Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb niet bepaald type jongens waar k op val... verschilt, ligt ook aan zn uistraling
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn toekomstige perfecte vriendin zal toch op z'n minst Klassieke talen gestudeerd moeten hebben. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ze noemen elkaar al lieverd en schat ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() het vrouwtje dat het netst bewaakt.. ![]() (krijg helemaal het gevoel dat ik naar discovery channel kijk ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en bedankt maar weer.... ![]()
||
Citaat:
![]() beschermend zijn is toch geen negatieve eigenschap? ![]()
|||
Citaat:
![]() dat is eng ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hij moet:
- niet iets hebben tegen drank, sigaretten en drugs, *gniffel* - absoluut gek zijn... - een echte jongen zijn - niet verschrikkelijk klef zijn - in zijn voor een geintje - mij aan het lachen kunnen maken - wel eerlijk zijn - mij ook mn ding laten doen - niet een verschrikkelijk verantwoordelijks gevoel tegenover mij hebben, daar kan ik nie tegen... dat was het wel zo'n beetje... Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 10:56. |
![]() |
|
oeh! eisenlijstjes
![]() de perfecte jongen moet - aandacht en liefde uiten in kleine gebaartjes - interesse tonen in mijn leven - mij in zijn gedachten en leven toelaten - onafhankelijk zijn - niet zelfingenomen zijn - ondernemend zijn - avontuurlijk zijn - sportief zijn - jongensachtig zijn (zich steeds willen bewijzen op zo'n cute manier) - origineel zijn - spontaan zijn - oprecht zijn - enthousiast zijn - serieus en integer zijn, maar niet tè (te is altijd verkeerd) - artistiek zijn (in welke zin van het woord dan ook) - trouw zijn - geestig zijn en mij geestig vinden - mij motiveren me verder te ontwikkelen en te veranderen - me in mijn eigen waarde laten - me niet op mijn lip zitten - me niet op zijn lip laten zitten - over financiële middelen beschikken - een zelfgestemde geest hebben - een leuke uitstraling hebben (er moet wederzijdse lichamelijke aantrekkingskracht zijn) - mij complimentjes geven en me zeker niet kleineren - open zijn over zijn gevoelens - geïnteresseerd zijn in seks en ander lichamelijk plezier - confrontaties niet uit de weg gaan - hints oppikken (alhoewel dat een onbegonnen zaak is…) - mij héél leuk vinden, maar me niet hoger inschatten dan hemzelf - zeker zijn over zichzelf, maar geen grootheidswaan hebben - makkelijk zijn in het maken van contacten - bereid zijn om te veranderen in een beter persoon, naar eigen inzicht - zichzelf verder willen ontwikkelen - niet te snel tevreden met alles zijn, maar de lat steeds hoger leggen - moeilijke dingen bespreekbaar maken - zijn vrienden niet verwaarlozen - zijn vrienden en familie aan me voorstellen - rekening met me houden - interesse hebben in dezelfde zaken als waarmee ik me bezig hou: * kunst * literatuur en lezen * film, video en fotografie * mode en uiterlijke verschijning * media * muziek * toneel en cabaret * filosofie * politiek en geschiedenis
|
![]() |
Intelligent
beetje dezelfde humor zou leuk zijn Lief Spontaan Open Eigen mening en voor die mening uitkomen Dromer Creatief Natuurliefhebber Filmliefhebber Kunnen dansen en het leuk vinden Onafhankelijk Overeenkomsten in interesses Niet te ver weg wonen Open staan voor nieuwe dingen Positief in het leven staan Een eigen leven hebben en goed voor zichzelf zorgend Sociaal zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maargoed aan de andere kant wel veeleisend ![]() Ontopic: Ben ook nogal veeleisend en zeer moeilijk als het om jongens en karakter gaat. Maar de eisen heb ik niet meer nodig, want de perfecte jongen heb ik gevonden, mijn vriend. |
![]() |
||
Citaat:
Volwassen worden betekent nou net psychologisch onafhankelijk zijn en in je eigen behoeften te kunnen voorzien, op meerdere vlakken.
||
Citaat:
anyways, deze lijst is tot stand gekomen na wankelrelaties met verschillende jongens die allemaal gewoon NIET perfect waren, als die vanzelfsprekende dingen die erop staan als, je met jezelf bezig houden enzo.. die zijn dus niet persé vanzelfsprekend, ik ken genoeg jongens die dat niet doen, dat hoef ik niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sja, 'tis maar waar je van houdt. Ik hou nou eenmaal van debat, pittigheid, tegenwicht. Ik wil dat ze me uitdaagt, voor me uit loopt. Alleen Femke is ongetwijfeld al bezet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hmm zachte lippen, strakke, grote borsten, heerlijke mond, heen en weer gaand om je penis, Femke is tha woman! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je Femke vergelijkt met, ik noem maar even iemand, RIA BECKERS! dan is het een hele verbetering in het linkse kamp!
Of nog erger ERICA TERPSTRA. Daar slaan als kerel toch complet je ballen van droog. En tot stof vergaan zij bij het zien van IEN DALES! En ANNEMARIE JORRITSMA, mijn God, daar trekken ze zich toch acuut van terug in de buikholte. Wij vrouwen daarentegen kunnen ons verlustigen aan Wouter Bos. Hij komt nog uit Leiden ook,nou, daar ga je toch spontaan van ovuleren?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Irl is het dan een kwestie van even ophouden en niet bewegen, maar achter de computer zijn drastischer maatregelen vereist.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|