Advertentie | |
|
![]() |
|
mm moeilijk he die verliefdheid....
ik denk dat je niet echt iets met hem moet beginnen ten eerste als jullie dichter naar elkaar groeien meer verliefd worden enz.. gaat hij na de vakantie weg, en dan is het veel moeilijker om hem te vergeten. ten tweede zit hij aan de drugs nog al behoorlijk wat dus zal hij der wel hellemaal bewust van zijn dat jij verliefd op hem bent?? ten derde hij spreekt moeilijk engels en is het moeilijk elkaar te begrijpen. nou ja ik weet het ook niet hellemaal.... iedergeval succes ermee
||
Verwijderd
|
Citaat:
sjucht |
![]() |
|
hey, hou het gewoon bij dat lekkere verliefdheid gevoel..
Je gevoel en je principes zeggen dat er geen toekomst in zit, en dat is waarschijnlijk ook niet zo, maar dan kan je je nog wel lekker verliefd voelen zolang als het duurt.. Tja het beste zou denk ik toch zijn om afstand te bewaren, denk dat dat toch de enige manier is waarop je je zelf niet heel de tijd met hem confronteerd en je de ''rust'' krijgt om het uit je hoofd te zetten.. Maar als dat niet lukt, ben gewoon lekker verliefd, geniet van het gevoel... houd gewoon in je achterhoofd wat je hier hebt neergezet.. Over een tijd gaat hij weer terug naar Spanje en lost het zich vanzelf op.. (hoop ik)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gewoon van die dagen dat ik het helemaal niet leuk vind verliefd te zijn enzow ![]() Mja.. het komt vast allemaal wel goed |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Algemene schoolzaken |
Geen uitbestedingsformulier voor Vavo, wat nu? Chariot | 1 | 03-06-2009 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
De toekomst waar ik naartoe ga skull-head | 2 | 22-03-2005 14:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Coniunctivus VirginVampiress | 16 | 23-04-2004 23:38 | |
Algemene schoolzaken |
Populaire studie dus geen toekomst? Iduna | 16 | 27-06-2003 17:42 | |
Psychologie |
Zin om gewoon te verdwijnen Rabbi Daniel | 17 | 13-05-2002 02:57 |