Oud 14-03-2003, 15:48
james_bond
james_bond is offline
Citaat:
Het ziet er toch naar uit dat Ajax haar aanvoerder, Cristian Chivu, gaat kwijtraken. De doorgaans goed geinformeerde Gazzetta dello Sport meldt vandaag dat AC Milan steeds dichter bij een overeenkomst met de Roemeen zit.
*ik blijf stout mijn site promoten, das niet liev van mij *

Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 23:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2003, 16:25
WolterB
WolterB is offline
das midner voor ajax
maar ik vind persoonlijk Chivu de afgelopen paar weken een van de zwakkere ajacieden; veel foute passes e.d.
Oud 14-03-2003, 16:39
Roberto15
Roberto15 is offline
Dat is zeer jammer...

ik denk dat Chivu de basis is van het nieuwe Ajax... altijd kalm, nooit onzeker, zo'n speler heeft het jonge Ajax echt nodig!
Oud 14-03-2003, 16:51
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Chivu is de laatste tijd inderdaad niet meer zo opvallend aanwezig, maar dat ligt er vooral aan dat de rest steeds beter wordt...

Maarja, ff geld verdienen en dan Frank de Boer kopen vind ik ook niet erg...
Oud 14-03-2003, 17:10
Verwijderd
Nou, ik moet nog maar zien of dat waar is want dat soort berichten heb ik zo vaak gelezen. Als al die berichten klopten had nu al heel Europa Chivu in hun elftal, dus...

Maar ja, dan maar een nieuwe ervaren verdediger kopen van het geld voor Chivu, denk ik. En Heitinga is weer terug volgend jaar. Maar een verdediging Heitinga - Pasanen lijkt me niet geweldig. Dus ik zou wel iemand kopen en als het echt moet dan maar de Boer. Hoewel ik hem een aantal maanden gelden erg slecht vond, hoop ik dat dat tijdelijk was en dat hij nu als ervaren man de verdediging bij Ajax kan leiden.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:19
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik weet het niet hoor, er doen zoveel geruchten de ronde. En alle kranten beweren betrouwbaar te zijn en wie zegt dat Chivu weg wil, net nu het zo goed met Ajax gaat? Bij Milan lopen meerdere goede verdedigers rond, wie zegt dat hij daar elke week speelt? Hier is hij the man, dat wordt hij daar vast niet, dat is Tsjevjenko al... Tja, alleen voor het salaris misschien en ajax wil hem verkopen voor het geld, maar met meer geld voor ajax worden er geen doelpunten voorkomen. Hij kan maar beter blijven!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:12
Roberto15
Roberto15 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 14-03-2003 @ 17:51:
Maarja, ff geld verdienen en dan Frank de Boer kopen vind ik ook niet erg...
ik wel: De Boer is al lang over zijn top heen, Chivu kan nog groeien (en hij is nu al beter dan De Boer!)
Oud 15-03-2003, 11:38
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Roberto15 schreef op 14-03-2003 @ 19:12:
ik wel: De Boer is al lang over zijn top heen, Chivu kan nog groeien (en hij is nu al beter dan De Boer!)
De Boer is in de opbouw nog altijd 30 keer beter dan Chivu hoor, en om de man uit te schakelen hebben we Pasanen en Heitinga al...
Oud 15-03-2003, 11:42
Thomas
Thomas is offline
Hmmm, het zou idd wel erg jammer zijn. Maar je doet er nu eenmaal niets aan. Misschien kan Ajax idd de Boer kopen, als een zeer goede vervanger.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 12:48
Bram
Bram is offline
De Gazetta sprak gewoon over vergaande interesse voro Chivu, over overeenkomsten wordt niet gesproken, er stond vorige week ook dat milan dicht bij Kàka staat, maar dat is ook nog niet in orde.
Missy ten 1e is het Shevchenko, en ten 2e is Sheva op dit moment helemaal niet de man bij Milan, hij speelt belabberd. Je kunt een spits trouwens niet vergelijken met een verdediger. Chivu zou het trouwens erg moeilijk hebben om een basisplaats te veroveren.
Oud 15-03-2003, 17:50
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik hoop echt niet dat hij gaat. Ik dacht trouwens dat ze Stam zouden halen... Waarom willen ze Chivu dan ook...
Oud 15-03-2003, 19:59
knijtert!
knijtert! is offline
Ik hoor van meerdere dat Chivu de laatste weken niet goed speelt of minder speelt...
Ik ben het daar niet helemaal mee eens, hij is dan wel mischien in topvorm maar toch.
Hij staat als een huis in de verdediging en er zijn er maar weinige die voorbij hem kunnen komen, daarnaast zet hij de hele verdediging op de goeie plek bij Ajax. Zonder Chivu zal Ajax in het begin zeker best een probleem kunnen hebben vooral vanwege zijn inzicht.

Frank de Boer zou een goeie vervanger kunnen zijn alleen hij is behoorlijk traag... en dat is niet goed
Oud 17-03-2003, 15:16
karamba
karamba is offline
Als vervanger van de oude ervaren Maldini zeker? Ik ben benieuwd hoelang hij nog doorgaat!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:51
Verwijderd
Chivu blijft lekker bij ajax. Het gaat hardstikke goed en op dit moment is ajax zelf ook een europese topclub dus geen reden voor chivu om te vertrekken lijkt mij. Hij heeft zelf al meerdere keren aangegeven Ajax niet te willen verlaten en dat ie nog lang niet uitgeleerd is is ook duidelijk te merken. Let op, Christi speelt ook komend seizoen lekker in amsterdam
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 20:08
Bram
Bram is offline
Citaat:
Supermach schreef op 17-03-2003 @ 17:51:
Chivu blijft lekker bij ajax. Het gaat hardstikke goed en op dit moment is ajax zelf ook een europese topclub dus geen reden voor chivu om te vertrekken lijkt mij. Hij heeft zelf al meerdere keren aangegeven Ajax niet te willen verlaten en dat ie nog lang niet uitgeleerd is is ook duidelijk te merken. Let op, Christi speelt ook komend seizoen lekker in amsterdam

Geen enkele reden om te vertrekken? Lijkt geld geen grondige reden dan?
Om eerlijk te zijn Milan heeft Chivu helemaal niet nodig.
Oud 18-03-2003, 09:44
Verwijderd
ooit zal hij wel weggaan bij ajax naar een betere club, dat moment komt misschien wel sneller dat wij denken. Maar op dit moment zal hij denk ik wel het seizoen bij Ajax afmaken
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 10:04
Kez
Kez is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 18-03-2003 @ 10:44:
ooit zal hij wel weggaan bij ajax naar een betere club, dat moment komt misschien wel sneller dat wij denken. Maar op dit moment zal hij denk ik wel het seizoen bij Ajax afmaken
zolang de markt slecht is zullen spelers als Chivu, maar ook Vd Vaart, Van Bommel en Kezman wel blijven, er is gewoon geen geld voor versterkingen...
Oud 18-03-2003, 11:31
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Kez schreef op 18-03-2003 @ 11:04:
zolang de markt slecht is zullen spelers als Chivu, maar ook Vd Vaart, Van Bommel en Kezman wel blijven, er is gewoon geen geld voor versterkingen...
ik kan het niet eens erg vinden gek he

Mischien word de Nederlandse top dan in zn algemeen beter in Europa...
En word PSV eens niet eerste ronde uit de CL gekicked
Oud 18-03-2003, 11:55
Kez
Kez is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 18-03-2003 @ 12:31:
ik kan het niet eens erg vinden gek he

Mischien word de Nederlandse top dan in zn algemeen beter in Europa...
En word PSV eens niet eerste ronde uit de CL gekicked
nee het is zeker niet erg, alleen wordt het zo voor de Nederlandse clubs ook steeds moeilijker om zich te versterken, wat ze vroeger deden met transfergelden...
Oud 18-03-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef op 17-03-2003 @ 21:08:
Geen enkele reden om te vertrekken? Lijkt geld geen grondige reden dan?
Om eerlijk te zijn Milan heeft Chivu helemaal niet nodig.
niet elke voetballer denkt alleen aan geld
hij zal heus wel een keer naar t buitenland gaan maar ik denk dat chivu komend seizoen nog een zekerheidje blijft
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 13:59
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
Kez schreef op 18-03-2003 @ 12:55:
nee het is zeker niet erg, alleen wordt het zo voor de Nederlandse clubs ook steeds moeilijker om zich te versterken, wat ze vroeger deden met transfergelden...
Nederlandse clubs halen vooral spelers uit de jeugd, of halen ze bij kleinere lage clubs vandaan voor heel weinig geld...
Oud 18-03-2003, 14:22
Kez
Kez is offline
Citaat:
Souljah schreef op 18-03-2003 @ 14:59:
Nederlandse clubs halen vooral spelers uit de jeugd, of halen ze bij kleinere lage clubs vandaan voor heel weinig geld...
klopt, maar daar moet dan natuurlijk wel geld voor zijn. Ik praat nu even over de topclubs, dan is Ajax eigenlijk de enige die het met eigen jeugd afkan, PSV en Feyenoord hebben weinig eigen jeugd, die zullen dus talenten moeten kopen om sterker te worden en daar komt nou juist geen geld voor binnen...
Een ploeg bij elkaar houden is leuk, maar een ploeg moet ook regelmatig versterkt worden, anders is de rek er snel uit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten