Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Werk bij de Gamma, kwam er een man naar mij toe met spijkers en een hamer.
Vraagt ie, is deze hamer geschikt om deze spijkers mee te hameren??? ![]() ![]() Ikke naar de gereedschap afdeling met die man zoek de duurste hamer uit en zeg ik van, deze is eigenlijk wel het meest geschikt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Gisteravond bij (ex)vriendje ( uitgekleed enzo, gingen slapen ) Hij: hé, je bent helemaal bloot Ik : ja he Hij: Hoe komt dat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
vanochtend rond 12 uur
>"kevin wakker worden" <"waarom?" >"we gaan eten" <"avond?" >"nee lul" <"owhk" ik sta dus ongeveer elke dag rond 16.00 op omdat het s'nachts nogal laat word altijd
|
![]() |
ging bij een vriendin langs die moest werken en ik niet. kom ik daar zegt ze: he moet je niet werken. nee duh anders kom ik tog niet langs
ging ff shoppen met me ma lopen we langst een winkel waar ze naar toe moest. dus ik zeg we moeten ff omlopen want we kunnen er niet aan de zijkant in ( daar waren ze bezig ) dus we lopen om zegt me ma op eens. he we moeten omlopen we kunnen er niet aan de zijkant in. tja ach ze wordt ook een dagie ouder he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
m'n zus 'heb jij soms ook niet de vreemde neiging als je een oud vrouwtje met een stokbrood ziet rennen om het af te pakken en er snel mee weg te rennen?'
ik heb ook paar domme uitspraken gedaan: -ik had een stuk puree op m'n vork zitten en toonde het aan m'n zus en zei 'ik vind dat dit een mooi kleur is,vind je ook niet',waarop de puree van m'n vork tegen de grond viel(moest je bij zijn...) -ik legde m'n hand op de chauffage(radiator) en die had warm dus ik zei 'auw',toen zei m'n zus 'waarom doe je dat nou',waarop ik zei 'nou ik doe dat om mezelf eraan te herinneren dat ik dat niet mag doen omdat ik anders m'n hand verbrand'(hier moest je ook bij zijn...komt minder komiek over hier...) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vanochtend half slapend : "He me melk is wit." |
![]() |
||
Citaat:
sta je achter een mengpaneel in een Burnwood kostuum, vraagt er iemand "Ben jij van het geluid?!?"
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik stond laatst bij de Zara wat te kijken komt er opeens een kerel op me aflopen en begint ie allerlei shit te vragen ![]() euh meneer...ik werk hier niet hoor... whaha wat een eikel |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
*duz de kans is groter dat er een helikopter op je neerstort terwijl je op de snelweg fietst dan dat je meningokokke c krijgt*
Uitspraak van mn zus toen we voor die meningokokke c een prik moeste hale ![]()
|
Vandaag was ik zelf de klos met een vraag van mezelf (die ik nog echt serieus stelde ook)
![]() "M'n neus, die zit toch in mijn gezicht?" Een paar dagen geleden, Carlo Boshard in Monte Carlo: "Hij is een ervaren wielrenner, heeft namelijk ook al een aantal keer aan de Elfstedentocht meegedaan"
||
Citaat:
hij vindt de van haren gewoon kut en dus wil ie naar een echte scnoenenwinkel, oftewel een fatsoenlijke ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|