Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Meestyasl bedoelk ik niet serieus alles wat ik zeg, ik wordt alleen nogal emotioneel als ik de naam "pim" hoor of als men het heewft over de LPF. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga in elk geval eens pitten, morgen vrij van werk dus dat komt mooi uit, jij succes met je roes uitslapen, en tot volgende week dinsdag hč? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aangezien ik volgens mij de meeste artikelen post ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben hier een dag ... als jong en naiëf persoon weet ik dat het enige positieve over mij dat hier ooit zal gesproken worden is namelijk wanner ik verkondig nooit meer terug te komen ... dus steek die champagne maar terug in de koelkast !
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over NN: te ingenomen met de PvdA, net als Atje zegmaar ![]() En was ik bijna vergeten ![]() ![]()
|
Laat ik ook nog eens mijn rijtje bijvullen...
NN; heb ik reeds in een eerder topic becomplimenteerd. Anne(+e's); komt over als een D66-personage. Wat niet negatief bedoelt is, ik vind het wel oké omdat 't naar mijn weten altijd vrij gematigd is (oké, da's niet altijd positief), maar wel realistisch. *Burning water*; kan me beide kanten van het verhaal herrineren, dat ik dacht "Goh... Wat onnozel" en dat ik dacht "Hé, da's een goede", maar ik weet niet wat waar van toepassing was, dus 't een kan meer betekenen dan 't ander. Sorry, hier kom ik nog wel een keer op terug zo nodig TpieD; blijf, for all you want. Maar meer kan 'k inderdaad niet melden ![]() BARON; leuke gozer, voor zover ik weet. Uiteraard ben ik het niet zo vaak met hem eens (wie wel, after all ![]() Che Guevara; Af en toe een beetje té standaard links, maar ik kan in ieder geval altijd begrijpen waar z'n posts vandaan komen. Gaat op de 'varierend in sterkte'-lijst van Joostje en *Burning water*. Dystopia mag er overigens ook bij ![]() Ziezo (wat is dat een grappig woord, eigenlijk)
|
Anneee: komt hier volgens mij niet zo heel vaak (??) maar ik vind haar replys wel altijd goed en interessant. Meer beetje standaard groenlinks type trouwens
![]() BARON: beetje te standaard rechts, en zn argumenten zijn niet altijd overtuigend. Daarom ga ik dr meestal niet op in. Verder een hele trouwe LPF aanhanger die zich niet van zn punt laat afbrengen. ![]() Che Guevara: Ben ik het vaak wel mee eens. DAs altijd fijn. ![]() ![]() *Burning Water*: Simpel en to the point, maar vaak wel erg overtuigend !!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik kom hier wel vaak, maar lees meer dan dat ik reply. ![]() ![]() Maar goede analyse hoor!
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar mij best ![]()
||
Citaat:
![]() Ook ik heb hier een paar favoriete medeforummers en een paar waar ik een gruwelijke hekel aan heb. - Met Duyvel heb ik meestal weinig discussie, omdat zoals hij zelf al zegt, hij weinig ingaat op m'n replies. - Nate is altijd lachen; zeker op dinsdagavond. ![]() - NN is nogal erg bezig altijd zijn rechten studie erbij te halen, maar zijn replies zijn stukken beter dan een bepaalde andere rechtenstudent, voor mij de grootste klootzak van het forum. - Annee is gematigd links dus daar kan ik nog wel mee overweg. - Gatara is mij wat dweperig, maar voor mij heeft ze altijd een mysterieus imago. - Atje is ons forumturkje, die moeten er ook zijn. ![]() - Joostje denkt soms dat ie erg grappig is, maar het is geen vervelende gast. De enige hier die ik echt niet mag is Nare Man; die probeert mensen alleen maar geestelijk kapot te maken. Ik snap niet hoe dat later moet, met zo iemand als rechter of advocaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je wilt weten hoe dat later verder moet: ik ben nog tot volgend jaar in actie te zien in Nijmegen, daarna verkas ik naar Leiden. Je bent bij deze dan ook van harte uitgenodigd voor mijn buluitreiking: ik beloof je dat ik in m'n dissertatie later een woordje aan jou en Pimmie zal wijden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu mijn oordeel over jou: ik vind dat je vaak te geëmotioneerd op bepaalde zaken reageert en het je te veel persoonlijk aantrekt. Probeer mensen eens beargumenteerd te overtuigen in plaats van gescheld over linkse kerk-borrelpraat of het demoniseren van Wouter. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder scherm ik niet zomaar met de term "linkse kerk", ik gebruik het woord alleen als het op z'n plaats is. D.w.z. als links weer één front meent te moeten vormen tegen andersdenkenden. Verder moet Wouter eerst eens ophouden maar altijd de LPF af te zeiken en constant erop te wijzen dat Pim dood is. Dat maakt mij en vele anderen intens verdrietig. |
![]() |
|
Goh, niemand heeft het nog over mij gehad, zelfs BARON niet.
![]() Che Guevara: Is net zo anti-Amerikaans als ik, en tevens net zo links. Verder vind ik dat hij hele goede relativerende opmerkingen kan posten over allerlei onderwerpen. duyvel: Hetzelfde als Che Guevara eigenlijk. Gatara: Eén van de toppers. Heeft altijd zeer scherpe posts, en laat door veel geciteerde artikelen zien dat ze werkelijk weet waar ze over praat. nare man: Hetzelfde als Gatara. Ook vrijwel altijd scherp, maar hij laat zich af en toe wat teveel uit zijn tent lokken door BARON. BARON: Komt qua standpunten totaal niet met mij overeen, en ik ben het dan ook eigenlijk nooit met hem eens. Ik heb af en toe het idee dat hij rechtse replies posts om linkse forummers te provoceren. Ik vraag me in ieder geval wel eens af of hij nou echt meent wat hij post. Ik merk ook dat het tussen hem en nare man wat uit de hand begint te lopen, omdat ze veel te fel op elkaar ingaan. Bij mij is BARON in achting gestegen toen hij mij feliciteerde met mijn verjaardag. Dat vond ik echt heel sympathiek van hem. Atje85: Kan soms heel goed reageren, maar valt af en toe teveel aan op de persoon in plaats van op het onderwerp. Joostje: Sterk wisselend. Meestal vind ik hem wel goed posten, maar hij heeft ook wel eens een off-day. *Burning Water*: Ook met haar ben ik het vrij vaak eens. Ze post vaak zeer goed, met een duidelijke en heldere argumentatie. DeltaOne: Is mij iets te pro-oorlog. Hij wil ook absoluut niet naar anti-oorlogsargumenten luisteren. Ik vind hem dan ook niet zo'n goede debater. theone87nl: Mag wat mij betreft met onmiddellijke ingang een permban krijgen. Hij is continu bezig te provoceren met ultra-kortzichtige extreem-rechtse replies. Die replies getuigen van ongelooflijke domheid, van haat tegen alles wat niet denkt en doet zoals hij, en van een kortzichtigheid die zijn weerga niet kent. Kortom: hij hoort imo niet thuis op een forum zoals dit. waaromniet?: Vertolkt zijn rol van forumbaas uitstekend en kan zelf ook zeer goed posten. Martian: Komt vaak met leuke relativerende opmerkingen. Dat kan ik wel waarderen. Unexplained: Ik zie hem de laatste tijd niet zo vaak meer hier, maar hij heeft meestal zeer goede posts. Ik ben het eigenlijk nooit met hem eens, want hij is rechts, maar hij geeft wel bruikbare argumenten voor zijn meningen, in tegenstelling tot BARON. Voor mij is Unexplained de beste rechtse forummer.
Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 22:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en Naam Onbekend; je verdient natuurlijk ook mijn beoordeling, omdat je zo'n symphatiek stukje over mij hebt geschreven: Je posts zijn vaak wat aan de korte kant, je mag dingen soms iets meer toelichten. Verder altijd volhardend in discussies, maar dat geeft niet, ik geef ook nooit op. Zo had Pim het gewild. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nare Man ben ik het wel vaak mee eens maar dat Volkert gedoe iets minder ![]() ![]() Martian is lief. ![]() Gatara Duyvel en Gegennazis goede posts, ook vaak mee eens. DeltaOne vind ik niet echt goed posten, evenals BARON. Van de over het algemeen rechtse mensen hier vind ik FeyenoordVakX en De Balonnenman redelijk posten, en Unexplained af en toe. |
![]() |
|
Hmmm, ik vind wel van mezelf dat ik beter post dan gegennazis, die schreeuwt alleen maar. De rest post inderdaad uitgebreider dan ik, maar ik probeer ook altijd in een paar steekwoorden bepaalde emoties op te wekken, dat vind ik het belangrijkst.
Maar Minni, ik zie jou inderdaad wel erg weinig posten, moet je toch eens wat vaker doen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vreemde (nieuwe) docent. fromBALKAN :D | 25 | 17-05-2007 13:51 | |
Vrije tijd |