Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2. weet ik nog niet precies. 3. Laatste jaar HBO Office Management 4. Op dit moment niks meer heb als Office Manager gewerkt |
![]() |
|
1. Wat wou je als klein kind altijd worden?
boekhouder bij de shell 2. Wat wil je nu worden? muziekjournalist 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) boekhouder bij de shell en eventueel 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? muziekjournalist jeetje, dat was makkelijk
|
Verwijderd
|
- Geen idee, ik geloof dat ik daar niet echt over nadacht... 2. Wat wil je nu worden? - Advocaat, Officier van Justitie, rechter, psycholoog en hoogleraar in het straf(proces)recht. 3. Waar studeer je nu voor? - Ik studeer nu rechten (derde jaar) en hierna ga ik nog een studie psychologie volgen. |
![]() |
|
1. Wat wou je als klein kind altijd worden? Geen idee... gelukkig?
2. Wat wil je nu worden? Iets in de geluidstechniek, met op vrijdag- of zaterdagavond zelf aan de knoppies zitten bij optredens ofzow 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) MBO BOL-4 Electronica - telematica
|
Iets met baby's 2. Wat wil je nu worden? Verpleegkundige A 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) Nix (mjah, Mavo) 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? Geen
|
van lerares tot detective..heel veel ![]() 2. Wat wil je nu worden? kinderpsycholoog of iets met toneel 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) nog nergens voor en eventueel 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? geen
|
* Alles, een tijd staatsecretates van onderwijs (hihi ja maf ik weet het, wist ook eigenlijk niet wat het was), advocaat en nog een zooi week eigenljk niet meer 2. Wat wil je nu worden? * Tja das een goeie, meerdere dingen - Psycholoog bij de rechtbank - Bedrijfskundige - Iets in medische richting - Heeel misschien iets met rechten 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) * Ik doe nu 4vwo ng + ec1. k kan alles nog worden duzzzz nog ff tijd om overna te denke *gelukkkig*
|
juffrouw, en oogarts ( ![]() 2. Wat wil je nu worden? kinder-/jeugd- of ontwikkelingspsych ![]() 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd)? ga nu 5 vwo doen, geen speciale vakken erbij gekozen ofzo, maar heb wel redelijk B pakket na school ga ik jaartje of werken, of reizen en daarna studeren ![]()
|
Boswachter 2. Wat wil je nu worden? Commercieel-technisch werktuigbouwkundig ingenieur (wow) 3. Waar studeer je nu voor? Commercieel-technisch werktuigbouwkundig ingenieur ( wat heb je gestudeerd) MBO werktuigbouwkunde niveau 4 Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? Vakkenvuller-leider ![]()
|
(owjah ik zelf moet ook nog)
Arghhh ik vind dit echt een leuk topic zeg! die gene die dit heeft bed8, toppie hoor ![]() ![]() ![]() nou jah anyway ![]() 1. Wat wou je als klein kind altijd worden? uhh Kinderleidster,zuster, stuwardes,boekhouder. 2. Wat wil je nu worden? kinder psycholoog of kleuterleidster, of iets in die richtingen 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) Ik twijfel nog tussen 3 studie's pabo, Psychologie, spw en eventueel 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? sinds 3 dagen zit t drop ![]() ![]() serveerster, verkoopster, soort van kinderleidster.
||
Citaat:
|
![]() |
Advocaat, rechter, psychiater, lerares, koningin ![]() 2. Wat wil je nu worden? Ben ik nog niet helemaal uit 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) Ik ga Toerisme en Recreatie doen, maar twijfel heel erg of dit wel de goede opleiding voor mij is. Verder denk ik aan lerarenopleiding, studie rechten, studie psychologie, zoiets. Eerst komend jaar m'n P halen, dan kijken we wel verder ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
1. Wat wou je als klein kind altijd worden? architect
2. Wat wil je nu worden? softwaredisigner 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) zit nog op VWO, volgend jaar als het goed in Utwente en eventueel 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? n.v.t.
|
Verwijderd
|
1. Wat wou je als klein kind altijd worden? nooit iets willen worden eigelijk
2. Wat wil je nu worden? make-up artiest 3. Waar studeer je nu voor?visagie/styling,grime volgend jaar make-up artiest en dit jaar ass. drogisterij 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk?drogisterijmedewerker |
![]() |
|
-> IT-er 2. Wat wil je nu worden? -> Organisator, fulltime producer, fulltime DJ 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) -> Nu niks, volgend jaar hbo vrije tijds management. 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? -> nu dus parttime producer, DJ en IT, dat laatste wil ik vandaan.
|
als klein kind:uhm....... ik had geen idee, op m'n 9e helicopterpiloot
nu: officier bij de marine studeren: neuh, zit in examenklas havo werken: d8 het nie ![]()
||
Citaat:
2. psycholoog, juridisch adviseur, communicatiedeskundige 3. VWO C&M-profiel met ec en maatschappijleer 2 4. Ik werkte in de vakantie als voedingsassistente omdat ik iets met mensen wilde doen |
![]() |
|
Niet altijd, maar ik had wel eens juf willen worden. 2. Wat wil je nu worden? Dat weet ik nog niet. 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) Ik heb 3havo afgerond en ga binnenkort beginnen aan 'n opleiding voor Begeleider Kunst, Cultuur en Media. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
euh dierenarts ofzow 2. Wat wil je nu worden? mjah hetgeen waar ik nu voor studeer, denk ik 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) en eventueel ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding mwd 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? nvt ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
1. Wat wou je als klein kind altijd worden? schrijfster oid., was niet erg duidelijk
2. Wat wil je nu worden? geen flauw idee 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) nu nog ff niets aangezien de universiteit met mijn aanvraag gekloot heeft dammit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en eventueel 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? n.v.t |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. Juf, Pedagoge oid... 3. Opvoedster, en dan ga ik lerarenopleiding volgen of pedagogiek studeren.
|
Striptekenares, kleuterleidster ![]() 2. Wat wil je nu worden? Weet niet, iets met muziek of zow 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) Zit nu in een richting met veel boekhouden (echt nie leuk en moeilijk ![]() en eventueel 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? (nog) niets
|
1. Wat wou je als klein kind altijd worden? 2. Wat wil je nu worden? 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) en eventueel 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? 1) Actrice 2) Reclameontwerpster 3) Reclameontwerpster 4) nog niets
|
Mode ontwerpster 2. Wat wil je nu worden? (Mode) ontwerpster (iig iets creatiefs) 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) Uhm, ik ben nu met mijn mavo en daarna havo bezig. Daarna misschien aar de kunstacedemie. Of ik begin na de havo gelijk met een winkel. 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? Nog niks. ![]()
|
politie/brandweer 2. Wat wil je nu worden? Vlieger bij de luchtmacht 3. Waar studeer je nu voor? MBO werktuigbouwkunde niveau 4 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? nikzz > school
|
![]() |
[B]oke hier komen de vraagies
1. Wat wou je als klein kind altijd worden? 2. Wat wil je nu worden? 3. Waar studeer je nu voor? ( wat heb je gestudeerd) en eventueel 4. Welk beroep beoefen je nu uiteindelijk? 1. Van alles.. kleuterjuf, kapster, enz. 2. Geeeen ideeee 3. Kdoe hbo, Sociaal Juridische Dienstverlening..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|