Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey Zaagie (lees: Jantje Smit), dat jij geen gevoel bij een liedje wilt/durft te hebben wil nog niet zeggen dat 't bij een jongen hoort
![]() Daarom open ik bij deze een nieuwe stelling! Zaagmanz is geen jongen! Eens/Oneens?
|
Waarom deze vraag stellen als je van tevoren al weet wat het antwoord is
En aan die vriendjes van jou, stel ze 1 vraag. Welk nummer ze op hun begrafenis willen. Het nummer dat ze dan zeggen is een speciaal nummer voor hun. Dus zij hebben dus oook gevoelens bij muziek. Iedereen.
||
Citaat:
|
ben het met de stelling oneens...
al gaat deze voor mij persoonlijk vrijwel op ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() met de stelling niet.
|
En als je foolish games een klotenummer vind, maar de vriend van Jewel een lekker ding vind dan?
Mogen we dan ook een derde stelling openen? Wat te doen als Party Affair van DJ Boozy Woozy je lievelingsliedje is? Hand in hand is ook een heel mooi liedje hoor Zaagmanz! Vooral als witte, grijze, paarse, gele, rooie, Blikken Bil, gekke Tonny, Rooie Koos en de rellennegers uit volle borst meezingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik heb zeker wel liedjes waar ik me beter door voel ofzo, dus wanneer ik wat minder prettig in m'n vel zit.
Die liedjes vind ik echt wel mooi. Of liedjes waarbij je echt zo denkt 'damn, wat ontzettend goed gedaan' dat je m steeds weer overnieuw opzet bijv... dat heb ik ook wel .. Oneens dus.
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 |