Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhm.. dat weet ik eigenlijk niet..
Als ik er 's ochtends vroeg uit moet ben ik wel moe.. maar of ik aanspreekbaar ben weet ik niet omdat ik 's ochtends alleen m'n zusje zie.. en zij heeft zowieso een ochtendhumeur.. goedemorgen/hoi achtig iets kan er al niet vanaf. Als ik in t weekend wakker word heb ik zowieso wel goeie zin omdat ik dan lang genoeg heb kunnen slapen en als ik met vriend of vriendinnen wakker wordt heb ik ook goeie zin. |
![]() |
|
Nee, nooit!!!!!!
In de vakantie sta ik altijd om 9 uur of zo op, ga ik computeren, lezen, tv kijken of schrijven, en ben ik net zo vrolijk als de rest van de dag. In tegenstelling tot mijn zusje..............
|
nou...ik moet wel ff wakker worden ja. Mensen moeten dus zeker het eerste uur nadat ik uit bed ben, niet aan mijn kop gaan zeuren. Daar kan ik echt niet tegen....
|
dat ligt er pur aan of iemand mij stoort/lastigvalt met vragen waar ik geen zin in heb als ik bezig ben met wakker aan het worden
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ochtendmens. x-spekkie-x | 25 | 11-06-2005 19:09 | |
Liefde & Relatie |
Waarom ben jij absoluut geen fijne partner? Phileine | 175 | 12-08-2003 13:25 |