Advertentie | |
|
![]() |
|
das midner voor ajax
maar ik vind persoonlijk Chivu de afgelopen paar weken een van de zwakkere ajacieden; veel foute passes e.d.
|
Chivu is de laatste tijd inderdaad niet meer zo opvallend aanwezig, maar dat ligt er vooral aan dat de rest steeds beter wordt...
Maarja, ff geld verdienen en dan Frank de Boer kopen vind ik ook niet erg... ![]()
|
Verwijderd
|
Nou, ik moet nog maar zien of dat waar is want dat soort berichten heb ik zo vaak gelezen. Als al die berichten klopten had nu al heel Europa Chivu in hun elftal, dus...
Maar ja, dan maar een nieuwe ervaren verdediger kopen van het geld voor Chivu, denk ik. En Heitinga is weer terug volgend jaar. ![]() |
![]() |
|
Ik weet het niet hoor, er doen zoveel geruchten de ronde. En alle kranten beweren betrouwbaar te zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De Gazetta sprak gewoon over vergaande interesse voro Chivu, over overeenkomsten wordt niet gesproken, er stond vorige week ook dat milan dicht bij Kàka staat, maar dat is ook nog niet in orde.
Missy ten 1e is het Shevchenko, en ten 2e is Sheva op dit moment helemaal niet de man bij Milan, hij speelt belabberd. Je kunt een spits trouwens niet vergelijken met een verdediger. Chivu zou het trouwens erg moeilijk hebben om een basisplaats te veroveren.
|
Ik hoor van meerdere dat Chivu de laatste weken niet goed speelt of minder speelt...
Ik ben het daar niet helemaal mee eens, hij is dan wel mischien in topvorm maar toch. Hij staat als een huis in de verdediging en er zijn er maar weinige die voorbij hem kunnen komen, daarnaast zet hij de hele verdediging op de goeie plek bij Ajax. Zonder Chivu zal Ajax in het begin zeker best een probleem kunnen hebben vooral vanwege zijn inzicht. Frank de Boer zou een goeie vervanger kunnen zijn alleen hij is behoorlijk traag... en dat is niet goed ![]()
|
Verwijderd
|
Chivu blijft lekker bij ajax. Het gaat hardstikke goed en op dit moment is ajax zelf ook een europese topclub dus geen reden voor chivu om te vertrekken lijkt mij. Hij heeft zelf al meerdere keren aangegeven Ajax niet te willen verlaten en dat ie nog lang niet uitgeleerd is is ook duidelijk te merken. Let op, Christi speelt ook komend seizoen lekker in amsterdam
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geen enkele reden om te vertrekken? Lijkt geld geen grondige reden dan? ![]() Om eerlijk te zijn Milan heeft Chivu helemaal niet nodig.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Mischien word de Nederlandse top dan in zn algemeen beter in Europa... En word PSV eens niet eerste ronde uit de CL gekicked
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hij zal heus wel een keer naar t buitenland gaan maar ik denk dat chivu komend seizoen nog een zekerheidje blijft |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Een ploeg bij elkaar houden is leuk, maar een ploeg moet ook regelmatig versterkt worden, anders is de rek er snel uit
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
laatste speelronde (voetbal uiteraard) knijtert! | 42 | 02-06-2003 11:24 |