Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
gaat niet over specifiek over marihuana, maar over meerdere shit enzo, verbaasde me toen ik knetters was en deze film zat te kijken, dat het wel aanrader is om te kijken, maar om serieus te zijn is het lang geleden, ik was vrij goed knetters en ik weet eigenlijk niet meer waarover het gaat..maar gewoon kijken waarom niet ...oja de film is ''blow'' met johnny depp en penolope cruz
|
![]() |
|
Ook vet:
How High > komedie met Red Man en Method Man Als je van "high" quality humor houdt... Saving Grace> komedie met...pff te lang geleden.. erg leuk, !let op! bevat stijve oude engelse omaatjes die marihuanaproducten nuttigen. Alle films van Cheech and Chong, superflauw, maar ja als je een lachkick hebt.. het is waarschijnlijk wel even zoeken naar deze films, maar ja dan heb je wel de voorlopers van al die nieuwe blow-films. Blow...tja die moet je gewoon gezien hebben!
|
Ik heb Reefer Madness
![]() aan het begin zie je zo'n waarschuwwings tekst die is best wel grappig vind ik (link)
|
![]() |
Gister gedownload, 209mb, gewoon op Kazaa te vinden.
Echte jaren 30 kwaliteit, maargoed, ik ga 't binnenkort maar eens helemaal kijken.. 't beschrijft een paar dagen ofzo van een familie + hun vrienden, die daar steeds zitten te blowen.. beetje dansen en lachen.. uiteindelijk ligt iedereen half dood op de bank en worden ze voor de rechter gesleept. "Kijk, dit krijg je er nu van!". Echt een overtuigende afsluiting.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13 blauw engeltje | 500 | 14-01-2011 08:11 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs uit kattengrit?! megas | 28 | 02-04-2006 21:48 | |
Drugs & Alcohol |
softdrugs film!!! gezocht... evanescence | 36 | 26-05-2005 15:38 |