Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het kan zeker, maar dan zeker niet elke week of regelmatig en al helemaal niet meerdere op een avond.
In een dicotheek is het gewoon de spanning om de aandacht van iemand te trekken die jij er leuk vindt uit zien of gewoon leuk vindt, en zoenen hoeft dan echt niet het doel te zijn, maar als het uiteindelijk wel gebeurd, geen problemen mee ![]()
||
Citaat:
Jij gelooft er dus niet in dat je gewoon voor de lol een avond met iemand kan zoenen die je aanspreekt? Ook niet als je weet dat je gewoon allebei geil bent en er verder niet teveel verwachtingen van moet hebben? Daar heb ik nou geen last van, het scheelt de gebondenheid van een relatie! Ut klinkt stom maar een one-night-stand zou ook nog wel kunnen (alleen nog niet van gekomen).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gelijke rechten dus... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zit nu even in zo'n fase dat ik daar best toe in staat ben. Ik heb een relatie van 10 maanden achter de rug en heb zo lang getwijfeld en nagedacht over wat ik wilde dat ik nu echt ff zoiets heb van 'overak schijt aan, ik zie wel'. Heb t nog niet vaak meegemaakt, maar t zou best kunnen gebeuren nu, terwijl ik dan niet persé iets voor die ander hoef te voelen.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het geen probleem om met een jongen te zoenen in een discotheek, just for fun. Het gebeurt niet wekelijks, maar wel eens. Hoe vaak verschilt nochal. Soms 2 keer per maand. Soms maanden niet.
Meestal zijn het jongens die ik al langer ken. Dus geen jongens die ik die avond leer kennen, hoewel het wel eens voor komt (idg moet het wel een hele knappe jongen zijn!). Ik vind dat geen probleem zolang je je reputatie in de gaten houd en er zelf geen probleem mee hebt. Ik heb nooit spijt gehad van een avondje zoenen 4 fun. Het waren allemaal leuke/knappe jongens dus ik had er geen probleem mee! ![]() Btw ik heb nu een liev vriendje die 100x leuker is dan die jongens waarmee ik voor een avondje zoende. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik doe het nu liever met iemand die ik leuk vindt
kijk als ik iemand in de disco tegenkom (of in een café) en dat klikt echt en we spreken waarsch naderhand nog af dan wel en ook als je een vriend / vriendin hebt maarja gewoon zoenen zomaar in de stad ben ik wel afgeleerd krijg je van die rare situaties: Bijv Ik met mijn zatte hoofd ga ergens langs een meisje zitten echt gewoon zoo doorzichtig zitten versieren wij zoenen toen had zij ineens geen zin meer en ik val met mijn hofd op tafel in slaap en wordt er uit gezet naja dat was mijn eerste en laatste keer zoenen zonder liefde
||
![]() |
Citaat:
Paranoide; zie hier MIJN post van 2 jaar terug ![]() Maargoed, als ik een jongen echt heel leuk vindt zoen ik niet gelijk met hem, ik wil eerst kijken of hij mij ook leuk vindt. De vorige keer dat dat gebeurde (met 'n forummer ![]() ![]() Als ik een jongen gewoon leuk vindt, maar niet voor een relatie, dan zoen ik gewoon met hem. Overigens; van de 10 mensen waarmee ik gezoend heb, voelde ik er voor maar 2 echt wat en met 1 werd het ook uiteindelijk wat (2 jaar een relatie gehad) maar goed, dat had ik al in het hoeveel topic gezet.
|
Ik heb 2 keer in een discotheek gezoend:
1 keer met een onbekende (nou ja, muv die paar zinnen die d'r aan vooraf gingen) en het voelde goed, maar niet voor heel vaak. 1 keer met iemand waarmee ik een half uur lang gepraat had, maar verder wel voor het eerst zag. Met hem heb ik ook wat gekregen.
|
Ik deed het vroeger wel eens, maar ik zie de lol er niet meer van in als je iemand niet leuk vindt. Dan kan je beter met je vrienden staan, toch? Ik bedoel: je kent elkaar niet en dan is het ff lebberen en weer weg. En je komt elkaar dan af en toe tegen met uitgaan en dan is eht zo van: uhhhhhh.....
Maar als je het echt een leuke jongen vindt denk ik: gewoon doen. Maar ik kan wel schijnheilig gaan doen maar bij mij gebeurt het vast ook nog wel een keer als ik een jongen niet ken EN er totaal geen toekomst in zie ![]() Maar dan ben je toch geen slet?! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
----->Noah<----- Riantje | 216 | 16-07-2004 18:14 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |