Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Justin Timberlake --> De enige die nog een beetje kan zingen van *NSync... ![]() Backstreet Boys --> Bestaan die nog steeds? ![]() Volumia --> Die goeie oude tijd..... ![]() J-P Balkenende --> Deze Harry Potter vind ik wel koel!! ![]() Wim Kok --> What shall I say?! MaNdela --> Je was de N vergeten.. ![]() P Fortuyn --> Tja.. hier zijn al zoveel discussies over dat ik er nu niet nog eentje ga starten heur.. Feyenoord --> Wordt natuurlijk landskampioen en gaat Europees nog heel veel komen!! (... hoop ik ![]() Ajax --> Hmmm neeeej.. doe mij maar Feyenoord!! Winnie de Jong --> De grapjas van de LPF |
![]() |
|
Britney Spears... is erg op haar retour.
Justin Timberlake... heeft het wel goed bekenen door ervandoor te gaan. Backstreet Boys... leven vast ook nog wel. Volumia... is dood. J-P Balkenende... is christelijk. Wim Kok... vast ook. Mandela... is toch ook al vrij oud. P Fortuijn... is óók dood. Maradona... trapt aardig bal. Feyenoord... niet. AJAX... ook niet Winny de Jong... is mij niet bekend.
|
Verwijderd
|
Britney Spears --->
![]() Justin Timberlake ---> hoe kun je britney nou dumpen? ![]() Backstreet Boys ---> te zoetsappig, n*sync is veel ![]() Volumia ---> nep J-P Balkenendec ---> blergh, kots Wim Kok ---> ![]() Madela ---> respect voor zijn moed en doorzettingskracht P Fortuijn ---> een flapdrol, die een moordenaar ingehuurd heeft om zich zelf te laten vermoorden... Maradona ---> ![]() ![]() Feyenoord ---> mwah, voetbal is sowieso ![]() AJAX ---> zie Feyenoord Winny de Jong ---> de enige die nog een beetje verstand heeft bij de lpf, hoop dat ze uit de fractie stapt en de boel flink opstookt ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Pibbo schreef:
Britney Spears toen ze net bekend was, was ze nog wel lief.... nu niet meer Justin Timberlake in z'n nieuwe clip doet ie wel erg dom.. Backstreet Boys hun tijd is voorbij... (niet dat ze ooit goed waren...) Volumia het werd tijd dat ze stopten ![]() J-P Balkenende ik vind hem wel cool omdat ie op harry potter lijkt ![]() Wim Kok ik vond het wel grappig dat kinderen met hem konden chatten.. Madela lijkt op mandala [b]P Fortuijn[b] RIP Maradona lijkt op madonna Feyenoord ik haat voetbal AJAX the same Winny de Jong ken il niet geweldige antwoorden... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Britney Spears - Och ze kan wel dansen, heeft wel mooi lichaam hihi
Justin Timberlake - Hijs wel lekker, kan wel goed zingen Backstreet Boys - Fan van geweest, naar een concert van hun geweest. Was cool! Volumia - Zeikband J-P Balkenende - Hhmmzz och hij is vast wel vakbekwaam Wim Kok - Coole gozer, jammer dattie ermee is gestopt, had ie niet moeten doen Madela - Mandela neem ik aan? Ook coole gozer.. Zuid-Afrika rules ![]() P Fortuijn - Jah hij is dood he.. Maradona - Voetballer Feyenoord - Rotterdam he.. geen mening AJAX - Amsterdam.. coole stad.. net als Rotterdam eigenlijk Winny de Jong - WIe is dat? |
![]() |
|
Britney Spears heeft wel mooie stem
Justin Timberlake *braak*, verder had hij volgens mij met Britney (zie boven) Backstreet Boys stomme jongens, vroeger wel is leuke liedjes Volumia Xander is wel koel, ze zijn trouwens toch al uit elkaar J-P Balkenende look-a-like Harry Potter Wim Kok heeft grote wallen onder zijn ogen Madela ik ken alleen een Mandela? P Fortuijn lulletje rozenwater, maar lijkt me wel een lief mannentje en heeft Nederland is lekker wakker geschud Maradona behoord tot 1 van de beste voetbalspelers ooit, heel klein Feyenoord boeboeboeboe, stomme rotploeg ![]() AJAX *jeeeeeeeeeeeeeeeej* JODEN! natuurlijk ben ik voor deze ozow geweldige club ![]() Winny de Jong uhm..zij heeft een stomme naam, alleen wie die "zij" is...?
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Pibbo schreef:
Britney Spears daar lijk ik op ![]() ![]() Justin Timberlake jah vin ik euh.. schraal Backstreet Boys vin ik stom.. met hun vieze lange jassen enzo Volumia oh is mooie muziek ![]() J-P Balkenende ja is 'n zeeuw he ![]() Wim Kok pff zoveel weet ik daar nie van ![]() Madela zelfde als bij wim kok ![]() P Fortuijn jah strakke vent ![]() Maradona maradonna?? die ken 'k nie hoor Feyenoord jah.. euh goed he ![]() ![]() AJAX jah vin 'k nix, spreek me gewoon nie aan, sorry Winny de Jong ![]() QUOTE] |
![]() |
|
Britney Spears Verschrikkelijk, eigenlijk zijn die nummers zó niet leuk dat je ze vanzelf wel zo gaat vinden :/ Naja zo zwoel mogelijk kijken en dan maar hits scoren. Eigenlijk heb ik het daar niet zo op.
Justin Timberlake Niet mijn type. Backstreet Boys Ik was fan van de Spice Girls ![]() ![]() Volumia Mwah, vond ik zo slecht nog niet. ![]() J-P Balkenende De enige die het nog een beetje redt zo in het kabinet ![]() ![]() Wim Kok Geweldige man. ![]() Madela Mandela? Idem ![]() P Fortuijn Ja nee, sorry, nee. Maradona Ik volg geen voetbal.. Feyenoord Hier zijn ze voor Ajax, naja het boeit me allemaal niet zo.. AJAX Hier dus net zo goed Winny de Jong Als je het allemaal niet helemaal op een rijtje hebt en alleen maar uit kunt vallen, ga dan de politiek niet in..
|
Britney Spears ---> Eerst was ik stapel op haar, maar nu vind ik het maar een dom sletje
![]() ![]() Justin Timberlake ---> Een vent die zich volgens de roddels momenteel na de breuk met Britney Spears meer bezig houdt met vrouwen verslinden dan met muziek ![]() Backstreet Boys ---> Jongens met make-up waarvan het merendeel nu al getrouwd is ![]() Volumia ---> Vond ik een tijd lang de beste band van Nederland. Niet alleen omdat ze uit Limburg kwamen ![]() J-P Balkenende ---> Vind het wel een cool kereltje. Lijkt me een goede premier, maar verder wel heel onbekend en onervaren Wim Kok ---> Heeft in 8 jaar tijd goede dingen gedaan maar er ook deels een zootje van gemaakt, maar het kabinet dat we nu hebben is nog pauperder met die LPF erin ![]() Madela ---> Weet nie veel van hem P Fortuijn ---> In het begin had ik iets tegen hem vanwege het strenge beleid dat hij wilde voeren tegen buitenlanders. Maar er zijn ook dingen die hij heeft gezegd waar ik mee kon instemmen en waar ik hem gelijk in gaf. Maradona ---> Geweldig dat die man er weer boven op is gekomen. Fantastische voetballer in het verleden, maar na die dopingverhalen werd opeens alles anders. Feyenoord ---> Rotterdamse voetbalvereniging die het momenteel heel goed doet in de Champions League. Heb niets tegen die gasten, ben er liever voor dan voor Ajax. Toch vrees ik dat ze geen kampioen worden dit jaar, maar zo vroeg in het seizoen kun je dat nog niet zeggen. AJAX ---> Amsterdamse voetbalvereniging, de aardsrivaal van Feyenoord. Vorig seizoen kampioen, nu nog zonder puntverlies en redelijk begonnen in de Champions League. Winny de Jong ---> Wie? Ow jah dat ene mens van de LPF he? ![]()
|
Britney Spears Doos
Justin Timberlake slimme jongen weg te gaan bij Britney Backstreet Boys hadden soms mooie liedjes Volumia Xander is een leuke jongen, alleen een hufter om vreemd te gaan J-P Balkenende Sukkel eerste klas, met zijn normen en waarden ![]() Wim Kok Sympatieke vent Madela Goede vent P Fortuyn Daar hebben we gelukkig geen last meer van, en die lacht zich rot in zijn graf als hij ziet wat een zootje het is bij LPF Maradona Goede voetballer Feyenoord Natuurlijk de beste NLse voetbalclub AJAX Stelletje losers Winny de Jong Ik vind haar ECHT HELEMAAL geweldig, serieus, als er een fanclub van haar zou komen, zou ik lid worden ![]()
|
Voor de mensen die nooit nieuws kijken:
Winny de Jong zit bij de LPF en is niet bepaald positief over de lijsttrekker, zij drijgt met opstappen, de LPF vinden dat ze ontslagen moet worden... Zij was die blonde troela die aant huilen was bij de verkiezingen, ze werd toen in een achterkamertje opgevangen. Ze was toen helemaal hysterisch. Ook zat ze vorige weet bij Lenferink, dat programma dat nu vd buis is...
|
Verwijderd
|
Britney Spears - geile doos
Justin Timberlake - neukt met geile doos Backstreet Boys - stelletje gays Volumia - bah J-P Balkenende - slimme kerel, dom hoofd Wim Kok - Wim Tha Man Mandela - neger P Fortuijn - gelukkig DOOD DOOD DOOD !!!!! Maradona - oelewapper Feyenoord - rottahdam terrôh AJAX - joooooooden! Winny de Jong - domme LPF slet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Britney Spears --> een doos met waardeloze liedjes (helaas blijven ze wel steeds in mijn hoofd zitten
![]() Justin Timberlake --> tja die valt/viel op die doos van hierboven.. kan niet veel soeps zijn ![]() Backstreet Boys --> die mogen ze uit het vliegtuig gooien boven de stille oceaan met een stuk beton aan hun voeten. Volumia --> niet mijn muziek maar wel een goede hollandse band. Jammer dat ze niet meer bestaan. J-P Balkenende --> Ik vind het knap hoe hij het CDA er weer bovenop heeft geholpen. En in deze periode vind ik ook dat hij het goed doet. En die linkse partijen maar mopperen dat ze te weinig geld uitgeven aan zorg en scholing enzo. Iets wat ze zelf nog veel meer hebben laten schieten! Wim Kok --> net een paar jaar te lang geregeerd. Maar een goed politicus Madela --> knap wat die gast allemaal heeft gedaan voor zijn land! P Fortuijn --> Er zat wel wat in zijn standpunten maar ik was niet voor hem. Ik vind het wel goed dat hij toch nederland heeft kunnen interesseren in de politiek. Want dat was Nederland toch tijdens de verkiezingstijd. Maradona --> die kan zo ong. zijn plekje in het bejaardenhuis gaan bestellen. Hij moet iig maar niet meer gaan voetballen. Feyenoord --> Niet mijn ploeg, spelen niet op een leuke manier vind ik.Maar ikv ind het onwijs knap wat hun vorig jaar hebben gepresteerd! AJAX --> mijn team! Ze hebben een leuk spel. Hoop dat ze het goed doen dit jaar! Winny de Jong --> Belachelijk om zo over je partij te praten. Dat los je onderling op en niet via de pers! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Britney Spears een blond meisje die zingt
Justin Timberlake een homofiel Backstreet Boys ik schijn op Nick te lijken ![]() Volumia zit er niet mee dat ze nu stil zijn J-P Balkenende Harry Potter Wim Kok Lijkt me irl wel een aardige opa Madela ik denk dat je mandela bedoeld ![]() P Fortuijn Die had premier moeten worden, en niet harry potter Maradona Geweldige voetballer ooit. Nu nix Feyenoord kakkerlakken AJAX Joden NEC de CLUB Winny de Jong Ze heet winny van voren en de jong van achter
||
Citaat:
|
![]() |
Britney Spears is een vuile slettebak!
![]() ![]() Justin Timberlake is ontzettend lekker! ![]() Backstreet Boys zijn een beetje uitgestorven.. Volumia heeft wel mooie nummers! J-P Balkenende is een prachtig figuur! ![]() Wim Kok is een engel en mag niej weg! ![]() Madela ken ik niet! Mandela is een held! ![]() P Fortuijn was erg interessant! Maradona zegt mij verder nix behalve de naam.. Feyenoord is kut! ![]() AJAX is net zo kut! ![]() Winny de Jong is cool! ![]() |
![]() |
|
Britney Spears - kan voor geen meter zingen maar oké, ze ziet er goed uit
![]() Justin Timberlake - bwech ![]() Backstreet Boys - leven die nog dan? Volumia - *kotst* J-P Balkenende - geen idee eigenlijk, zie er weinig van ![]() Wim Kok - goeie man ![]() Mandela - toffe gozer ![]() P Fortuijn - dood... Maradona - dik en verslaafd Feyenoord - toppie! ![]() AJAX - gadverdamme! Winny de Jong - wie? ![]()
|
Britney Spears een woord over haar reppen zou al teveel zijn
Justin Timberlake bah Backstreet Boysbah bah bah bah bah Volumia vuile hoerenlpers J-P Balkenende heeft seks nodig Wim Kok heeft facelift nodig Madela prodent smile P Fortuijn mortituri te salutant Maradona sniff Feyenoord Dreyeroord AJAX suicidale Griekse held....en wat ironisch Winny de Jong verlepte hondedrol
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Britney Spears zingende doos
Justin Timberlake boeiuh, zie bovenstaande ofzo? Backstreet Boys schandalige muziek Volumia die gast ziet er zo arrogant uit J-P Balkenende zegt altijd hetzelfde Wim Kok iets te lang doorgegaan in de politiek Madela mandela? heeft veel voor de wereld betekent in de strijd tegen racisme P Fortuijn foute ideeën Maradonaprachtige dribbel Feyenoord ![]() AJAX ![]() Winny de Jong arrogante bitch die op macht belust is
||
![]() |
Citaat:
|
Britney Spears Jongens vinden haar waarschijnlijk knap, maar ik vind haar een opmaakpop
Justin Timberlake hihi hijs knap met z'n krulletjes Backstreet Boys bestaan die nog?? Volumia Goede live-band! ![]() J-P Balkenende Hmmm mhaw ik volg dat niet zo....hijs harry potter, en dat maakt um soeper kewl ![]() Wim Kok pfff hij was altijd heel netjes voor de tv enzo. verder weet ik zijn politieke standpunten niet. (niet goed iniedergeval) Madela Hij heeft veel gedaan voor de wereld!! ![]() P Fortuijn hij sprak 'mensentaal' ik volg het allemaal niet zo ![]() Maradona hij zal wel super goed kunnen voetballen ![]() Feyenoord pffff AJAX idem
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Britney Spears een zin
Justin Timberlake een zin Backstreet Boys een zin Volumia een zin J-P Balkenende een zin Wim Kok een zin Madela een zin P Fortuijn een zin Maradona een zin Feyenoord een zin AJAX een zin Winny de Jong een zin ![]() nu serieus of zo dan: Britney Spears ~ beetje behoorlijk een doos Justin Timberlake ~mwah.. ![]() Backstreet Boys ~ gaan uitelkaar Volumia ~ zijn uitelkaar J-P Balkenende ~ gaat elke maand geilen op Bridget en Katja Wim Kok ~ grote wallen Madela ~ mist een n P Fortuijn ~ heeft het zo gewild Maradona ~ wast alleen met wit poeder Feyenoord ~ ja wat moet je daarmee AJAX ~ khoop op herlevende oude tijden Winny de Jong ~ you go girl ghehehe |
![]() |
|
![]() |
Britney Spears is geil.
Justin Timberlake vond ik vroeger geil. Backstreet Boys zingen liedjes. (Toch?) Volumia is grappig. J-P Balkenende lijkt op Harry P. Wim Kok heeft enorme wallen onder zijn ogen. Mandela is ook iemand. P Fortuijn is een sukkeltje. Maradona is een voetbalsukkeltje. Feyenoord is een sukkelvoetbalclubje. AJAX is ook al een sukkelvoetbalclubje. Winny de Jong schijnt koel te zijn.
|
Britney Spears zou eens moeten zingen ipv alles aan elkaar te hijgen, maar goed, ze is wel een knappe meid
Justin Timberlake was toch ooit vriendje van Brit.. nou ja zal inmiddels wel een andere mooie meid aan de haak geslagen hebben Backstreet Boys Bestaat die nog?? Volumia Bestaat niet meer, maar hadden wel leuke nummers. J-P Balkenende onze toverende Minister President, ziet er echt uit als een watje vind ik ![]() Wim Kok MaNdela Heeft een hoop goeds betekend P Fortuijn Ik vond hem geen sympatieke man, what-so-ever, maar nou ook weer niet nodig dat ie vermoord werd! Mensen die op hem gestemd hebben vind ik erg naief, want hoe kun je stemmen op iemand die dood is, en hoe kun je verwachten dat zijn partij in zijn geest verder zou gaan, moest gewoon gezeik van komen.. Maradona Is dat niet een voetballer geweest, en aan de drugs ofzo....? Feyenoord las net int AD dat die zondag tegen Ajax moeten spelen (hoop dat ze winnen..) AJAX les net int AD dat die zondag tegen Feyenoord moeten spelen (hoop dat ze verliezen..) ![]() Winny de Jong Uit de LPF gegooid las ik geloof ik vandaag in de krant..
||
Citaat:
|
Britney Spears vooral opvallend is de verandering in haar muziek en uiterlijk... en verder.. niet echt mijn smaak
![]() Justin Timberlake arrogant ventje Backstreet Boys ik hoor weinig van ze de laatste tijd? echt zo'n typische boyband *zoet* ![]() Volumia ..bestaat niet meer, ze waren wel ok, niet mijn muzieksmaak J-P Balkenende sukkeltje die ik vaal uitlach ![]() Wim Kok tja... ![]() Mandela goede man P Fortuijn kon goed praten, daar had ik wel respect voor, maar zijn kijk op dingen.....een grote NEE Maradona is dat een voetballer? ![]() Feyenoord boeit me niet AJAX boeit me ook niet ![]() Winny de Jong wie is dat? ![]() |
![]() |
|
![]() |
he leuk
![]() Britney Spears mjah wat zal ik zeggen, ik heb niks tegen der, maar ik heb ook niks met der...ik vind haar wel mooi-ig Justin Timberlake wie? Backstreet Boys daar heb ik de eerste cd nog van ![]() ![]() Volumia mjah als je je laat neuken door 2 groupies kun je je huwelijk wel vergeten... ![]() J-P Balkenende misschien wel het beste wat er in het kabinet zit... Wim Kok euh...ik had zeer veel vertrouwen altijd in hem... Madela tjah P Fortuijn jah dood Maradona doping ofzow Feyenoord hand in hand...kameraden... ![]() AJAX amsterdam Winny de Jong tjah uit de SGP gedonderd... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Britney Spears
Mooi (met make-up op), maar dat is dan ook alles Justin Timberlake Sukkel Backstreet Boys Sneu Volumia Irritant J-P Balkenende Blijhoofd Wim Kok Euh... wallig Madela Wie? Oh Mandela? Euh... mjah coole gast hoor P Fortuijn Loser Maradona Ik zou het niet weten ![]() Feyenoord Yay... ![]() AJAX Same Winny de Jong EUh... dom wijf ![]() |
![]() |
|
Britney Spears
* Ster met een te groot "geil wijf-gehalte". Zal echter hoe ouder ze wordt steeds betere muziek gaan maken. Zie als voorbeeld: Madonna. Justin Timberlake * Ex-neukertje van Britney. Typisch een geval van net niet. Backstreet Boys * Slim stel gasten die door middel van slechte songs nu rentenier zijn. Ze waren er op het perfecte tijdstip en op de perfecte plaats. Volumia * Oud Maastrichts studentenbandje die ondanks alles veel succesen heeft gekend en zeker wel een dikke vinger in de vaderlandse muziekwereld heeft gehad. Kenmerkend door hun feelgood muziek. J-P Balkenende * De Minister President van Nederland die het in mijn ogen zeer goed gaat doen. Kenmerkend door zijn Harry Potter-image Wim Kok * Voormalig Minister President en nog steeds hét gezicht van de Partij van de Arbeid. Een topper, die ondanks kleine foutjes, toch zeer succesvol was. Madela * Respect voor deze man. P Fortuijn * De hoop van de simpele mens. Een bedreiging voor de maatschappij. Maradona * "Pluisje". Één van de beste voetbalspelers ooit. Daarna de gebruikelijke problemen ondervonden, die sterallures met zich meebrengen. Toch blijft hij het symbool voor het Argentijnse voetbal. Feyenoord * Rotterdamse volksclub AJAX * Amsterdamse volksclub Winny de Jong * On-LPF-waardig. Gaat nog hoge ogen gooien.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :) tony1357 | 5 | 26-01-2014 19:14 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[Filosofie] Verslag over waarheid Metric | 0 | 28-11-2009 22:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Opdracht Levensbeschouwelijk Onderzoek domien888 | 16 | 25-04-2006 17:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat is jouw mening ivm allochtonen 1scarface1 | 142 | 28-11-2004 14:02 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Een Verhaal over een Autistisch Kind PsychoBoy | 2 | 08-12-2002 11:02 |