Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ontbijt alleen met een glas Milk en Fruit om half 8 of half 9 (hangt ervan af hoe laat ik op school moet zijn)
In de kleine pauze om tien uur eet ik dan een boterham en een liga In de grote pauze eet ik twee boterhammen (is meestal om 1 uur, soms om 12 uur) Na schooltijd, om half drie of half vier eet ik nog een krentenbol en een pakje crackers of ontbijtkoek maar de hoeveelheid die ik dan eet valt te vergelijken met twee boterhammen. 's avonds eten we meestal tussen zes uur en half zeven.
|
Verwijderd
|
Rond 6.30: ontbijt (2 boterhammen)
Tussen 8.30-9.00: (1 boterham) Rond 10.00: (1 boterham) Rond 12.00: lunch (2 boterhammen) Rond 14.00: (1 boterham) Rond 16.00: (fruit) Rond 18.30: avondeten Rond 20.00: (fruit of yoghurt oid) Zo iets. 't is misschien veel, maar anders word ik misselijk, krijg ik koppijn en/of val ik om ed en dat is niet echt fijn... ![]() |
![]() |
|
Hm... door gebrek aan een bio- en eetritme zal ik het ritme dat ik aanneem hier maar neerzetten, én hetgeen dat ik nu heb...
![]() Binnenkort: 's Ochtends: ontbijt 's Middags: lunch 's Avonds: avondeten: 's Avonds nog een appel oid. Momenteel: 11.00: yoghurt met cornflakes 18.00: avondeten 's Nachts: beetje voedsel
|
Als ik onbijt is het erg beperkt om half zeven 's ochtends en daarna nog een appel of een broodje rond 10.00 Als ik 's ochtends dan al tweemaal heb gegeten eet ik soms 's middags heel weinig of niets, meestal een broodje rond 11.45.
Mijn thuiskomst variërd tussen 17.40 en 15.00 dus daar hangt mijn avondmaal ook van af, soms als ik laat thuis ben eet k ook later dan de anderen, maar meestall eten we rond 17(.30) ![]()
|
dat verschilt heel erg
doordeweeks: ontbijt: soms/meestal niks en als ik wel wat eet is dat of om kwart voor 8 of rond 10 uur (ligt aan mn rooster) lunch: 12.00/12.15 ik vergeet nogal is mn brood, maar alsik het gelukkig wle mee heb zijn dat meestal 2boterhammen en soms een appel erbij avondeten: dat is hele verschillend, ligt eraan hoelaat mn ouders zin hebben om te gaan koken en hoelaat we honger hebben en hoelaat iedereen thuis is |
![]() |
|
Verwijderd
|
2 boterhammen met thee en jus om 6.00 (thuis)
of 2 boterhammen met water om 6.50 (in de bus) 4 boterhammen met kaas en jus om 12.00 (thuis) of 4 boterhammen met kaas, kop unox stevige soep en thee en een appeltje om 12.00 (stage) appeltje om 16.30 (stage) bord vol warm avondeten tussen 18.00 en 19.00 Als ik thuis zit snoep ik best wel veel, anders bijna niet. |
![]() |
|
's ochtends rond half 8: de ene dag wel 1 boterham als ik tijd heb. Meestal niet.
eerste pauze om kwart voor 11: 3 boterhammen tweede pauze kwart voor 1: 2 boterhammen Als ik moet werken na school eet ik meestal rond half nog snel een boterham. Anders krijg ik zo'n hongergevoel rond half 6 en dan moet ik nog een uurtje ![]()
|
kwart voor 8/ half 9/ kwart over 9: ontbijt bestaat uit 1 boterham en een beker warme melk.
(tijd ligt aan hoelaat ik naar school moet) rond 1 uur: lunch bestaat uit 2 boterhammen en een beker Vivit. kwart over 6 (op woensdag half 6): avondeten In het weekend is alles anders. Sla ik het ontbijt meestal over. Verder op zaterdag rond 12 uur lunch en om 6 uur avondeten. Op zondag rond half 3 lunch/avondeten. |
![]() |
|
Ik eet de hele dag door
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ontbijt: Als ik opgestaan ben, hoewel het er heel soms bij gebrek aan tijd bij inschiet. Kan tussen 6 en 3 a 4 uur zijn. Lunch, meestal gewoon een tussendoortje, meer niet. Avondeten, hangt er vanaf waar ik ben, tussen 5 en 9. 's Nachts meestal nog een boterham of snack.
|
Verwijderd
|
Ontbijt:
Als ik vroeg opsta, een paar uur nadat ik wakker ben, op school meestal, pakje sultana ofzo. Als ik laat opsta, eet ik meteen een stukkie ontbijtkoek of boterham ofzo. Lunch: Ik eet op heel rare tijden, soms eet ik pas om 1800uur lunch, soms helemaal niet, soms wel rond 1200. Avondeten: Rond 1900 uur. Meestal tussendoor nog wel koekjes/sultanas/chips oid ![]() |
![]() |
|
Ontbijt: nadat ik op sta (als ik naar school moet rond half 8 , of later als ik eerste uren vrij heb)
Als ik vanaf het eerste uur op school zit eet ik om 10 uur een boterham Lunch meestal 1 boterham rond kwart over 12 Diner: Altijd half 6 Soms sla ik het ontbijt over, of de lunch en vaak eet ik rond 3 uur ook nog wat.
|
![]() |
ontbijt: meestal tussen half 8 en 8, later als ik eerste uren vrij heb
op school: tegen 11 uur appel, half 1 boterham lunch: tussen 2 en 3 meestal 2 boterhammen en fruit avondeten: rond 6 uur, soms 7 uur savonds soms nog wat yaghurt of fruit of iets lekkers ![]()
|
Sinds vandaag ontbijt ik met een boterham, verder is er niets veranderd, dus nu is het:
7.30 / 8.30: 1 boterham + milk en fruit 10.00: 1 boterham + 1 liga 12.00 / 13.00 2 boterhammen 14.30 / 15.30 1 of 2 boterhammen tussen 18.00 - 18.30 gewoon avondeten
|
tja ik heb nou niet echt een vast eetpatron. ook gezien mijn wisselende schooltijden ontbijt ik meestal tussen 8 en 11 en lunchen doe ik niet, want ik eet gewoon wanneer ik honger krijg en avondeten meestal tussen 5 en 9 dus het verschilt nogal.
|
's Ochtends eet ik meestal niet. Maar in de kleine pauze op school (tien over tien) eet ik meestal wel 'n koekje ofzo of brood. En dan in de grote pauze (tien over twaalf) de rest van m'n brood. Maar niet altijd. Soms heb ik gewoon geen honger. En 's avonds eet ik meestal rond 6 uur. En als m'n pa niet thuis komt om half 6. Tussendoor eet ik wel chips ofzo, of snoepjes.
|
Ik leef geheel random
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Cocktailmeet! Lorelei | 500 | 15-09-2011 18:54 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [5] Verwijderd | 500 | 25-09-2004 22:47 | |
Films, TV & Radio |
That 70s Show is terug! heavinly | 48 | 29-07-2004 16:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaantjes in groningen?! JNR | 10 | 19-07-2004 22:00 | |
Lifestyle |
Mensen onder de 16 moet toegang tot lifestyle verboden worden Verwijderd | 66 | 05-05-2004 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Honger! Spydogez | 12 | 04-12-2001 20:36 |