ik vind dat ik te weinig zakgeld krijg (of ik geef gewoon te veel uit

)
Over het algemeen ben ik wel tevreden ik word best vrijgelaten, ik mag heel veel dingen, ik mag best ergens eten, logeren, mn haar verven, sommige piercings
Mn ouders zijn meestal aardig tegen me, alleen soms snappen ze me niet, ik heb een iets hoger niveau als de rest van het gezin zeg maar.

snap nie hoe ik dit uit moet leggen. En ja, dan wordt een discussie erg moeilijk
ik ben een beetje overprotected, ik moet echt altijd bellen als ik ergens ben of iemand me komt ophalen, ik mag niet fietsen in het donker en mag niet alleen met het openbaar vervoer

, moet altijd bellen als ik ergens ben, irri als je een broer hebt die dat allemaal wel mag, want 'hij is een jongen'

, ik snap het wel, maar toch
En soms worden ik en mn broer en zusje niet gelijk behandelt. Hij krijgt bijvoorbeeld een wenkbrauwpiercing als hij slaagt enzow, voor mij is dat allemaal vanzelfsprekend want ik heb geen moeite met school. Mn zusje krijgt altijd cadeaus als ze ergens van af komt, bijvoorbeeld van duimzuigen. Ik niet, ik heb het mezelf afgeleerd. Ach, zoon drama en groot probleem is het nou ook weer nie, maar soms voelt dah best oneerlijk
jezus, wat een lange reply