem?!

Argh, cirkelig geblaat is dit :/ Wat ik nou van jullie wil weet ik ook niet, misschien wat ervaringen van mensen?

Als het nou gewoon al wat was zou ik tenminste zolang daarvan kunnen genieten maar deze onzekerheid is zo frustrerend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2003, 13:30
Verwijderd
Mja, ik ken het wel een beetje. Ik ben zelf ook niet sterk genoeg om dan echt actie te ondernemen. Naarmate de verliefdheid vordert kom ik toch in een soort apathische afwachtende stemming en kan ik niet echt veel knopen meer doorhakken, zodat uiteindelijk alles vanzelf gaat en ik toch nog gekwetst word.

Het scheelt dat je het dan vantevoren al ziet aankomen.

Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2003 @ 14:30:
Mja, ik ken het wel een beetje. Ik ben zelf ook niet sterk genoeg om dan echt actie te ondernemen. Naarmate de verliefdheid vordert kom ik toch in een soort apathische afwachtende stemming en kan ik niet echt veel knopen meer doorhakken, zodat uiteindelijk alles vanzelf gaat en ik toch nog gekwetst word.

Het scheelt dat je het dan vantevoren al ziet aankomen.

Ja, zijn intenties zijn ook gewoon volledig onduidelijk.. Het contact zoeken kwam van zijn kant (nja, in eerste instantie zn broer), hij vroeg mn telefoonnummer en kocht een concertkaartje voor me.. Maar dan schenkt ie ongeveer een hele avond weer geen aandacht aan me. Dan vorige zaterdag was het heel leuk en leek er wel een soort spanning te hangen, maar dat kan dus zo weer omslaan. Er is gewoon geen touw aan vast te knopen..

en actie ondernemen durf ik niet, door het feit dat ik hem elke week zie en als hij negatief reageert ik me niet meer op mn gemak zal voelen hem telkens weer te zien maar dan meteen ook de kansen verpest voor die vriendin (ze zou in haar eentje gewoon niet met hem afspreken, bovendien verloopt elke afspraak via Ruben en mij omdat wij elkaars telefoonnummers hebben)..

Spanjaarden
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:36
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
mm moeilijk he die verliefdheid....
ik denk dat je niet echt iets met hem moet beginnen

ten eerste als jullie dichter naar elkaar groeien meer verliefd worden enz.. gaat hij na de vakantie weg, en dan is het veel moeilijker om hem te vergeten.

ten tweede zit hij aan de drugs nog al behoorlijk wat dus zal hij der wel hellemaal bewust van zijn dat jij verliefd op hem bent??

ten derde hij spreekt moeilijk engels en is het moeilijk elkaar te begrijpen.

nou ja ik weet het ook niet hellemaal....
iedergeval succes ermee
Oud 14-03-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
<(-_-)> schreef op 14-03-2003 @ 14:36:
mm moeilijk he die verliefdheid....
ik denk dat je niet echt iets met hem moet beginnen

ten eerste als jullie dichter naar elkaar groeien meer verliefd worden enz.. gaat hij na de vakantie weg, en dan is het veel moeilijker om hem te vergeten.

ten tweede zit hij aan de drugs nog al behoorlijk wat dus zal hij der wel hellemaal bewust van zijn dat jij verliefd op hem bent??

ten derde hij spreekt moeilijk engels en is het moeilijk elkaar te begrijpen.

nou ja ik weet het ook niet hellemaal....
iedergeval succes ermee
Ja ik weeet die drie redenen... Dat is ook het hele struikelpunt, struikelpunten eigenlijk.. Maar die verliefdheid zit er wel, en ik kan dus geen afstand van em nemen.. Als hij nou gewoon NU weg zou gaan naar Spanje.. alles opgelost..

sjucht
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:39
Verwijderd
Tsja dat is kut. Sterkte.

Oftewel: ik heb ook geen wijze raad voor je :X
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 14-03-2003 @ 15:39:
Tsja dat is kut. Sterkte.

Oftewel: ik heb ook geen wijze raad voor je :X
Hihi, toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:45
load_harmony
load_harmony is offline
je hebt in ieder geval nagedacht!! goed van je! tsja, ik zou als ik jou was genieten van wat je hebt, maar wel heel duidelijk deze feiten in je hoofd hebben!
Oud 14-03-2003, 16:51
Manuzhai
Manuzhai is offline
Vind iemand anders om verliefd op te worden.
Oud 14-03-2003, 19:09
PardonMe
PardonMe is offline
hey, hou het gewoon bij dat lekkere verliefdheid gevoel..
Je gevoel en je principes zeggen dat er geen toekomst in zit, en dat is waarschijnlijk ook niet zo, maar dan kan je je nog wel lekker verliefd voelen zolang als het duurt..

Tja het beste zou denk ik toch zijn om afstand te bewaren, denk dat dat toch de enige manier is waarop je je zelf niet heel de tijd met hem confronteerd en je de ''rust'' krijgt om het uit je hoofd te zetten..
Maar als dat niet lukt, ben gewoon lekker verliefd, geniet van het gevoel... houd gewoon in je achterhoofd wat je hier hebt neergezet..
Over een tijd gaat hij weer terug naar Spanje en lost het zich vanzelf op.. (hoop ik)
Oud 15-03-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 14-03-2003 @ 20:09:
hey, hou het gewoon bij dat lekkere verliefdheid gevoel..
Je gevoel en je principes zeggen dat er geen toekomst in zit, en dat is waarschijnlijk ook niet zo, maar dan kan je je nog wel lekker verliefd voelen zolang als het duurt..

Tja het beste zou denk ik toch zijn om afstand te bewaren, denk dat dat toch de enige manier is waarop je je zelf niet heel de tijd met hem confronteerd en je de ''rust'' krijgt om het uit je hoofd te zetten..
Maar als dat niet lukt, ben gewoon lekker verliefd, geniet van het gevoel... houd gewoon in je achterhoofd wat je hier hebt neergezet..
Over een tijd gaat hij weer terug naar Spanje en lost het zich vanzelf op.. (hoop ik)
Ja, je hebt helemaal gelijk.. Het is ook dat wanneer het gewoon zo doorgaat, gezellig samen hangen enzovoorts het niet erg is. Het zou pas vervelend worden wanneer hij zich negatief zou gaan gedragen tegenover mij (bot, of wanneer hij een ander meisje leuk zou vinden ofzo)..

Ik heb gewoon van die dagen dat ik het helemaal niet leuk vind verliefd te zijn enzow

Mja.. het komt vast allemaal wel goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten