Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
die 30gb is de 2e hd bij win98? en je kan er geen win xp of win2000 op installen terwijl hij nog steeds als 2e hd ingebakken zit? ga dan alleen die 30gb als master gebruiken en gooi die ander er even uit.. install xp, ga via computerbeheer(lokaal) of partion maker oid even checken hoe groot hij hem ziet.. als hij hem niet als 30 gb ziet.. ben je genaaid ![]() het zit um in het partioneren ervan en/of de types (FAT, NTFS, FAT32) Check maar even.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet echt niemand hier waaraan dit kan liggen??? ![]() |
![]() |
|
misschien helpt et om eerst alles der af te gooien met fdisk ofzo (format c) alle partities verwijderen (dus ook die ene van 30 gyg)
dan een nieuwe primaire partitie aanmaken en dan proberen XP te installeren niet terwijl 98 er nog opstaat dus!!! gewoon met een opstart diskette en dan de XP cd openen en dan setup.exe ofzo (ik wet nie of dit werkt maar zo doe ik et altijd met 98 als ie zwaar gecrasht is ofzo) suc6
|
Volgens mij mening, kan je WinXP alleen onder NTFS zetten, je hebt maar een keus. Toch denk ik dat het allemaal aan XP ligt, ik had ook allemaal vage gedoe met XP in ene was me CPU volgens XP 800 MHZ gezakt. Dus ik geef je een tip, XP zuigt vet gooi het eraf en trap WIN98 erop of zo. Die is toch een van de stabielste besturingssystemen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
RAM, HDD kapot, vervangen of nieuwe pc? Alpha_Omega | 22 | 09-07-2011 08:34 | |
Software & Hardware |
[Help] Probleem met externe hdd Ruby | 3 | 25-10-2006 08:40 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Deze hardeschijf aansluiten op P3 Verwijderd | 20 | 05-03-2005 17:20 | |
Software & Hardware |
boot probleem, snap er nix van BendeBen | 10 | 30-08-2003 10:40 | |
Software & Hardware |
groot software/hardware probleem pietje63 | 17 | 11-05-2002 21:11 | |
Software & Hardware |
hdd kapot? pietje63 | 7 | 08-05-2002 20:00 |