Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zie avatar en foto's die ergens op Lifestyle rondzweven...
![]() ![]() Dat is dus echt het type wat ik het mooist vind: bruine ogen, donker krullend haar, mooi gevormd gezicht en een intelligente, kalme uitstraling. Beperkt de keuze alleen wel enigszins, als je zulke scherpe criteria stelt. |
![]() |
||
Citaat:
******************************* p.s ken je of ben jij iemand die op hem lijkt (zie plaatje hierboven) neem contact met me op ![]()
|
Peter Steele (zanger Type o Negative)
![]() ![]() http://www.groenjord.dk/~v6120b/ ![]() ik hoop dat ie het doet Hij heeft ook in playgirl gestaan, als mensen behoefte hebben om em naakt te zien zegt et maar... ik heb ze op mn comp staan. ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn droomjongen is m'n ex (van 2 jaar geleden)..
Ik heb helaas geen foto meer van hem. Maargoed, ik zal 'm beschrijven ![]() Hij is 1.85 m, 80 kg (dat was ie toen iig ![]() Hij was gewoon heel mannelijk.. dat klinkt weer stom maarjah ![]() Ik denk niet dat ik ooit nog zo'n knappe jongen zal krijgen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
jammer dat ik ook nooit meer zown leuke jongen krijg ![]()
|
Verwijderd
|
Pfoei, als we het dan toch over de puur uiterlijke boeg gooien..
dan val ik echt op van die Venezuelaanse/Colombiaanse types.. donkere ogen, getinte huidskleur, niet heel groot, zwart haar.. Hoei! Dan heb ik nog van die zwakjes voor bepaalde dingen.. mannelijke handen, dreads, skatekleding.. Maar, uiteindelijk gaat het er na-tuur-lijk om of ie wel lief is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: iets kleiner plaatje gedaan ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2003 om 10:14. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij is inderdaad heel erg leuk Nu ook toch bezig ben vind ik Heath Ledger, Orlando Bloom, Will Young ook heel erg leuk. En ik heb een heel mooi plaatje van Travis (blink 182) en die is ook heel cute. Maja, in het dagelijks leven val ik ook echt op de meest uiteenlopende types
|
Verwijderd
|
Oké, ten eerste Conor Oberst van Bright Eyes:
![]() *Kwijl* En Legolas Greenleaf: ![]() *meer kwijl* En mn vriendje. Vooruit, hij ook. Ik zal wel ff beschrijven hoe hij eruit ziet: gespierd (hij turnt), lichtblauwe ogen, eigenlijk blond haar, maar het is nu zwart/blauw geverfd, 1m85 ofzo? en iets van 80 kg. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Bedoel je deze? ![]() ![]() Maar hier is ie wel lekker... Citaat:
||
Citaat:
Speelt zij in de the tribe?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |