Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Britney staat ver van Michelle af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar ben ik het met je absoluut niet mee eens. Weet je uberhaupt wel wat het verschil is tussen Michelle Branch en Britney Spears? Dat blijkt dus niet uit die post. Nou ik zal ff de verschillen opnoemen: 1. Michelle bespeelt een instrument; gitaar en Britney geen. 2. Michelle schrijft al haar liedjes en componeert ze ook. En dat kun je van Miss Spears niet zeggen. 3. Michelle zingt altijd Live en zuiver en Britney playbackt altijd en als ze *live* zingt, dan is het altijd hijg hijg: niet zuiver dus. 4. Michelle kleedt zich tenminste normaal. 5. De muziek die ze maken zijn dus echt niet hetzelfde. Ik kan er nog wat opnoemen, maar aangezien mijn punt duidelijk is, is dit wel genoeg. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet wel 1 overeenkomst tussen Britney en Michelle:
- Ze zijn allebei irritant als ze zingen!! Na elke zin die ze hebben gezongen komt een kreun of een hijg. Maar Michelle is nog net niet zo erg als Britney die bij elk woord wat ze zegt haar tong uit haar mond steekt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja nu heb ik het;
dat nummer dat ik op tv zag in die special was All You Wanted. kheb net wat samples van het album geluisterd op http://www.michellebranch.ca/ das een mooi nummer, de rest klinkt ook goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Yeps ![]() All you wanted is momenteel uit in de VS. De single doet het nu erg goed in de charts ![]() Er is ook een acoustische versie van dit lied. Echt een hele mooie. Je kunt hem hier downloaden: http://www.delightz.net/f4m/ Enjoy! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja ik heb 2 nieuwe nummers ontdekt, Fall en Hold my heart, de laatste had ze op haar veertiende geschreven en opgenomen. Klinkt heel leuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat weet ik niet. Het is niet bekend waar ze een kleine showcase gaat houden, want ik neem aan dat ze dat wel gaat doen. Maar alles is nog niet zeker!! Ik zal als ik jou was zeker deze pagina de komende dagen in de gaten houden: http://www.michellebranch.net/tour.html |
![]() |
||
Citaat:
Ja zal ik zeker gaan doen! Misschien kunnen we kaartjes winnen of zo, ik hoop het want ik ben heel erg blut! En anders, ze komt denk ik wel vaker naar Nederland (hoop ik).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk niet dat de kaartjes zo duur zijn. Een normaal concert kaartje kost tussen de 40-60 gulden en ik denk dat zo'n kleine showcase wel wat minder kost. 30 piek ofzo? Maar het enige probleem is dat als ik naar Amsterdam wil gaan, dat ik niet alleen mag ![]() Misschien dat ik tegen die tijd wel een oplossing vind. Maar eerst wil ik meer details weten ![]() [Dit bericht is aangepast door Sookie (16-03-2002).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals de meeste fans weten is ze vandaag in Nederland. Natuurlijk kon een optreden van haar niet missen.
Vanavond bij Barend en Van Dorp Michelle Branch!!!!! Ze gaat daar Everywhere spelen. Het programma begint trouwens om 22.30 en duurt tot 23.30. Kijken duzzzzzzzz!!!!!!! http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/ |
![]() |
|
Alvast excuses als mensen zich hieraan gaan storen, maar ik ken alleen Everywhere, en baseer m'n mening dus alleen op dat nummer.
OOR nr.6 2002: Plastic dwarsheid voor Ally McBeal-kijksters en penopauze-mannen die met enige regelmaat vallen voor kreunende, net iets te jonge cockteasertjes. Zoiets dacht ik ook na dat nummer voor de 17de keer gehoord te hebben. Mijn excuses, maar dat moest er even uit. ![]()
|
![]() maar das mijn mening ![]()
||
Citaat:
greetz
|
Ik vind dat dat liedje van haar echt enorm snel gaat vervelen (Everywhere) het is ook gelijk het enigste liedje wat ik ken van haar, dus verder zal ik dr nie over oordelen, maar Everywhere heb ik nou wel weer genoeg gehoord om eerlijk te zijn..
(kwam door gymles, een groepje maakte een dansje op dat liedje, dus dat werd heel de tijd opnieuw gedraaid ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ik heb het liedje van 0:44, dus kan hem niet helemaal beluisteren. Ook een leuke is I'm Real door The Starting Line. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |