Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Is al een topic over, maar inderdaad, ik heb 'm ook al besteld... wachten tot juni dan maar hè? Kwelling!
edit: en wel hier: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=347099 |
![]() |
||
Citaat:
iig ga ik hen bestellen en in de vakantie lezen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In de winkel moet je de hele prijs betalen en dan natuurlijk de kosten die ze maken om ze hier te laten komen en nog een stuk winst. Prijzen zijn nog niet bekent, maar de andere engelse HP boeken in de winkels zijn ook erg duur. Je kan hem beter via http://www.amazon.co.uk/ bestellen. Hij is daar voor de helft van de winkelprijs en met verzentkosten blijf je nog onder de (engelse!) winkelprijs. Je hebt hem dan ook met een paar dagen in huis. Ik heb gevraagt bij de boekhandel hoe dat proces bij hun gaat: Enkele duizenden komen op de 21 naar Nederland, die moeten dan over de winkels verdeeld worden en dan als ze binnen zijn kan je ze komen ophalen (als er voldoende van zijn), maar ik vroeg dus hoelang dat duurt, of ik het nog voor mijn vakantie binnen kon hebben (ongeveer 2 weken later) en dat kon hij me niet beloven, hij zei dat dat best veel lander kan duren.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Van de site: Citaat:
Het zal je niet lukken om hem op de 21e te hebben. Die boeken zijn met heel veel geheimhouding omringt en mogen absuluut niet voor de 21e de deur uit. Als je hem de 21 wil hebben zal in de VS of Engeland moeten zitten op die datum. Ik denk dat je hem hier in NL het snelste (en het goedkoopste)hebt als je hem op inet besteld. We hebben idd al te lang moeten wachten... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ieke, hoe werkt betalen op Amazon? Creditcard? :\ |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vader heeft hem voor me bestelt, met een creditcard ja. Ik weet niet of er nog andere mogelijkheden zijn. Ik kan straks wel eens even kijken, nu wordt het lastig. (mijn bioles begint zo ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In de boeken staat iig dat ze grote tegenstanders van Voldemort waren. Daarbij was ze ook een griffoendor en alle mensen die de fout in gingen waren zwadderaars. Ik geloof daar niet in. Lijstje met betaalmogelijkheden: ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En je hebt gelijk, als je muggles als ouders hebt is het onlochies om je bij Voldemort aan te sluiten. Daarbij ook nog dat Voldemort het op Harry en James had gemunt en niet op Lilly. Je zou denken dat als ze ooit voor hem had gewerkt het juist op haar had gemunt. Ik denk dat het allemaal best wel gecompliceerd ligt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, volgens mij staat er niet dat alle Zwadderaars slecht zijn, of iedereen die slecht is Zwadderaars. Wel dat Harry iets als 'hij wou niet bij Zwadderich, van wat hij had gezien was dat een vervelend en gemeen zootje' denkt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ga je boeken lezen, en het correct onthouden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Dit kreeg ik net in een mailtje van de Free record schop:
RESERVEER NU ALVAST HET NIEUWE HARRY POTTER BOEK VOOR MAAR €19,99! We hebben er lang op moeten wachten, maar zaterdag 21 juni is het dan eindelijk zover. Op die datum verschijnt het nieuwe deel in de Harry Potter serie getiteld 'Harry Potter and the Order of the Phoenix'. Dit vijfde deel in de serie wordt maar liefst een derder dikker dan deel 4, dus dat beloofd weer een hoop nieuwe avonturen. Reserveer hem nu voor slechts €19,99 en je bent een van de eersten die hem in huis hebben! Let op! Het gaat hier wel om de Engelstalige versie, de Nederlandstalige versie verschijnt pas in het najaar. Link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=334436 Hoewel ik me niet kan voorstellen dat ze doen wat ze beloven, namelijk dat je hem op de 21 in huis hebt.
|
![]() |
1/3 dikker dan deel 4
![]() ![]() maar ik vind het wel leuk dat ze steeds dikker worden,...alleen ik denk wel dat al die 'kleine kinderen' die die boeken lezen zoiets hebben van,....das toch wel errug dik.,.....maja DAAR zit ik nie mee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik heb alle boeken maar een keer of 3/4 gelezen ![]() Maar goed, we zijn het er in ieder geval over eens dat ze koel zijn ![]()
||
Citaat:
Je hebt ze iig al vaker gelezen als de meeste mensen met een gemiddelt boek doen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb deel 4 in het Engels liggen, lenen? ![]()
|
Graag, maar hoe met hij dan terug?
![]() ![]() Ik doe het ook, en daar krijg ik veel commentaar op. Van ebn je nu alweer dat boek aan het lezen? Na 1 keer ken je het toch al? Is dat niet saai? *zucht* ![]()
|
![]() |
Hehe, ja. Alsof een boek niet meer leuk kan zijn om te herlezen... Ik kom vaak nog dingen tegen die me niet op waren gevallen, of vergeten was. Of of of, het IS gewoon leuk
![]() En dat eerste wat je zei snap ik niet (ik zal wel te stom zijn ofzo ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Uitleg: Je vroeg of ik 4 wilde lenen en mijn reactie daarop was dat ik dat wel wou, maar het boek dan niet goed meer naar je terug kan. Snap? Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ach, nog enkele maanden en ik doe examen en ben jarig... Wie weet krijg ik hem dan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen kan ik waarschijnlijk de eerstkomende meet niet ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
harry potter en de orde van de feniks annekiejj | 5 | 06-07-2010 07:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel XVII Verwijderd | 500 | 21-05-2007 22:23 | |
Algemene schoolzaken |
Grappige Leraaruitsprake Magican | 236 | 04-02-2007 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? deel III Briseïs | 500 | 17-11-2004 08:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? pt. II Blitzkrieg Bop | 500 | 19-07-2004 14:33 | |
De Kantine |
wat is het laatste literaire boek dat je gelezen hebt? kevertje84 | 11 | 26-11-2003 20:40 |