Oud 25-01-2003, 00:30
Rareware
Rareware is offline
Ik heb gelezen dat ze dit spel niet hier in nederland zullen uitbrengen, omdat de verkoopcijfers van FF X zo slecht waren.

Ze willen de verkoopcjfers in Amerika afwachten.

Weet iemand hier meer over?? (Ik weet dat ie pas in de winter hier uitkomt, maar ik wil het gewoon weten )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 05:39
bam
bam is offline
Je spreekt jezelf wel erg tegen, vind je ook niet

Maar voor zover ik weet is de release in europa idd twijfelachtig jah
Oud 25-01-2003, 09:49
Marcade
Marcade is offline
Dat stinkt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:46
D@mien
D@mien is offline
Dat lijkt me vreselijk zuigen als ze zo'n streek uithalen....maar mocht dat zo zijn, dan importeer ik em wel....
Oud 25-01-2003, 17:30
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Het lijtk me sterk, maar waar is je bron???? Mocht ut wel zo dan maar een importversie haluh
Oud 25-01-2003, 20:21
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik vermoord die gasten bij square echt als ze FFX-2 hier niet uit gaan brengen!!!!

Nouw, als ze eerst naar de verkoopcijfers van Amerika kijken, dan is het maar te hopen dat die kut-Amerikanen massaal FFX-2 gaan kopen
Oud 31-01-2003, 00:01
superjip
superjip is offline
Zeg alsjeblieft neit dat dit waar is......FF X vind ik de ware top van de ps2....en dan de sequel niet hier uitbrengen.....ik zou helemaal gek worden.
Ik heb er juist al heel veel over gelezen in Engese tijdschriften en die hebben nog nul keer iets over een twijfelachtige release in Europa gezegd....
Ik denk dat ze m hier wel uitbrengen
Oud 31-01-2003, 00:11
superjip
superjip is offline

hoe kunnen ze ons dit nou laten missen
Oud 31-01-2003, 08:12
Rob
Rob is offline
Door de game niet uit te brengen. =P Ik zal het denk ik niet erg missen als het niet gereleased wordt... ik vond FFX al geen flikker aan, en het zal met FFX-2 wel niet veel beter zijn, dus veel missen doe ik dan niet. Wordt ie toch gereleased, huur ik 'em wel, en beslis ik dan wel. FFX vond ik dus echt weggegooid geld, ik had veel beter of DMC kunnen halen, of gewoon niets en beter kunnen wachten tot Xenosaga hier uitkomt. over weet ik hoeveel maanden.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:26
superjip
superjip is offline
wat heb je tegen FFX.......ik vond hem echt top..

Paar nadeeltjes maar..gare voice-over...die zwarte banden boven en beneden....en turn-based gevechten

Voor de rest was t toch allemaal top?!?

Verklaar je nader
Oud 31-01-2003, 13:24
Rob
Rob is offline
Ach tsja... ieder zijn of haar mening. Ik vond FFX te makkelijk en veel te saai. Er zat totaal geen uitdaging in het spel, en ik vind het er op lijken dat de game vooral voor de goeie graphics is gemaakt en dat de rest maar een beetje achterblijft. De final battle viel me heel erg tegen, en optionals zijn ook zo in te maken. Nemesis is ook veel te simpel, en de voice acting zuigt (alleen Auron en Lulu waren cool).

De Sphere Grid was nieuw ja, maar dat vind ik toch zo'n gare manier van levelen... Alle characters in battle zijn gewoon kopiëen van elkaar, er komt niet eens strategie aan te pas, gewoon in het wilde weg hakken en je wint zo. Wat is daar nou leuk aan?

Het verhaal... ik vond het niet zo heel erg origineel. Het was te rechtlijnig. Geef mij maar een verhaal met allerlei twisten zoals CC en Xenogears... een verhaal dat hoofdpijnen veroorzaakt, niet iets dat recht toe recht aan is. Ik had wel een of andere twist verwacht, zoals bij FFVIII of FFVI en niet dat wat aan het begin gezegd wordt ook aan het eind gebeurt.

De worldmap was ook weg. Die miste ik behoorlijkm want ik vind het geweldig om op de landkaart verdwaalt te raken en in een onbekende dungeon verzeild te raken waar weet ik hoeveel uitdagingen op me wachten.

Graphics zijn goed, dat geef ik toe, maar bij mij draait een RPG totaal niet om de graphics, maar om het verhaal, battlesystem en gameplay. De OST is ook wel belangrijk, wat juist die moet je bepaalde gevoelens geven bij bepaalde omstandigheden. Goeie graphics maken nog geen goeie game...

Da's waarom ik FFX slecht vind... zeg nou niet dat ik anti-new school ben, want dat is niet waar. Nieuwe games kunnen best wel cool zijn, maar in het geval van FFX vond ik dat nou net niet. Zoals ik al zei... ieder zijn of haar mening. Ik zal echt geen hekel krijgen aan iemand die FFX geweldig vind, want aan meningen kan ik toch niets veranderen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:55
superjip
superjip is offline
ok ik zal er verder niet op ingaan...

en wat vind je nou bijv. van kingdom hearts....het nieuwste pareltje van squaresoft?
Oud 01-02-2003, 09:45
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ja, dat vraag ik me nou ook af...

kingdom hgearts zat IMHO minder uitdaging in in FFX...

Sephiroth en dat beest waar je tegen kan vechten bij de Clock Tower in Neverland zijn eigenlijk de enige uitdagingen die het spel te bieden heeft
Oud 01-02-2003, 10:49
Rob
Rob is offline
Citaat:
superjip schreef:
ok ik zal er verder niet op ingaan...

en wat vind je nou bijv. van kingdom hearts....het nieuwste pareltje van squaresoft?
Heb ik niet gespeeld. =P
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 08:48
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
wabbitslayer schreef:
Heb ik niet gespeeld. =P

je weet niet wat je mist
Oud 02-02-2003, 11:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:

je weet niet wat je mist
kingdom hearts heb ik 2 uur gespeeld ofzo, maar ik vond het niet leuk. Ik had gehoopt dat de realtime battles niet zo erg waren, maar ik vind ze dus wel erg. :X
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 09:41
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Marcade schreef:
kingdom hearts heb ik 2 uur gespeeld ofzo, maar ik vond het niet leuk. Ik had gehoopt dat de realtime battles niet zo erg waren, maar ik vind ze dus wel erg. :X
je stopt dan wel erg snel met spelen

als je bij elk spel zo snel stopt, verbaast het me nix als je uiteindelijk alle games gaat haten
Oud 08-02-2003, 10:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
je stopt dan wel erg snel met spelen

als je bij elk spel zo snel stopt, verbaast het me nix als je uiteindelijk alle games gaat haten
Jah. Maar ja ik vind andere spelen momenteel leuker. :X Kingdom hearts probeer ik wel is een keer opnieuw; zodra de *leukere* spelen niet leuk meer zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 14:06
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Jah. Maar ja ik vind andere spelen momenteel leuker. :X Kingdom hearts probeer ik wel is een keer opnieuw; zodra de *leukere* spelen niet leuk meer zijn.
en wat noem jij dan wel de 'leukere' spellen?
Oud 08-02-2003, 15:15
NeoCJ
NeoCJ is offline
Komt 'ie hier niet uit ?

Vond FFX leuk om te spelen, en godver, IK WIL RIKKU
Oud 08-02-2003, 15:33
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
en wat noem jij dan wel de 'leukere' spellen?
Wat ik de laatste tijd gespeeld heb .. um Settlers 4, Dungeon Siege; impossible creatures, ..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:33
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Wat ik de laatste tijd gespeeld heb .. um Settlers 4, Dungeon Siege; impossible creatures, ..
hm, settlers 4... da's duidelijk niet mijn smaak

en dat andere spel ken ik niet, maar als het net zoiets is als settlers, hoef ik er niet eens meer van te weten
Oud 10-02-2003, 18:35
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
hm, settlers 4... da's duidelijk niet mijn smaak

en dat andere spel ken ik niet, maar als het net zoiets is als settlers, hoef ik er niet eens meer van te weten
Dungeon Siege is een hack 'n slash 3D variant van Diablo ongeveer, gemaakt door Microsoft.

Impossible Creatures is een 3D RTS (Toevallig ook al gemaakt door microsoft) waar je beesten kan combineren en bouwen om daarmee te strijden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:45
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
NeoCJ schreef:
Komt 'ie hier niet uit ?

Vond FFX leuk om te spelen, en godver, IK WIL RIKKU
lol

I know what you mean

hoe kan iemand dit nou weerstaan?
Oud 10-02-2003, 18:47
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Dungeon Siege is een hack 'n slash 3D variant van Diablo ongeveer, gemaakt door Microsoft.

Impossible Creatures is een 3D RTS (Toevallig ook al gemaakt door microsoft) waar je beesten kan combineren en bouwen om daarmee te strijden.
aha, nix voor mij dus
Oud 17-03-2003, 16:44
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Jongens, Ik weet dat het een oud topic is maar moest het toch even zeggen, IK HEB DE GAME
Oud 19-03-2003, 19:35
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef op 17-03-2003 @ 17:44:
Jongens, Ik weet dat het een oud topic is maar moest het toch even zeggen, IK HEB DE GAME
DE GAME?

Als in DE GAME FFX-2?!?!
Oud 19-03-2003, 20:07
D@mien
D@mien is offline
Hopelijk kan je Japans.....want hij is nog lang niet uit in Amerika....
Een RPG innet japs lijkt me niet zo geslaagd lijkt me...
Oud 19-03-2003, 20:12
SQUARE
SQUARE is offline
hij is pas uit en de vertalingen zijn gewoon op het internet te vinden

ik ga hem ook bennen kort halen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 19-03-2003 @ 21:07:
Hopelijk kan je Japans.....want hij is nog lang niet uit in Amerika....
Een RPG innet japs lijkt me niet zo geslaagd lijkt me...
Och, als je een beetje nadenkt dan weet je dat RPG,alsook anime´s, in het Japans veel beter zijn.

Jah ik weet ook wel dat je bedoelt dat het niet te volgen is door de taal
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:31
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef op 19-03-2003 @ 21:21:
Jah ik weet ook wel dat je bedoelt dat het niet te volgen is door de taal
De stemmen zullen wel prima zijn ja...maar zonder Engelse subs is et voor et gros niet te volgen
Oud 21-03-2003, 17:56
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef op 19-03-2003 @ 22:31:
De stemmen zullen wel prima zijn ja...maar zonder Engelse subs is et voor et gros niet te volgen
och, ze bijten er maar effe doorheen
Oud 21-03-2003, 22:20
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Tis idd ff bijten, maar met de vertalingen van internet ernaast is het wel te doen
Oud 23-03-2003, 11:59
ViperDax
ViperDax is offline
ik hoor net van mijn broer dat hij ook gewoon in nl uitkomt dus dat zit wel goed jongens, ik kan niet wachten. hij zegt net dat er in een dag al 1,5 miljoen van waren verkocht na ze hem haden uitgebracht, hoezo geen goede verkoop cijfers
Oud 24-03-2003, 21:09
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
Rareware schreef op 25-01-2003 @ 01:30:
Ik heb gelezen dat ze dit spel niet hier in nederland zullen uitbrengen, omdat de verkoopcijfers van FF X zo slecht waren.

Ze willen de verkoopcjfers in Amerika afwachten.

Weet iemand hier meer over?? (Ik weet dat ie pas in de winter hier uitkomt, maar ik wil het gewoon weten )
en terecht wat een gaar FF deel was deel 10 zeg...

omg ik heb me zitten irriteren aan de irritantheid van yuna en de slechte voice-acting (en de lipbewegingen, die niet zijn aangepast voor engels) ze hadden het beter japans kunnen laten, net zoals mgs2. ik heb de japanse demo die is echt tof. alles is zo hersenloos/gevoelloos ingesproken in het engels
Oud 24-03-2003, 21:09
Dikkie
Dikkie is offline
oh en niet te vergeten

Tidus is een tuinbroekhomo
Oud 24-03-2003, 22:02
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 24-03-2003 @ 22:09:
en terecht wat een gaar FF deel was deel 10 zeg...

omg ik heb me zitten irriteren aan de irritantheid van yuna en de slechte voice-acting (en de lipbewegingen, die niet zijn aangepast voor engels) ze hadden het beter japans kunnen laten, net zoals mgs2. ik heb de japanse demo die is echt tof. alles is zo hersenloos/gevoelloos ingesproken in het engels
MGS2 is ook 100% engels
En zover ik weet is in geen enkel spel de lipbeweging voor et engels aangepast..

FFX was niet geweldig, maar misschien maakt FFX-2 het wel goed...
Oud 24-03-2003, 22:12
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
D@mien schreef op 24-03-2003 @ 23:02:
MGS2 is ook 100% engels
En zover ik weet is in geen enkel spel de lipbeweging voor et engels aangepast..

FFX was niet geweldig, maar misschien maakt FFX-2 het wel goed...
Wat bedoel je MGS is 100% engels, het is net zo engelstalig als FFX (als in: het origineel is japans en en later is er een crappy voice-over gedaan)

en inderdaad ik ken ook geen spel dat origineel een andere taal was waar ze de stemmen wel goed hebben gedaan --> HELAAS

mijn punt is. Als ze zonodig de stemmen moeten verneuken, laat dan de optie erin om de originele stemmen te behouden met ondertiteling ofzo.
Oud 25-03-2003, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Dikkie schreef op 24-03-2003 @ 23:12:
Wat bedoel je MGS is 100% engels, het is net zo engelstalig als FFX (als in: het origineel is japans en en later is er een crappy voice-over gedaan)
Hij bedoelt denk ik dat de lippen bij MGS2 ook niet gelijk lopen met de stemmen
Is niet erg hoor, ik zat eerst ook ff in de war
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:18
Dikkie
Dikkie is offline
erm nou.. dan is MGS2 toch niet 100% engelstalig, ten eerste is MGS van origine niet engelstalig maar japans, en de lipbewegingen zijn nog steeds voor het japans
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten