Oud 28-01-2003, 08:03
Verwijderd
Citaat:
ieke schreef:
Of nog brutaler, bel de uitgever.
Goed idee.

Ik ben trouwens nu wel erg benieuwd naar boek 5... ik krijg m als het goed is meteen thuisgestuurd op de dag dattie uitkomt... yeah.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2003, 08:05
Verwijderd
Dit heb ik van een site die claimt alles van J.K. Rowling te hebben, dus dit zou waar moeten zijn:

"In book 5, we go into a whole new area, physically, an area you've never seen before, a magical world" (1)
"What's very important for me is when Dumbledore says that you have to choose between what is right and what is easy. This is the setup for the next three books. All of them are going to have to choose, because what is easy is often not right." (1)

"You'll be seeing Mrs. [Arabella] Figg in book five, and you'll find out all about her." (2)

Harry will see him [the real 'Mad-Eye' Moody] in book five (2) but he won't want to be the Defense Against the Dark Arts teacher after spending months in that trunk (7)

Why do some wizards/witches become ghosts and others don't? "You will find out much more about that in book five." (3)

There will be a female Defense Against The Dark Arts teacher. (3, 7)

"You see Lupin in Book Five. Yes you see a lot of old characters in Book Five." (4)

Book five will be scary. Harry finds out a lot of things he hasn't stumbled across so far. (4)

"The Dursleys are in the next book, and there's stuff coming with them that people might not expect." (5)

"Ginny Weasley [little sister to Harry's best friend, Ron] will play more of a role in Book Five." (5)

"In book five [Harry] has to examine exactly what death means, in even closer ways." (6)

"You may see a little more of Mundungus and there's a new sorting hat song." (7)

"Yes, it is looking (like it will be as long as book 4) - it's already passed Azkaban, so I think yes, we are looking at Goblet of Fire length." (7)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 13:49
Ieke
Ieke is offline
Ik heb een aantal van die uitspraken Roling zelf horen doen in een documentaire die op tv is geweest (tijd terug iig) dus die zijn zeker waar. Andere heb ik nog mijn twijfels over, aangezien ze het wel claimen, maar rowling is erg gestelt op geheimhouding, dus ik geloof alleen wat ik haar heb horen zeggen. Maar iig kijk ik naar het boek uit.

Ga je de uitgever bellen Krummeltje? Ik zou het gewoon proberen, je hebt altijd een kans en waarscheinlijk doen veel mensen dat ook niet zo snel, dus dan heb je meer kans. Gweoon proberen en laat het me weten of het gelukt is, daar ben ik erg nieuwgierig naar.
Oud 28-01-2003, 15:16
Breg
Breg is offline
ik moet echt de andere boeken nog een keer lezen voordat deel 5 komt (ik moet in ieder geval 4 nog een keer lezen). Ik heb deel 4 op de dag gelezen dat ie in Nederland uitkwam, en hem toen in 1 dag uitgelezen, maar daardoor ben ik heel veel alweer vergeten. En als ik dan lees wat er misschien in deel 5 gaat gebeuren, bv dat stukje over mevrouw Vaals, ik had echt eits van: Wie is mevrouw Vaals?

Wel jammer, dat ik de boeken niet voor Engels mag lezen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 20:59
ABrules
ABrules is offline
ja, idd... de woorden die rowling zegt geloof ik nog wel... maar uit die woorden zijn alweer zoveel andere dingen afgeleid dat je het nog maar moeilijk uit elkaar kan houden...

maar goed... we wachten maar gewoon braaf
Oud 21-02-2003, 12:23
Multilot
Multilot is offline
Iemand deze al besteld??? Ik wel, kan niet wachten todat hij uitkomt!!!
Oud 21-02-2003, 13:56
Verwijderd
Zeker wel! Kan ook niet wachten..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 18:52
Verwijderd
Is al een topic over, maar inderdaad, ik heb 'm ook al besteld... wachten tot juni dan maar hè? Kwelling!

edit: en wel hier:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=347099
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 20:14
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Is al een topic over, maar inderdaad, ik heb 'm ook al besteld... wachten tot juni dan maar hè? Kwelling!

edit: en wel hier:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=347099
Ik heb ze samengevoegt.

iig ga ik hen bestellen en in de vakantie lezen.
Oud 24-02-2003, 19:00
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
eindelijk komt er weer'n boek, ik d8 echt dat ze met de boeken zou kappen omdat het zo lang duurde
kga'm meteen kopen
Oud 24-02-2003, 19:16
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik zie maar heeeeel weinig jongens hier... Is HP meer voor meisjes dan voor jongens???

Ik vind het wel leuk en ik ben toch echt een jongen... (en geen homo )

Maar ja, ik kan ook niet wachten tot het boek komt.
Oud 24-02-2003, 22:43
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik kan ook niet wachten, dus je bent niet de enige jongen... Maarja, ik heb wel weer lang haar
Oud 24-02-2003, 23:31
Verwijderd
Mjah, ik moet zeggen dat er heel weinig jongens in de fan-scene (waar ik af en toe wel eens rondhuppel) zijn, en daarvan zijn de meeste inderdaad homo. Maar er zijn er wel 3 ofzo die dat niet zijn
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 08:20
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mjah, ik moet zeggen dat er heel weinig jongens in de fan-scene (waar ik af en toe wel eens rondhuppel) zijn, en daarvan zijn de meeste inderdaad homo. Maar er zijn er wel 3 ofzo die dat niet zijn
"De Fan-scene"??? Wat moet ik me daaaar bij voorstellen?
Oud 25-02-2003, 08:52
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Morgan schreef:
de fan-scene
Hee, mag ik daar binnen, ik ben duidelijk een 'Fan'. Staat zelfs in m'n naam
Oud 07-03-2003, 21:53
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Bol.com is errug duur met HP5.

*stiekum toch maar besteld heeft*
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 12:24
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Bol.com is errug duur met HP5.

*stiekum toch maar besteld heeft*
Dan had je hem beter bij amazon.uk kunnen bestellen. Voor de helft van de prijs. Met de verzentkosten zit je op zo'n €22,-
Oud 08-03-2003, 17:19
Conan the Librarian
Citaat:
ieke schreef:
Dan had je hem beter bij amazon.uk kunnen bestellen. Voor de helft van de prijs. Met de verzentkosten zit je op zo'n €22,-
*blaast zout weer uit wond*
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:48
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
*blaast zout weer uit wond*
?? Hoeveel kost het bij jou dan?
Oud 09-03-2003, 02:41
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik vind dat ding zo belachelijk duur. Enig idee of ie ook direct hier in de winkel verkrijgbaar is? En hoeveel ie daar gaat kosten?
Oud 09-03-2003, 07:23
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Ik vind dat ding zo belachelijk duur. Enig idee of ie ook direct hier in de winkel verkrijgbaar is? En hoeveel ie daar gaat kosten?
Zeker, je kan hem nu al bestellen. Maar dan is dom, je betaalt heel veel meer als dat je hem nu op inet zou bestellen.
In de winkel moet je de hele prijs betalen en dan natuurlijk de kosten die ze maken om ze hier te laten komen en nog een stuk winst. Prijzen zijn nog niet bekent, maar de andere engelse HP boeken in de winkels zijn ook erg duur.
Je kan hem beter via http://www.amazon.co.uk/ bestellen. Hij is daar voor de helft van de winkelprijs en met verzentkosten blijf je nog onder de (engelse!) winkelprijs. Je hebt hem dan ook met een paar dagen in huis.
Ik heb gevraagt bij de boekhandel hoe dat proces bij hun gaat: Enkele duizenden komen op de 21 naar Nederland, die moeten dan over de winkels verdeeld worden en dan als ze binnen zijn kan je ze komen ophalen (als er voldoende van zijn), maar ik vroeg dus hoelang dat duurt, of ik het nog voor mijn vakantie binnen kon hebben (ongeveer 2 weken later) en dat kon hij me niet beloven, hij zei dat dat best veel lander kan duren.
Oud 09-03-2003, 17:31
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
ieke schreef:
Zeker, je kan hem nu al bestellen. Maar dan is dom, je betaalt heel veel meer als dat je hem nu op inet zou bestellen.
In de winkel moet je de hele prijs betalen en dan natuurlijk de kosten die ze maken om ze hier te laten komen en nog een stuk winst. Prijzen zijn nog niet bekent, maar de andere engelse HP boeken in de winkels zijn ook erg duur.
Je kan hem beter via http://www.amazon.co.uk/ bestellen. Hij is daar voor de helft van de winkelprijs en met verzentkosten blijf je nog onder de (engelse!) winkelprijs. Je hebt hem dan ook met een paar dagen in huis.
Ik heb gevraagt bij de boekhandel hoe dat proces bij hun gaat: Enkele duizenden komen op de 21 naar Nederland, die moeten dan over de winkels verdeeld worden en dan als ze binnen zijn kan je ze komen ophalen (als er voldoende van zijn), maar ik vroeg dus hoelang dat duurt, of ik het nog voor mijn vakantie binnen kon hebben (ongeveer 2 weken later) en dat kon hij me niet beloven, hij zei dat dat best veel lander kan duren.
Hmm en wanneer heb je em als je em via amazon besteld? Hoeveel scheelt het in prijs? Ik wil em verdomme dan ook de 21e hebben, heb al lange genoeg gewacht
Oud 09-03-2003, 19:58
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Hmm en wanneer heb je em als je em via amazon besteld? Hoeveel scheelt het in prijs? Ik wil em verdomme dan ook de 21e hebben, heb al lange genoeg gewacht
Ik heb hem deze week bestelt.

Van de site:
Citaat:
List Price: £16.99
Our Price: £8.49
(Approx: f 31,81)
You Save: £8.50 (50%)
(de verzendkosten zijn ruim 4 pond)

Het zal je niet lukken om hem op de 21e te hebben. Die boeken zijn met heel veel geheimhouding omringt en mogen absuluut niet voor de 21e de deur uit. Als je hem de 21 wil hebben zal in de VS of Engeland moeten zitten op die datum. Ik denk dat je hem hier in NL het snelste (en het goedkoopste)hebt als je hem op inet besteld.
We hebben idd al te lang moeten wachten...
Oud 11-03-2003, 01:27
Conan the Librarian
Citaat:
waaromniet? schreef op 09-03-2003 @ 03:41:
Bol.com is 26 euro plus 1,95 aan verzendkosten. (Beetje jammer als de pockets van de eerste vier voor twaalf euro te koop waren. )

Ieke, hoe werkt betalen op Amazon? Creditcard? :\
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 08:20
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 11-03-2003 @ 02:27:
Bol.com is 26 euro plus 1,95 aan verzendkosten. (Beetje jammer als de pockets van de eerste vier voor twaalf euro te koop waren. )

Ieke, hoe werkt betalen op Amazon? Creditcard? :\
Ik heb een gebonden bestelt, dus dat zijn ook de prijzen van de gebonden.

Mijn vader heeft hem voor me bestelt, met een creditcard ja. Ik weet niet of er nog andere mogelijkheden zijn. Ik kan straks wel eens even kijken, nu wordt het lastig. (mijn bioles begint zo )
Oud 11-03-2003, 12:22
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-01-2003 @ 13:26:
't Boek is allereerst 1/3 dikker dan deel vier, dus niet even dik.
Daarnaast is er inderdaad elk jaar een nieuw sorteerlied,

ennehm.. is er niemand die denkt dat Dombledore (Perkamentus dus) dood zal gaan? Ik hoorde dat er een vrij belangrijk persoon zal gaan sterven.. Hagrid zal het niet zijn, Hermione en Ron ook niet.. dus dacht ik Dombledore... Maar goed, dat merken we dan wel..

Overigens geloof ik niet dat Lily ooit een volgeling van Voldemort is geweest, lijkt me nogal raar... Maar ik ben wel erg benieuwd waarom James en Lily zijn vermoord..

Ik vertrouw overigens alleen officiele mededelingen over de gebeurtenissen van het boek, er zijn heel veel mensen die zelf een verloop bedenken.. kan je niet op vertrouwen denk ik...
Misschien zat Voldemort wel achter Lily aan omdat ze eerst zijn volgeling was, dus veel over hem wist, maar daarna overliep?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:07
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
darthraver schreef op 11-03-2003 @ 13:22:
Misschien zat Voldemort wel achter Lily aan omdat ze eerst zijn volgeling was, dus veel over hem wist, maar daarna overliep?
Daar geloof ik niet in. Ik heb ergens gelezen of van Roling gehoort dat ze nooit slecht zijn geweest.
In de boeken staat iig dat ze grote tegenstanders van Voldemort waren. Daarbij was ze ook een griffoendor en alle mensen die de fout in gingen waren zwadderaars. Ik geloof daar niet in.

Lijstje met betaalmogelijkheden:
Oud 11-03-2003, 15:29
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
ieke schreef op 11-03-2003 @ 14:07:
Daar geloof ik niet in. Ik heb ergens gelezen of van Roling gehoort dat ze nooit slecht zijn geweest.
In de boeken staat iig dat ze grote tegenstanders van Voldemort waren. Daarbij was ze ook een griffoendor en alle mensen die de fout in gingen waren zwadderaars. Ik geloof daar niet in.
Hmm nou wat ik dubieuzer er aan zou vinden is dat zij twee muggles als ouders heeft als ik het me goed herriner. Dat ze bij griffoendor zit zegt op zich niks, denk bijvoorbeeld aan wormtail.
Oud 11-03-2003, 16:43
Siena
Siena is offline
Die hoed doet elk jaar wel een nieuw sorteerlied, maar ze komen niet altijd in het boek voor.. maar in boek 2 zit hij al niet want dan toen waren Harry en Ron met die Anglia aan 't vliegen, en er was nog een deel waar die niet in stond...
Liefs Siena
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:24
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 11-03-2003 @ 16:29:
Hmm nou wat ik dubieuzer er aan zou vinden is dat zij twee muggles als ouders heeft als ik het me goed herriner. Dat ze bij griffoendor zit zegt op zich niks, denk bijvoorbeeld aan wormtail.
Dat is ook wel zo. Ik kan me niet zo herrinneren waar staat dat wormtail op griffoendor heeft gezeten, maar het is iig wel lochies. Maar er staat wel degelijk in de boeken dat alle mensen die de fout in zijn gegaan zwadderaars waren. Maar ook weer niet dat er geen foute griffoendors ect. waren.
En je hebt gelijk, als je muggles als ouders hebt is het onlochies om je bij Voldemort aan te sluiten.
Daarbij ook nog dat Voldemort het op Harry en James had gemunt en niet op Lilly. Je zou denken dat als ze ooit voor hem had gewerkt het juist op haar had gemunt.
Ik denk dat het allemaal best wel gecompliceerd ligt.
Oud 11-03-2003, 23:18
Verwijderd
Citaat:
ieke schreef op 11-03-2003 @ 20:24:
Dat is ook wel zo. Ik kan me niet zo herrinneren waar staat dat wormtail op griffoendor heeft gezeten, maar het is iig wel lochies. Maar er staat wel degelijk in de boeken dat alle mensen die de fout in zijn gegaan zwadderaars waren. Maar ook weer niet dat er geen foute griffoendors ect. waren.
En je hebt gelijk, als je muggles als ouders hebt is het onlochies om je bij Voldemort aan te sluiten.
Daarbij ook nog dat Voldemort het op Harry en James had gemunt en niet op Lilly. Je zou denken dat als ze ooit voor hem had gewerkt het juist op haar had gemunt.
...logisch?

Mja, volgens mij staat er niet dat alle Zwadderaars slecht zijn, of iedereen die slecht is Zwadderaars. Wel dat Harry iets als 'hij wou niet bij Zwadderich, van wat hij had gezien was dat een vervelend en gemeen zootje' denkt...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:42
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
ieke schreef op 11-03-2003 @ 20:24:
Er staat niet dat alle zwadderaars fout waren, noch dat alle mensen die in de fout gingen bij zwadderig zaten, maar dat de tovenaars die in de fout gingen wel bijna allemaal zwadderaars waren

Ga je boeken lezen, en het correct onthouden
Oud 14-03-2003, 13:24
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 13-03-2003 @ 21:42:
Er staat niet dat alle zwadderaars fout waren, noch dat alle mensen die in de fout gingen bij zwadderig zaten, maar dat de tovenaars die in de fout gingen wel bijna allemaal zwadderaars waren

Ga je boeken lezen, en het correct onthouden
Ik weet het nu helemaal niet meer Ik ga eens even kijken of ik het ergens kan vinden, maar ik schaam me nu diep Ik heb de boeken namelijk een keer of 10, 15 gelezen
Oud 15-03-2003, 07:15
Ieke
Ieke is offline
Dit kreeg ik net in een mailtje van de Free record schop:

RESERVEER NU ALVAST HET NIEUWE HARRY POTTER BOEK VOOR MAAR €19,99!

We hebben er lang op moeten wachten, maar zaterdag 21 juni is het dan eindelijk zover. Op die datum verschijnt het nieuwe deel in de Harry Potter serie getiteld 'Harry Potter and the Order of the Phoenix'. Dit vijfde deel in de serie wordt maar liefst een derder dikker dan deel 4, dus dat beloofd weer een hoop nieuwe avonturen. Reserveer hem nu voor slechts €19,99 en je bent een van de eersten die hem in huis hebben! Let op! Het gaat hier wel om de Engelstalige versie, de Nederlandstalige versie verschijnt pas in het najaar.

Link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=334436

Hoewel ik me niet kan voorstellen dat ze doen wat ze beloven, namelijk dat je hem op de 21 in huis hebt.
Oud 15-03-2003, 19:54
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
1/3 dikker dan deel 4 ,...wauw,...dan worden ze echt dik zeg,...ik heb ze allemaal in mijn kast staan en dan zie je echt goed dat ze steeds dikker worden (bij de Nederlandse versie dan,...kweetnie hoe dat bij die engelse zit,...of het verschil dan ook zo duidelijk is)
maar ik vind het wel leuk dat ze steeds dikker worden,...alleen ik denk wel dat al die 'kleine kinderen' die die boeken lezen zoiets hebben van,....das toch wel errug dik.,.....maja DAAR zit ik nie mee
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:11
Ieke
Ieke is offline
Op het moment heb ik nog 10 cm over op mijn boekenplank voor ik iets nieuws moet verzinnen. Hij zal daar debk ik nog wel tussen passen, maar ach, hoe dikker hoe beter!
Oud 17-03-2003, 08:37
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Ieke schreef op 14-03-2003 @ 14:24:
Ik weet het nu helemaal niet meer Ik ga eens even kijken of ik het ergens kan vinden, maar ik schaam me nu diep Ik heb de boeken namelijk een keer of 10, 15 gelezen

En ik heb alle boeken maar een keer of 3/4 gelezen

Maar goed, we zijn het er in ieder geval over eens dat ze koel zijn
Oud 17-03-2003, 12:04
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 17-03-2003 @ 09:37:

En ik heb alle boeken maar een keer of 3/4 gelezen

Maar goed, we zijn het er in ieder geval over eens dat ze koel zijn
Dat zeker! Helaas is het me nog niet gelukt om deel 4 in het Engels te lezen.
Je hebt ze iig al vaker gelezen als de meeste mensen met een gemiddelt boek doen.
Oud 18-03-2003, 11:18
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Ieke schreef op 17-03-2003 @ 13:04:
Dat zeker! Helaas is het me nog niet gelukt om deel 4 in het Engels te lezen.
Je hebt ze iig al vaker gelezen als de meeste mensen met een gemiddelt boek doen.
Juh, das waar, maar dat doe ik met bijna alle boeken die ik echt heel gaaf vind

Ik heb deel 4 in het Engels liggen, lenen?
Oud 18-03-2003, 12:51
Ieke
Ieke is offline
Graag, maar hoe met hij dan terug? Ik moet gewoon even gedult hebben
Ik doe het ook, en daar krijg ik veel commentaar op. Van ebn je nu alweer dat boek aan het lezen? Na 1 keer ken je het toch al? Is dat niet saai? *zucht*
Oud 19-03-2003, 10:05
waaromniet?
waaromniet? is offline
Hehe, ja. Alsof een boek niet meer leuk kan zijn om te herlezen... Ik kom vaak nog dingen tegen die me niet op waren gevallen, of vergeten was. Of of of, het IS gewoon leuk

En dat eerste wat je zei snap ik niet (ik zal wel te stom zijn ofzo )
Oud 19-03-2003, 11:37
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Hehe, ja. Alsof een boek niet meer leuk kan zijn om te herlezen... Ik kom vaak nog dingen tegen die me niet op waren gevallen, of vergeten was. Of of of, het IS gewoon leuk

En dat eerste wat je zei snap ik niet (ik zal wel te stom zijn ofzo )
Ik vind het ook een zwak argument. Een goeb boek in na 100 keer lezen nog leuk. (hoewel je hem dan wel kan dromen lijkt me )

Citaat:
waaromniet? schreef op 18-03-2003 @ 12:18:
Ik heb deel 4 in het Engels liggen, lenen?
Oud 20-03-2003, 10:48
waaromniet?
waaromniet? is offline
Nouhou, nu snap ik er nog minder van *barst in tranen uit*

Maar goed, nog 3 maanden... *zucht*
Oud 20-03-2003, 13:34
Verwijderd
En ik wil hem tóch eerst in het Nederlands lezen. Dus dat wordt niet bestellen voor Morgan...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:42
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-03-2003 @ 14:34:
En ik wil hem tóch eerst in het Nederlands lezen. Dus dat wordt niet bestellen voor Morgan...
Waarom dat
Oud 20-03-2003, 13:53
Nona
Nona is offline
RAAAAAHHHHH!!!! Ik wil NU weten waarom Voldemort zo heel graag Harry Potter wilde vermoorden als baby!!!
(Geef toe, das een beetje raar).

Harry Potter Rouleert!!!
Oud 20-03-2003, 13:57
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 20-03-2003 @ 11:48:
Nouhou, nu snap ik er nog minder van *barst in tranen uit*

Maar goed, nog 3 maanden... *zucht*
*troost*
Uitleg: Je vroeg of ik 4 wilde lenen en mijn reactie daarop was dat ik dat wel wou, maar het boek dan niet goed meer naar je terug kan. Snap?

Citaat:
Morgan schreef op 20-03-2003 @ 14:34:
En ik wil hem tóch eerst in het Nederlands lezen.
Dus dat wordt niet bestellen voor Morgan...
Het is heel goed in het Engels te lezen hoor. Het viel me vreselijk mee. Ik kan nooit zo goed Engels lezen, maar dit ging heel goed. (en wil ik hem als eerste lezen moet ik wel de Engelse lezen, mijn broertje is aan de beurt om Harry Potter 5 als eerste te lezen.)
Oud 20-03-2003, 16:46
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Ieke schreef op 20-03-2003 @ 14:57:
*troost*
Uitleg: Je vroeg of ik 4 wilde lenen en mijn reactie daarop was dat ik dat wel wou, maar het boek dan niet goed meer naar je terug kan. Snap?
Hoezo dat niet?
Oud 20-03-2003, 19:09
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 20-03-2003 @ 17:46:
Hoezo dat niet?
Je kan hem met de meet (je weet wel, als je gaat) wel geven, maar daarna heb ik voorlopig geen tijd om naar een meet te gaan, dus zie ik je niet.
Maar ach, nog enkele maanden en ik doe examen en ben jarig... Wie weet krijg ik hem dan.
Oud 20-03-2003, 19:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Ieke schreef op 20-03-2003 @ 20:09:
Je kan hem met de meet (je weet wel, als je gaat) wel geven, maar daarna heb ik voorlopig geen tijd om naar een meet te gaan, dus zie ik je niet.
Maar ach, nog enkele maanden en ik doe examen en ben jarig... Wie weet krijg ik hem dan.
Dat is nou het leuke van een OV jaarkaart, en een studie met maar een paar uur college per week

Alleen kan ik waarschijnlijk de eerstkomende meet niet
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten