Oud 24-03-2003, 20:26
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Misschien is dit wel een leuk en nuttig idee:

Ik ben opzich wel benieuwd wat de vaste bezoekers van A&N van elkaars stijl van discussieren en argumenteren vinden. Heel erg in het algemeen.

Ehm... wat vinden jullie bijvoorbeeld van mij??
(puur inhoudelijk, niet op de man of de persoon spelen
Oud 24-03-2003, 20:30
Nate
Nate is offline
Ik reken je in ieder geval tot de mensen van wie ik het de moeite waard vind replies te lezen en er eventueel op in te gaan. Ben het niet erg vaak met je eens, als we termen gaan hanteren krijg je definately de stempel 'links', maar je bent een welkome aanvulling op het forum, me dunkt.

Nu ik, nu ik! Wie wil
Oud 24-03-2003, 20:40
Blitzkrieg Bop
Bij jou ook. Af en toe een beetje korte inhoudsloze replys maar dat doen we allemaal wel eens

Verder heb je een goede historische achtergrond en veel kennis van zaken in de meeste topics.

Verder vind ik Gatara, Joostje en Nare man goede debaters

Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:02
waaromniet?
waaromniet? is offline
duyvel, wel aardig, je voelt je af en toe lichtelijk superieur (al dan niet terecht), maar over het algemeen vrij redelijk.

Nate, humoristische en sterke posts, over het algemeen

Natuurlijk ben ik het er mee eens dat Wouter sterk is, hij moet alleen af en toe zich een beetje inhouden. Gatara en Joostje kunnen soms sterker en soms zwakker uit de hoek komen. Verder ben ik altijd blij met de bijdragen van Pim (Unexplained) aangezien we dan nog een paar goed onderbouwde en verzorgde "rechtse" bijdragen hebben.
Oud 24-03-2003, 22:22
Nate
Nate is offline
Ah, waaromniet? ben ik het relatief nog best vaak mee eens Vermakelijke posts, meestal vrij logisch maar to the point beredeneerd. Eveneens over het algemeen, natuurlijk.

Gatara ben ik het virtueel nooit mee eens, zij en haar globalistische aspiraties Maar ze post 'goed' als in, het is in ieder geval leesbaar, onderbouwd, en intelligent. Een beetje soft, dat wel

nare man krijgt al genoeg credit op de fora, maar ik kan dit niet volledig tegen spreken, dus ere wie ere toekomt.

Joostje heeft sterkere en zwakkere posts. Lappen naadloos kloppende tekst en korte regeltjes vol spelfouten, maar vrijwel altijd vermakelijk
Oud 24-03-2003, 22:48
k28
k28 is offline
loop nog niet zo lang actief mee als poster hier, maar ik vond de discussie over Irak met Duyvel en seb4 buitengewoon interessant

aan gatara valt me op dat ze de neiging heeft om complete kranten te quoten in vragen en da's af en toe wel vermoeiend om door te worstelen, maar het is wel interessant!

vind het altijd leuk om andere argumenten / meningen / standpunten / feiten te horen, dat draagt alleen maar bij aan je eigen meningsvorming.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:38
Blitzkrieg Bop
kan me die discussie niet herinneren, maar er zijn ook zoveel topics over Irak...
Oud 25-03-2003, 17:24
Anne
Anne is offline
Ik vind de replys van Gatara, Joostje, Nate, duyvel, nare man en Martian vaak interessant om te lezen... meestal wel hele goede replys.
Met DeltaOne ben ik wat minder blij, maar dat komt omdat ik het volgens mij altijd met hem oneens ben, en ik vind hem soms wat ongenuanceerd uit de hoek komen. En BARON is een zeer-trouwe LPF-aanhanger.
Oud 25-03-2003, 17:53
Gatara
Gatara is offline
Ik neem even een diplomatiek standpunt in:

GEEN commentaar
Oud 25-03-2003, 17:55
Blitzkrieg Bop
beetje heel erg Balkenende-achtig hoor, valt me weer tegen...
Oud 25-03-2003, 17:58
Anne
Anne is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-03-2003 @ 18:53:
Ik neem even een diplomatiek standpunt in:

GEEN commentaar
Ik kom terug op mijn vorige reactie. Ik las een spoeddebat in. Uitkomst: ik vind de posts van Gatara SOMS interessant om te lezen.

Oud 25-03-2003, 17:58
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
duyvel schreef op 25-03-2003 @ 18:55:
beetje heel erg Balkenende-achtig hoor, valt me weer tegen...
Oud 26-03-2003, 00:43
Joostje
Joostje is offline
Nouja, vooruit dan maar:

Ik ben het bijna zonder uitzondering met bovenstaande eens, hetgeen meestal erop neerkomt dat ik de posts slechts diagonaal lees. Wel jammer dat er dus niet echt discussie is . Verder heeft ze vaak wel interessante feitjes en quote ze wel redelijk interessante artikelen.

Oja, ben blij dat mensen ook nog de moeite nemen daadwerkelijk mijn posts te lezen
Oud 26-03-2003, 00:47
BARON
BARON is offline
Citaat:
Anneee schreef op 25-03-2003 @ 18:24:
En BARON is een zeer-trouwe LPF-aanhanger.
Ik zal Pim's manier van denken nooit verlaten; zijn wegen zijn ondoorgrondelijk, maar ik probeer ze te vertalen voor jullie simpele mensen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 00:50
Nate
Nate is offline
Citaat:
BARON schreef op 26-03-2003 @ 01:47:
Ik zal Pim's manier van denken nooit verlaten; zijn wegen zijn ondoorgrondelijk, maar ik probeer ze te vertalen voor jullie simpele mensen.
Schrijf d'r een bijbel over

Overigens vind ik jou nog wel een van de vermakelijkste LPF-aanhangers, niet denigrerend bedoeld
Oud 26-03-2003, 00:53
BARON
BARON is offline
Citaat:
Nate schreef op 26-03-2003 @ 01:50:
Schrijf d'r een bijbel over

Overigens vind ik jou nog wel een van de vermakelijkste LPF-aanhangers, niet denigrerend bedoeld
Hé hallo Nate; sorry maar ik ben op dinsdag vaak aangescjoten

Meestyasl bedoelk ik niet serieus alles wat ik zeg, ik wordt alleen nogal emotioneel als ik de naam "pim" hoor of als men het heewft over de LPF.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 00:57
Nate
Nate is offline
Citaat:
BARON schreef op 26-03-2003 @ 01:53:
Hé hallo Nate; sorry maar ik ben op dinsdag vaak aangescjoten

Meestyasl bedoelk ik niet serieus alles wat ik zeg, ik wordt alleen nogal emotioneel als ik de naam "pim" hoor of als men het heewft over de LPF.
Haha, ja 't zal wel. Maar dan tref je 't, want ik neem ook niet zoveel serieus.

Ik ga in elk geval eens pitten, morgen vrij van werk dus dat komt mooi uit, jij succes met je roes uitslapen, en tot volgende week dinsdag hč?
Oud 26-03-2003, 01:00
BARON
BARON is offline
Citaat:
Nate schreef op 26-03-2003 @ 01:57:
Haha, ja 't zal wel. Maar dan tref je 't, want ik neem ook niet zoveel serieus.

Ik ga in elk geval eens pitten, morgen vrij van werk dus dat komt mooi uit, jij succes met je roes uitslapen, en tot volgende week dinsdag hč?
ok, see you next time Tot Dinsdag!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 01:42
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-03-2003 @ 01:43:
Verder heeft ze vaak wel interessante feitjes en quote ze wel redelijk interessante artikelen.
Wie is "ze"?

Aangezien ik volgens mij de meeste artikelen post zal ik het wel zijn.
Oud 26-03-2003, 08:18
Anne
Anne is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-03-2003 @ 02:42:
Oud 26-03-2003, 09:20
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-03-2003 @ 02:42:
Wie is "ze"?

jij
Oud 26-03-2003, 09:42
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Nate schreef op 24-03-2003 @ 23:22:
Ah, waaromniet? ben ik het relatief nog best vaak mee eens Vermakelijke posts, meestal vrij logisch maar to the point beredeneerd. Eveneens over het algemeen, natuurlijk.

Gatara ben ik het virtueel nooit mee eens, zij en haar globalistische aspiraties Maar ze post 'goed' als in, het is in ieder geval leesbaar, onderbouwd, en intelligent. Een beetje soft, dat wel

nare man krijgt al genoeg credit op de fora, maar ik kan dit niet volledig tegen spreken, dus ere wie ere toekomt.

Joostje heeft sterkere en zwakkere posts. Lappen naadloos kloppende tekst en korte regeltjes vol spelfouten, maar vrijwel altijd vermakelijk
Nate: scherpe observatie van medeforummers
Oud 26-03-2003, 18:43
NN
NN is offline
Ik stel mij zelf ook beschikbaar als evaluatieobject.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:46
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
NN schreef op 26-03-2003 @ 19:43:
geen idee eigelijk

*is moe*
Oud 26-03-2003, 18:47
TpieD
TpieD is offline
Ik ben hier een dag ... als jong en naiëf persoon weet ik dat het enige positieve over mij dat hier ooit zal gesproken worden is namelijk wanner ik verkondig nooit meer terug te komen ... dus steek die champagne maar terug in de koelkast !
Oud 27-03-2003, 12:43
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
NN schreef op 26-03-2003 @ 19:43:
Je zegt geloof ik wel goede dingen. Niet negatief opvallend. Eigenlijk helemaal niet zo opvallend. Maar misschien is dat juist wel positief. En de enige bijdrage die ik me nu voor de geest kan halen, in de Bos-discussie, dat vond ik wel een goede.
Oud 27-03-2003, 13:28
NN
NN is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 27-03-2003 @ 13:43:
Je zegt geloof ik wel goede dingen. Niet negatief opvallend. Eigenlijk helemaal niet zo opvallend. Maar misschien is dat juist wel positief. En de enige bijdrage die ik me nu voor de geest kan halen, in de Bos-discussie, dat vond ik wel een goede.
Het spijt me dat ik de afgelopen week wat minder van mij heb laten horen. Dit ligt wat aan tentamendrukte en dat de grote hoeveelheid oorlogsdiscussies waar ik soms geen zin in heb.......
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:50
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
NN schreef op 27-03-2003 @ 14:28:
Het spijt me dat ik de afgelopen week wat minder van mij heb laten horen. Dit ligt wat aan tentamendrukte en dat de grote hoeveelheid oorlogsdiscussies waar ik soms geen zin in heb.......
Dat laatste kan ik me heel goed voorstellen...

Over NN: te ingenomen met de PvdA, net als Atje zegmaar

En was ik bijna vergeten : Martian vind ik ook (bijna) altijd waardevolle bijdragen leveren
Oud 27-03-2003, 18:30
NN
NN is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 27-03-2003 @ 17:50:

Over NN: te ingenomen met de PvdA, net als Atje zegmaar

Dat ik het vaak eens ben met een politieke partij heeft toch niet de betekenis dat ik daarmee te ingenomen ben? Wij hebben toch allemaal wel zo onze voorkeuren?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 23:26
Nate
Nate is offline
Laat ik ook nog eens mijn rijtje bijvullen...

NN; heb ik reeds in een eerder topic becomplimenteerd.

Anne(+e's); komt over als een D66-personage. Wat niet negatief bedoelt is, ik vind het wel oké omdat 't naar mijn weten altijd vrij gematigd is (oké, da's niet altijd positief), maar wel realistisch.

*Burning water*; kan me beide kanten van het verhaal herrineren, dat ik dacht "Goh... Wat onnozel" en dat ik dacht "Hé, da's een goede", maar ik weet niet wat waar van toepassing was, dus 't een kan meer betekenen dan 't ander. Sorry, hier kom ik nog wel een keer op terug zo nodig

TpieD; blijf, for all you want. Maar meer kan 'k inderdaad niet melden

BARON; leuke gozer, voor zover ik weet. Uiteraard ben ik het niet zo vaak met hem eens (wie wel, after all ), maar je kunt dingen op bepaalde manieren brengen en daar scoort onze BARON wél punten mee.

Che Guevara; Af en toe een beetje té standaard links, maar ik kan in ieder geval altijd begrijpen waar z'n posts vandaan komen. Gaat op de 'varierend in sterkte'-lijst van Joostje en *Burning water*. Dystopia mag er overigens ook bij

Ziezo (wat is dat een grappig woord, eigenlijk)
Oud 27-03-2003, 23:59
Blitzkrieg Bop
Anneee: komt hier volgens mij niet zo heel vaak (??) maar ik vind haar replys wel altijd goed en interessant. Meer beetje standaard groenlinks type trouwens

BARON: beetje te standaard rechts, en zn argumenten zijn niet altijd overtuigend. Daarom ga ik dr meestal niet op in. Verder een hele trouwe LPF aanhanger die zich niet van zn punt laat afbrengen.

Che Guevara: Ben ik het vaak wel mee eens. DAs altijd fijn. lijkt erg op mij qua stijl van argumenteren, en is ook lekker anti-amerikaans

*Burning Water*: Simpel en to the point, maar vaak wel erg overtuigend !!
Oud 28-03-2003, 09:55
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
NN schreef op 27-03-2003 @ 19:30:
Dat ik het vaak eens ben met een politieke partij heeft toch niet de betekenis dat ik daarmee te ingenomen ben? Wij hebben toch allemaal wel zo onze voorkeuren?
Ohh het is ook niet heel negatief bedoelt ofzo, want in verreweg de meeste posts van jou kan ik me goed vinden, alleen vind ik het af en toe iets te overdone PvdA
Oud 28-03-2003, 10:09
Anne
Anne is offline
Citaat:
Nate schreef op 28-03-2003 @ 00:26:
Anne(+e's); komt over als een D66-personage. Wat niet negatief bedoelt is, ik vind het wel oké omdat 't naar mijn weten altijd vrij gematigd is (oké, da's niet altijd positief), maar wel realistisch.
Citaat:
duyvel schreef:
Anneee: komt hier volgens mij niet zo heel vaak (??) maar ik vind haar replys wel altijd goed en interessant. Meer beetje standaard groenlinks type trouwens
Eh... ja...

Ik kom hier wel vaak, maar lees meer dan dat ik reply. Ben vast een standaard GroenLinks type (dat krijg je als je lid bent ) en heb dus geen D66 gestemd. Gematigd kan wel kloppen, ben af en toe (jaaa, zelfs op internet) iets te verlegen.

Maar goede analyse hoor!
Oud 28-03-2003, 18:31
NN
NN is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 28-03-2003 @ 10:55:
Ohh het is ook niet heel negatief bedoelt ofzo, want in verreweg de meeste posts van jou kan ik me goed vinden, alleen vind ik het af en toe iets te overdone PvdA
Wat is "te overdone Pvda"?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:40
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Anneee schreef op 28-03-2003 @ 11:09:
Eh... ja...

Ik kom hier wel vaak, maar lees meer dan dat ik reply. Ben vast een standaard GroenLinks type (dat krijg je als je lid bent ) en heb dus geen D66 gestemd. Gematigd kan wel kloppen, ben af en toe (jaaa, zelfs op internet) iets te verlegen.

Maar goede analyse hoor!
mijn mensenkennis is nou eenmaal onfeilbaar..
Oud 29-03-2003, 17:03
McCaine
McCaine is offline
Wat voor vage thread is dit nou?
Oud 29-03-2003, 17:06
Blitzkrieg Bop
ik zou zeggen: lees de eerste paar regels eens!
Oud 29-03-2003, 17:09
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
duyvel schreef op 29-03-2003 @ 18:06:
ik zou zeggen: lees de eerste paar regels eens!
Heb ik gedaan, maar waar dit op slaat is me een raadsel...

Maar mij best
Oud 31-03-2003, 10:23
BARON
BARON is offline
Citaat:
Nate schreef op 28-03-2003 @ 00:26:
BARON; leuke gozer, voor zover ik weet. Uiteraard ben ik het niet zo vaak met hem eens (wie wel, after all ), maar je kunt dingen op bepaalde manieren brengen en daar scoort onze BARON wél punten mee.

Duyvel:
BARON: beetje te standaard rechts, en zn argumenten zijn niet altijd overtuigend. Daarom ga ik dr meestal niet op in. Verder een hele trouwe LPF aanhanger die zich niet van zn punt laat afbrengen.
Dank u voor deze positieve reacties!

Ook ik heb hier een paar favoriete medeforummers en een paar waar ik een gruwelijke hekel aan heb.

- Met Duyvel heb ik meestal weinig discussie, omdat zoals hij zelf al zegt, hij weinig ingaat op m'n replies.
- Nate is altijd lachen; zeker op dinsdagavond.
- NN is nogal erg bezig altijd zijn rechten studie erbij te halen, maar zijn replies zijn stukken beter dan een bepaalde andere rechtenstudent, voor mij de grootste klootzak van het forum.
- Annee is gematigd links dus daar kan ik nog wel mee overweg.
- Gatara is mij wat dweperig, maar voor mij heeft ze altijd een mysterieus imago.
- Atje is ons forumturkje, die moeten er ook zijn.
- Joostje denkt soms dat ie erg grappig is, maar het is geen vervelende gast.

De enige hier die ik echt niet mag is Nare Man; die probeert mensen alleen maar geestelijk kapot te maken. Ik snap niet hoe dat later moet, met zo iemand als rechter of advocaat.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 31-03-2003 @ 11:23:
De enige hier die ik echt niet mag is Nare Man; die probeert mensen alleen maar geestelijk kapot te maken. Ik snap niet hoe dat later moet, met zo iemand als rechter of advocaat.
Oh, dat is heel simpel. Ik ben eigenlijk heel gematigd en geduldig. Alleen met mensen zoals jij heb ik geen enkele compassie. Je overdrijft namelijk schromelijk; als jij door opmerkingen op dit forum 'geestelijk kapot' gaat, dan raad ik je toch eens aan te gaan praten met een geestelijk bijstandsverlener, want dan neem je je hobby iets te serieus.

Als je wilt weten hoe dat later verder moet: ik ben nog tot volgend jaar in actie te zien in Nijmegen, daarna verkas ik naar Leiden. Je bent bij deze dan ook van harte uitgenodigd voor mijn buluitreiking: ik beloof je dat ik in m'n dissertatie later een woordje aan jou en Pimmie zal wijden.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:09
NN
NN is offline
Citaat:
BARON schreef op 31-03-2003 @ 11:23:
Dank u voor deze positieve reacties!

Ook ik heb hier een paar favoriete medeforummers en een paar waar ik een gruwelijke hekel aan heb.

- NN is nogal erg bezig altijd zijn rechten studie erbij te halen, maar zijn replies zijn stukken beter dan een bepaalde andere rechtenstudent, voor mij de grootste klootzak van het forum.

Het recht zie ik als een middel om op een objectieve wijze vele maatschappelijk vraagstukken te kunnen beoordelen.

Nu mijn oordeel over jou: ik vind dat je vaak te geëmotioneerd op bepaalde zaken reageert en het je te veel persoonlijk aantrekt. Probeer mensen eens beargumenteerd te overtuigen in plaats van gescheld over linkse kerk-borrelpraat of het demoniseren van Wouter.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:27
Verwijderd
Op het moment dat BARON dingen aanvoert als 'het blanke ras is natuurlijk superieur' dan vraag ik me af hoe serieus hij zichzélf eigenlijk neemt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:29
Martian
Martian is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-04-2003 @ 20:27:
Op het moment dat BARON dingen aanvoert als 'het blanke ras is natuurlijk superieur' dan vraag ik me af hoe serieus hij zichzélf eigenlijk neemt.
Mja ik ben er na dat topic over de blanke superioriteit iig mee opgehouden.
Oud 01-04-2003, 21:19
BARON
BARON is offline
Citaat:
Martian schreef op 01-04-2003 @ 20:29:
Mja ik ben er na dat topic over de blanke superioriteit iig mee opgehouden.
Ik heb er argumenten bijgegeven; dat is precies wat jullie altijd willen. Het is nu onzin om weer gelijk weg te lopen en mij te negeren. Ik ben de enige rechtste persoon op dit forum die nog wat tegengas geeft, in de vorm van argumenten.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:25
BARON
BARON is offline
Citaat:
NN schreef op 01-04-2003 @ 20:09:
Het recht zie ik als een middel om op een objectieve wijze vele maatschappelijk vraagstukken te kunnen beoordelen.

Nu mijn oordeel over jou: ik vind dat je vaak te geëmotioneerd op bepaalde zaken reageert en het je te veel persoonlijk aantrekt. Probeer mensen eens beargumenteerd te overtuigen in plaats van gescheld over linkse kerk-borrelpraat of het demoniseren van Wouter.
Goed; ik geef toe dat ik geëmotioneerd wordt/ben. Maar zoals Mat Herben op de eerste ledenvergadering van de LPF al zij: "Wij zijn een partij van de emotie", en dat is geheel in de traditie van Pim. Al die saaie zakken van die andere partijen wordt je toch ook nooit wijzer van; ze draaien er alleen maar omheen en durven nooit eens een stevige discussie aan te gaan. En ik praat dan over meer dan alleen de lijsttrekker.
Verder scherm ik niet zomaar met de term "linkse kerk", ik gebruik het woord alleen als het op z'n plaats is. D.w.z. als links weer één front meent te moeten vormen tegen andersdenkenden. Verder moet Wouter eerst eens ophouden maar altijd de LPF af te zeiken en constant erop te wijzen dat Pim dood is. Dat maakt mij en vele anderen intens verdrietig.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:54
naam onbekend
naam onbekend is offline
Goh, niemand heeft het nog over mij gehad, zelfs BARON niet.

Che Guevara: Is net zo anti-Amerikaans als ik, en tevens net zo links. Verder vind ik dat hij hele goede relativerende opmerkingen kan posten over allerlei onderwerpen.

duyvel: Hetzelfde als Che Guevara eigenlijk.

Gatara: Eén van de toppers. Heeft altijd zeer scherpe posts, en laat door veel geciteerde artikelen zien dat ze werkelijk weet waar ze over praat.

nare man: Hetzelfde als Gatara. Ook vrijwel altijd scherp, maar hij laat zich af en toe wat teveel uit zijn tent lokken door BARON.

BARON: Komt qua standpunten totaal niet met mij overeen, en ik ben het dan ook eigenlijk nooit met hem eens. Ik heb af en toe het idee dat hij rechtse replies posts om linkse forummers te provoceren. Ik vraag me in ieder geval wel eens af of hij nou echt meent wat hij post.
Ik merk ook dat het tussen hem en nare man wat uit de hand begint te lopen, omdat ze veel te fel op elkaar ingaan.
Bij mij is BARON in achting gestegen toen hij mij feliciteerde met mijn verjaardag. Dat vond ik echt heel sympathiek van hem.

Atje85: Kan soms heel goed reageren, maar valt af en toe teveel aan op de persoon in plaats van op het onderwerp.

Joostje: Sterk wisselend. Meestal vind ik hem wel goed posten, maar hij heeft ook wel eens een off-day.

*Burning Water*: Ook met haar ben ik het vrij vaak eens. Ze post vaak zeer goed, met een duidelijke en heldere argumentatie.

DeltaOne: Is mij iets te pro-oorlog. Hij wil ook absoluut niet naar anti-oorlogsargumenten luisteren. Ik vind hem dan ook niet zo'n goede debater.

theone87nl: Mag wat mij betreft met onmiddellijke ingang een permban krijgen. Hij is continu bezig te provoceren met ultra-kortzichtige extreem-rechtse replies. Die replies getuigen van ongelooflijke domheid, van haat tegen alles wat niet denkt en doet zoals hij, en van een kortzichtigheid die zijn weerga niet kent. Kortom: hij hoort imo niet thuis op een forum zoals dit.

waaromniet?: Vertolkt zijn rol van forumbaas uitstekend en kan zelf ook zeer goed posten.

Martian: Komt vaak met leuke relativerende opmerkingen. Dat kan ik wel waarderen.

Unexplained: Ik zie hem de laatste tijd niet zo vaak meer hier, maar hij heeft meestal zeer goede posts. Ik ben het eigenlijk nooit met hem eens, want hij is rechts, maar hij geeft wel bruikbare argumenten voor zijn meningen, in tegenstelling tot BARON. Voor mij is Unexplained de beste rechtse forummer.

Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:01
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 01-04-2003 @ 22:54:
Ik heb af en toe het idee dat hij rechtse replies posts om linkse forummers te provoceren.
No shit
Oud 01-04-2003, 23:36
BARON
BARON is offline
Citaat:
McCaine schreef op 01-04-2003 @ 23:01:
No shit
linkse forummers moeten af en toe een schop voor hun kont krijgen; anders wordt het hier zo'n saaie boel

en Naam Onbekend; je verdient natuurlijk ook mijn beoordeling, omdat je zo'n symphatiek stukje over mij hebt geschreven:

Je posts zijn vaak wat aan de korte kant, je mag dingen soms iets meer toelichten. Verder altijd volhardend in discussies, maar dat geeft niet, ik geef ook nooit op. Zo had Pim het gewild.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 26-03-2003 @ 01:43:
Nouja, vooruit dan maar:

Ik ben het bijna zonder uitzondering met bovenstaande eens, hetgeen meestal erop neerkomt dat ik de posts slechts diagonaal lees. Wel jammer dat er dus niet echt discussie is . Verder heeft ze vaak wel interessante feitjes en quote ze wel redelijk interessante artikelen.

Oja, ben blij dat mensen ook nog de moeite nemen daadwerkelijk mijn posts te lezen
Jaaaa Zeker, ik zei al ooit tegen je: ik post vaak niet in topics omdat jij al zegt wat ik denk Joostje is mijn Pim. Ofzo.

Nare Man ben ik het wel vaak mee eens maar dat Volkert gedoe iets minder Verder altijd wel interessant en grappig dat ie rechten studeert en dus goede toevoegingen heeft in sommige topics .

Martian is lief.

Gatara Duyvel en Gegennazis goede posts, ook vaak mee eens.

DeltaOne vind ik niet echt goed posten, evenals BARON.

Van de over het algemeen rechtse mensen hier vind ik FeyenoordVakX en De Balonnenman redelijk posten, en Unexplained af en toe.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 23:53
BARON
BARON is offline
Hmmm, ik vind wel van mezelf dat ik beter post dan gegennazis, die schreeuwt alleen maar. De rest post inderdaad uitgebreider dan ik, maar ik probeer ook altijd in een paar steekwoorden bepaalde emoties op te wekken, dat vind ik het belangrijkst.

Maar Minni, ik zie jou inderdaad wel erg weinig posten, moet je toch eens wat vaker doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten